וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "תמיד כיף לשחק כדורסל בעברית"

23.7.2012 / 15:19

הפורוורד של קליבלנד הצטרף לאימוני הנבחרת, כמו גם ליאור אליהו. העתודה תזכה לקבלת פנים באיגוד לאחר העלייה לדרג א'

נבחרת ישראל בכדורסל רחוקה כשלושה שבועות בלבד לפני המשחק מול מונטנגרו, שיפתח עבורה את בית מוקדמות אליפות אירופה 2013. הנבחרת של אריק שיבק, שזכתה בטורניר יוז'ני באוקראינה בשבוע שעבר עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות מול בלארוס, רומניה והמארחת, שבה להתאמן בארץ.

עומרי כספי, שנחת אמש (ראשון) ממחנה הקיץ של קבוצתו קליבלנד בלאס וגאס, הצטרף היום לאימוני הנבחרת, כמו גם ליאור אליהו, ששיחק באותו מחנה ממש עם מינסוטה, אשר את ראשיה הוא ניסה להרשים. הצטרפותם של השניים, יחד עם חזרתו של יותם הלפרין לאימונים כמעט מלאים, משלימה עבור שיבק את הסגל. היום היה זה אורי קוקיה שלא התאמן, בשל כאבים בכתף.

כספי היה מרוצה: "תמיד כיף ללבוש את המדים של הנבחרת. יש לנו מטרה והיא לעלות לאליפות אירופה. נעשה הכל כדי לעמוד בה. אני תמיד שמח לתרום את חלקי לנבחרת ובכלל, כיף לשחק כדורסל בעברית".

סקאוט הנבחרת, שי סגלוביץ', נחת לפנות בוקר עם נבחרת העתודה, שזכתה אמש במדליית הארד באליפות אירופה דרג ב' עד גיל 20 ומחר הוא ימריא לאיטליה במטרה לצפות במונטנגרו, שתשחק בטורניר משותף בארץ המגף עם המארחת, בוסניה ופינלנד.

מחר תקיים הנבחרת אימון בבית מכבי בראשון לציון, אשר בסיומו תיערך מסיבת עיתונאים עם שיבק ואחד משחקני הסגל. ביום רביעי (14:00) יערוך האיגוד קבלת פנים לנבחרת העתודה, שההצלחה באליפות אף הקנתה לה את העלייה לדרג א'.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully