וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעונה הקרובה לאו מסי יגיע לשלמות"

מאמן הכושר של ארגנטינה הסביר: "העונה הוא יסתמך לא רק על אינסטינקטים, אלא גם על ניסיון. הסיפור שלו מתחיל להיכתב"

פתיחת האימונים הרשמית של ברצלונה אתמול (שני) למעשה היוותה את פתיחת העונה התשיעית של ליאונל מסי בקבוצת הבוגרים של המועדון. הארגנטינאי הסנסציוני שיחק בכל אחת מארבע השנים האחרונות בלמעלה מ-50 משחקים במדי הבלאוגרנה - וזה בלי להזכיר משחקי נבחרת - אבל מאמן הכושר פרננדו סיגנוריני לא מודאג מהעומס והוא טוען שהשנה הכוכב הגדול יגיע לשיאו.

סיגנוריני שימש כמאמן הכושר של נבחרת ארגנטינה במשך תקופה ארוכה ובין היתר עבד עם דייגו מראדונה, שהיה בגילו הנוכחי של מסי (25) במונדיאל 1986 בו הוא היה בשיאו והוליך את ארגנטינה לתואר. מאמן הכושר מקשר בין הדברים והוא אמר: "לאו יגיע לשלמות השנה, החל מהעונה הנוכחית. גם אם הוא כבר הספיק לעשות דברים בלתי נשכחים, הסיפור של לאו מסי יתחיל להיכתב רק עכשיו. הדברים הטובים ביותר יקרו מעכשיו".

סיגנוריני הוסיף והסביר: "כל מה שראינו מלאו עד עכשיו היה תוצאה של מוטיבציה לשחק כדורגל וליהנות, אבל מעכשיו הוא יוסיף עוד משהו. מעכשיו ההחלטות שהוא יקבל לא יתבססו רק על אינסטינקטים, אלא גם על למידה וניסיון. זה יביא אותו לרמה חדשה של משחק. אני לא מעיז אפילו לנחש לאילו גבהים הוא יכול להגיע. עד עכשיו זו הייתה תעלומה".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully