וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי ת"א עם סיינה, אלבה ברלין, מלאגה, פרוקום ושאלון

הגרלה נוחה מאוד לאלופה הישראלית, שנמנעה ממפגשים מוקדמים מול כל היריבות החזקות. לוח המשחקים המלא בפנים

הגרלת שלב הבתים של היורוליג התקיימה היום (שישי) בברצלונה, ובסיומה הוגרלה מכבי תל אביב לבית ב' בצוותא עם סיינה, אלבה ברלין, מלאגה, פרוקום גדיניה ושאלון.

האלופה הישראלית היתה מדורגת בקבוצת הדירוג העליונה, ועל כן נמנעה ממפגשים מוקדמים עם ברצלונה, אולימפיאקוס ופנאתינייקוס, ובכל זאת אין עוררין כי מדובר בהגרלה נוחה למדי.

בקבוצת הדירוג השניה חמקה הקבוצה של דיוויד בלאט מעימותים עם צסק"א מוסקבה, ריאל מדריד וקאחה לבוראל, וקיבלה את סיינה החלשה יותר. בדרג השלישי היו יכולים הצהובים לפגוש את חימקי החזקה, והוגרלו מול אלבה ברלין הבינונית. וחשוב מכל: בדרג הרביעי נמנעה מכבי תל אביב ממפגש עם פנרבחצ'ה/אולקר המצוינת, ואילו בדרג החמישי נמנעה מעימות גדול עם מילאנו של קית' לנגפורד וריצ'רד הנדריקס (בשל הציוות עם סיינה, שכן שתי קבוצות מאותה מדינה לא יכולות להיכלל באותו בית מוקדם).

מי שככל הנראה תתמודד עם הצהובים על המקום הראשון בבית היא סיינה, שהתפרקה מנכסיה בשבועות האחרונים. המאמן סימונה פיאנג'יאני עזב לפנברחצ'ה/אולקר והוחלף על ידי עוזרו לוקה באנצ'י, הכוכב הגדול בו מקאלב מחוזר על ידי קבוצת העילית של היבשת, ועדיין לא ברור כיצד ייראה הסגל של האלופה האיטלקית הנצחית. גם סגלן של שאר קבוצות הבית (כמו גם זה של מכבי תל אביב, למען האמת), רחוק מלהיות מושלם.

כזכור, ביורוליג החליטו לשנות השנה את שיטת המשחקים, כאשר שלב הטופ 16 יכלול שני בתים של שמונה קבוצות שישחקו 14 משחקים. מהסיבה הזאת בטופ 16 לא תהיה הגרלה אלא הקבוצות ישובצו לפי הדירוג שלהן, מה שהופך את שלב הבתים הראשוני לגורלי עוד יותר, ומעניק למכבי תל אביב יתרון גדול, בהתחשב בכך שהצהובים, כאמור, זכו לבית מוקדם נוח עד מאוד.

בית המוות, ללא צל של ספק, הוא בית א', הכולל את פנאתינייקוס, ריאל מדריד, חימקי מוסקבה, פנרבחצ'ה/אולקר, לובליאנה וקבוצה נוספת שתגיע מהמוקדמות, בעוד בתים ג' וד' מסקרנים אף הם.

המחזור הראשון של העונה ביורוליג ייערך ב-11 באוקטובר 2012, כאשר שלב הבתיים יימשך עד ה-14 בדצמבר. לוח המשחקים המלא של מכבי תל אביב יתפרסם בהמשך. שלב הטופ 16 במתכונתו החדשה (14 משחקים) יחל ב-27 בדצמבר ויימשך עד ה-5 באפריל, כשסדרות ההצלבה תיערכנה בין ה-9 ל-25 באפריל והפיינל פור יתקיים בלונדון ב-10-12 במאי.

לוח המשחקים המלא של מכבי תל אביב

מחזור 1, 11-12.10, מלאגה (חוץ)
מחזור 2, 18-19.10, סיינה (בית)
מחזור 3, 25-26.10, שאלון (חוץ)
מחזור 4, 1-2.11, פרוקום (בית)
מחזור 5, 8-9.11, אלבה (חוץ)
מחזור 6, 15-16.11, מלאגה (בית)
מחזור 7, 22-23.11, סיינה (חוץ)
מחזור 8, 29-30.11, שאלון (בית)
מחזור 9, 6-7.12, פרוקום (חוץ)
מחזור 10, 13-14.12, אלבה (בית)

הבתים המלאים

בית א': פנאתינייקוס, ריאל מדריד, חימקי מוסקבה, פנרבחצ'ה/אולקר, לובליאנה, קבוצה מהמוקדמות

בית ב': מכבי תל אביב, סיינה, אלבה ברלין, מלאגה, פרוקום גדיניה, שאלון

בית ג': אולימפיאקוס, קאחה לבוראל, אנאדולו אפס, ז'לגיריס קובנה, ארמני מילאנו, צדוויטה זאגרב

בית ד': ברצלונה, צסק"א מוסקבה, פרטיזן בלגרד, ריטאס וילנה, באמברג, בשיקטאש

גם ננו גינזבורג ינסה להגיע לשלב הבתים

זהותן של 23 קבוצות בשלב הבתים כבר ידועות, כאשר הקבוצה הנוספת תגיע משלב המוקדמות, בו ישתתפו שמונה קבוצות - קאזאן, קאנטו, נימבורק, לה מאן, BC דונייצק, אוסטנד, אולם ואקדמיק סופיה - שיתחרו על כרטיס בודד לשלב הבתים. נימבורק, אותה מאמן הישראלי ננו גינזבורג, הוגרלה בשלב הראשון מול אוסטנד הבלגית. שאר המשחקים: אולם - קאזאן, קאנטו - אקדמיק סופיה, לה מאן - BC דונייצק.

הכירו את יריבות מכבי תל אביב בשלב הבתים

גם דיוויד בלאט מרוצה מההגרלה הנוחה

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully