וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פי ג'יי טאקר חתם בפיניקס, רנדי פוי ביוטה

אקס הפועל חולון ובני השרון התיר את חוזהו בסנט פטרסבורג כדי לחזור לליגה הטובה בעולם. גארד הקליפרס יעבור לג'אז

אז ליאור אליהו כנראה כבר לא יהיה ב-NBA, אבל פורוורד מוכר אחר במחוזותינו, פי ג'יי טאקר, דווקא כן. טאקר, שהוליך את הפועל חולון לאליפות היסטורית בעונת 2007-2008, חתם לעונה אחת בפיניקס סאנס. טאקר, שהיה MVP בליגת העל בעונה עם חולון, חזר ב- 2010 לישראל כששיחק תקופה קצרה במדי בני השרון.

בעונה החולפת שיחק במדי באמברג הגרמנית ביורוליג והעמיד ממוצעים של 8.9 נקודות ו-6.2 ריבאונדים. בליגה הגרמנית טאקר הצטיין עם 16.2 נקודות ו-7.1 ריבאונדים. טאקר בן ה-27 נבחר בדראפט 2006 במקום ה-35 בסיבוב השני על ידי טורנטו, בה שיחק תקופה קצרה עד נשלח לליגת הפיתוח של ה-NBA ושוחרר לאחר מכן.

הוא חתם רק לאחרונה על חוזה בספרטק סנט פטרסבורג הרוסית על חוזה לשנתיים, אולם עיגן לעצמו אפשרות להשתחרר מהחוזה באם יקבל הצעה קונקרטית מקבוצת NBA. כשזו הגיע מפיניקס, טאקר לא היסס, על אף שצפוי להרוויח חוזה הנמוך בחצי מהסכום שהתעתד לקבל ברוסיה. "זה היה מסע ארוך ומפרך עד שחזרתי ל-NBA", אמר הבוקר (שלישי) טאקר. "הייתי כל כך מאוכזב בטורונטו בזמנו כי לא שיחקתי הרבה, אבל היום אני מבין את התמונה המלאה. אתה חייב להבין את התפקיד שלך בתוך הקבוצה", אמר.

* הגארד המחליף של הקליפרס, רנדי פוי, עזב את הקבוצה מלוס אנג'לס וחתם ביוטה ג'אז לעונה אחת. פוי הפך בעונה החולפת לשחקן חמישייה לעיתים קרובות בקליפרס, זאת בעקבות פציעתו הממושכת של הרכז צ'ונסי בילאפס. כעת בילאפס חזר ויחד עם כריס פול וג'מאל קרופורד שחתם לאחרונה, עמדות הגארד של הקליפרס נראות סגורות. פוי העמיד בעונה האחרונה ממוצעים של 11 נקודות ו-2.2 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully