וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: ניר נחום חתם לשנתיים

11.7.2012 / 14:36

הקשר בן ה-28 ששיחק במכבי נתניה בשנתיים האחרונות, הצטרף לסגל של הזהובים. דמאיו: "בונים סגל חזק"

קשר מכבי נתניה בשנתיים האחרונות, ניר נחום, חתם היום (רביעי) באמצעות סוכנו גלעד קצב לשנתיים בבני יהודה, שתצטרך לשלם למ.ס אשדוד 75 אלף שקל דמי השבחה.

נחום היה על הכוונת של מספר קבוצות מליגת העל, אבל לבסוף הפך לשחקן של הזהובים והיו"ר, משה דמאיו, אמר: "אנחנו במשא ומתן עם מספר שחקנים אשר מועמדים להצטרף למועדון בימים הקרובים. אני בטוח שיחד עם ניר ושחקני החיזוק הנוספים שיחתמו בתקופה הקרובה תאפשר למאמן לגבש סגל חזק לקראת העונה הבאה".

נחום הוסיף: "אני שמח מאוד להגיע לבני יהודה, מדובר במועדון שמאוד רציתי להגיע אליו. היו לי כמה הצעות ובחרתי בבני יהודה באמונה שלמה כי החלטתי שאני הולך אחרי מה שהלב שלי אומר לי לעשות. היה לי ברור שזה המועדון שיהיה הכי טוב בעבורי. מעבר לכך הייתה לי שיחה טובה מאוד עם דרור קשטן והבנתי שהוא מאוד רוצה לראות אותי במועדון ובונה עליי לקראת העונה הבאה".

לגבי הציפיות לקראת העונה הבאה אמר הקשר: "כרגע אני לא רוצה להתעסק בזה. לדבר על ציפיות והצלחה תמיד אפשר, אבל עכשיו הגיע הזמן לעבוד קשה ואת הציפיות אנחנו נבנה עם התקדמות העונה. אני שמח להגיע לבני יהודה ובטוח שאנחנו נעשה עונה טובה".

נחום, 28, גדל במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד ועבר גם בהפועל מרמורק, מכבי שעריים וסקציה נס ציונה לפני שפרץ בעונת 2006/7 בה הגיעה הפועל אשקלון לגמר הגביע. בהמשך שיחק חצי עונה בבית"ר ירושלים תחת ראובן עטר, שב לאשדוד ומצא בית חדש במכבי נתניה, שם שיחק בשתי העונות האחרונות. נחום סיים אשתקד את העונה עם שישה שערי ליגה ושלושה בישולים ולמרות שלנתניה הייתה אופציה להאריך את חוזהו בשנתיים, החליט המאמן טל בנין לוותר על שירותיו מסיבות מקצועיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully