וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "כאב לי שברצלונה לא יצאה להגן עליי"

מגנה הברזילאי של הבלאוגרנה התייחס לראשונה לשמועות על עזיבתו את הקבוצה. "וילאנובה אמר לי שהוא בונה עליי"

מאז כניסתו של מאמנה החדש של ברצלונה, טיטו וילאנובה, נפוצו שמועות כי יעזבו את הקבוצה מספר שחקנים. מספר דיווחים גרסו כי המגן הימני דני אלבס יהיה אחד מאותם שחקנים והיום (שני) מתייחס הברזילאי לראשונה לחרושת השמועות על עתידו.

"היו המון שמועות שאמרו שלא אשאר בברצלונה, וכאלו שאמרו שכן אשאר. למען האמת, כאב לי שהמועדון לא יצא להגן עליי. בשלב כלשהו, חשבתי שמעצם זה שלא מכחישים את הידיעות הללו, הפסיקו להאמין בי במועדון. למרות זאת, בהמשך הבנתי את זה, כי בסופו של דבר המועדון מסתכל קודם כל על האינטרסים שלו ורק אחר כך על האינטרסים של השחקן", סיפר.

"בעבודה כמו שלנו אתה חייב להראות מה אתה שווה בכל יום. כשאתה מנצח, הכל טוב, אבל כשאתה מפסיד, זה לא בדיוק ככה. אני כבר רגיל לזה".

יחד עם זאת, אלבס הוסיף ואמר כי המאמן טיטו וילאנובה בונה עליו לעונה הקרובה. "טיטו מאז ומתמיד אמר לי שהוא בונה עליי. דיברתי איתו והוא אמר שהוא רוצה שאשאר. בכל מקרה, אני לא חושב שהרבה ישתנה עם טיטו בהשוואה לפפ".

אלבס אף התייחס לשמועות על חתימתו של הכוכב הברזילאי הצעיר ניימאר בקבוצה, שעל פי הדיווח, יחבור לקבוצה רק לאחר העונה הקרובה. "בהחלט הייתי רוצה לחלוק את אותו חדר הלבשה עם מסי וניימאר", אמר אלבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully