וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בלייק גריפין וטים דאנקן חתמו על הארכות חוזה

הפורוורד הענק סגר ל-5 שנים נוספות בקליפרס תמורת 95 מיליון ד', הפורוורד הותיק נשאר בטקסס ויקבל 34 מיליון ד' ל-3 שנים

בזמן שבליגה הטובה בעולם מתעסקים בעיקר במציאת קבוצה עבור דוויט הווארד, הרי ששני כוכבים גדולים אחרים (תרתי משמע) סגרו הערב (שלישי) על עתידם בקבוצות הנוכחיות שלהם. על פי דיווחים, סיכם הערב בלייק גריפין בקליפרס על הארכת חוזהו בחמש שנים, וצפוי להשתכר סכום מדהים של 95 מיליון דולרים. חוזהו של גריפין מסתיים בעונה הבאה, כך שלמעשה הוא יישאר בקליפרס עד שנת 2018, אז יוכל להשתחרר מחוזהו כחלק מההסכם עבור העונה האחרונה.

הפורוורד המפחיד (את הדאנק המפחיד שלו באימוני הנבחרת האמריקאית כבר ראיתם?)בחר להישאר בקליפרס, החלטה שעד לפני שנתיים היתה נראית מגוכחת, אך עם הגעתו של כריס פול למועדון, הפסיקה השליטה בלוס אנג'לס להיות מובנת מאליה לכיוונם של הלייקרס, והקליפרס החלו להראות את הפוטנציאל שלהם. בשנה החולפת הגיעו הקליפרס עד לחצי גמר המערב, שם טוטאו על ידי הספרס. גריפין העמיד העונה ממוצעים של 20.7 נקודות, 10.9 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים בממוצע למשחק.

מי שעוד החליט על עתידו הוא טים דאנקן. על פי דיווחים, הפורוורד הותיק של הספרס חתם על חוזה לשלוש שנים במועדון בו שיחק כל הקריירה שלו, תמורת כ-34 מיליון דולר, סכום דומה למה שקיבל קווים גארנט בבוסטון רק לפני מספר ימים. בתוך כך הגיעו הספרס גם לסיכום עם בוריס דיאו (חוזה לשנתיין תמורת 9.2 מיליון דולר) ודני גרין (12 מיליון דולר בשלוש שנים), כשגם ננדו דה קולו הצרפתי הצטרף, כמחליף לטוני פארקר.

משחק טוב לפוט וכריסמס בליגת הקיץ

ואם כבר בליגה הטובה בעולם עסקינן, הרי שהלילה נפתחו משחקי ליגת הקיץ עם כמה שמות מוכרים ומעניינים בחזית הישראלית. במשחק הראשון של הלילה ניצחה אורלנדו את ברוקלין נטס 88:92. מהזווית הישראלית ניתן היה לשים לב לג'ף פוט, שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב שקלע 10 נקודות (5 מ-8 מהשדה) ואסף 6 ריבאונדים ב-19 דקות. בריאנט דאנסטון, אקס הפועל חולון רשם 6 נקודות ב-24 הדקות שלו. אל ת'ורנטון הוליך את קלעי ברוקלין עם 18 ו-7 ריבאונדים, בעוד אדם מוריסון תרם 10 נקודות. את קלעי אורלנדו הוליך אנדרו ניקולסון עם 24.

במשחק השני של הלילה ניצחה בוסטון את אוקלהומה סיטי 65:73. הרוקי המסקרן, ג'ארד סאלניג'ר הראה משהו מהיכולות שלו עם 20 נקודות ו-6 ריבאונדים, דיונטה כריסמס תרם 10 נקודות ו-10 ריבאונדים, שון וויליאמס, אקס הפועל ירושלים קלע 6, ג'ונתן גיבסון וקרייג בראקינס לא קלעו בעוד סטפון לאזמה לא שותף. את הת'אנדר הוליך רג'י ג'קסון עם 19. במשחק נוסף בו ניצחה אינדיאנה את פילדלפיה 63:69 רשם ג'ון שייר (מפילי) 3 נקודות (3 מ-9 מהשדה ב-14 דקות). פילדלפיה רשמה הפסד שני יממה מאוחר יותר, כשנכנעה הערב ליוטה ג'אז 84:80. שייר שוב לא קיבל הרבה קרדיט, שותף 7 דקות וקלע 2 נקודות.

הנטס שיחקו משחק נוסף לפנות בוקר ונוצחו 82:73 על ידי בוסטון סלטיקס. ג'ונתן מור הוביל את המנצחים עם 17 נקודות. כריסמס קלע 10, שון וויליאמס חמש וסטפון לאזמה לא קלע. ג'ף פוט קלע נקודה אחת ב-19 דקות לברוקלין.

אזור ה-NBA של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully