וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגיריס פדולאקיס מונה למאמנה החדש של פנאתינייקוס

שחקן העבר של הקבוצה יכנס לנעליים הענקיות של ז'ליקו אוברדוביץ'. ולדימיר מיקוב מצטרף לצסק"א, פישר בדרך לאולקר

אחרי הזעזוע הגדול בפנאתינייקוס, בדמות עזיבתו של ז'ליקו אוברדוביץ' אחרי 13 שנים, שכללו 11 אליפויות וחמש זכיות ביורוליג בין היתר, החלה הקבוצה הגדולה של אתונה לבנות את עצמה מחדש. היום (שני), הודיעה פנאתינייקוס על החתמתו של מאמן חדש, כשמי שיכנס לנעליים הענקיות של אוברדוביץ' החל מהעונה הקרובה יהיה ארגיריס פדולאקיס בן ה-48.

פדולאקיס אימן בהצלחה את פרישטרי מהליגה היוונית בשנתיים האחרונות, כאשר לפני שנתיים הוא הפתיע ועלה לפלייאוף, שם הודח על ידי פאו בדרכה לאליפות ובשנה שעברה הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה הבכירה אחרי קשיים רבים.

פדולאקיס החל את קריירת המשחק שלו בפרישטרי ב-1980 ולאחר שש שנים עבר למדי פנאתינייקוס, בה שיחק בהצלחה רבה לאורך שבע עונות, עד ששב לקבוצת נעוריו. כשחקן בנבחרת יוון הוא סיים במקום העשירי באליפות העולם של 1986. כמאמן, הוא עבד גם בפנאליניוס, פאוק סלוניקי, א.א.ק אתונה ומקדוניקוס, אותה הוביל לגמר גביע יול"ב ב-2005. הוא אף נבחר למאמן העונה ביוון ב-2001 וב-2003.

*** ולדימיר מיקוב, הסמול פורוורד המצוין של קאנטו בעונה החולפת, מצטרף לצסק"א מוסקבה. הסרבי בן ה-27, (2.03 מטר), קלע בעונה החולפת 11.8 נקודות בליגה האיטלקית.

*** אקס מכבי תל אביב דיאור פישר, ששיחק בעונה שעברה בבילבאו, קרוב לחתימה בפנרבחצ'ה/אולקר, אותה יאמן בעונה הבאה סימונה פיאנג'יאני. גם דייויד אנדרסן הוותיק ונוביצ'ה וליקוביץ' מועמדים לקבוצה הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully