וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "התכנית הייתה להביא את עטר בעונה שעברה"

נשיא מכבי חיפה הפתיע במסע"ת להצגת המאמן החדש. עטר: "המטרה - כל התארים. יודע איזו קבוצה האוהדים רוצים לראות"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: קובי אליהו
עריכת וידאו: יותם בן דוד

עידן ראובן עטר נפתח רשמית הערב (חמישי) במכבי חיפה. המועדון קיים מסיבת עיתונאים להצגת המאמן החדש בהשתתפות הנשיא יעקב שחר, המנכ"ל איתמר צ'יזיק והקפטן יניב קטן. לאחר מכן יצאה הקבוצה לאימון הפתיחה הרשמי שהועבר בשידור חי בוואלה! ספורט. כמיטב המסורת, האימון פוצץ על ידי כ-2,000 אוהדים נלהבים שהתרגשו מאוד לראות את אלילם הגדול שב הביתה.

מאמן מכבי חיפה ראובן עטר מודה לקהל. אדריאן הרבשטיין
המלך של האוהדים חזר הביתה. עטר/אדריאן הרבשטיין

"אין ספק שאני מאוד מתרגש שקיבלתי סופסוף את ההזדמנות" פתח עטר את דבריו. "אני שמח שהגעתי למכבי חיפה אחרי 10 שנים ושמח על האמון ששחר נותן בי. אני מחויב שהקבוצה תיראה כמו שכולם רוצים, קבוצה מחויבת וטובה שכיף לראות אותה. מכבי חיפה איתי או בלעדיי שואפת להשיג את כל התארים וכמובן שאעשה הכל לעמוד ביעד הזה.

"אני מאוד שמח על השחקנים שנמצאים בקבוצה. יש הרבה איכות, שחקנים מוכשרים וטובים וגם איתם אפשר להגיע ליעדים. צריך חיזוקים כדי שתהיה תחרות ורוטציה וזה יקרה. צריך סבלנות ולא למהר. אני מרוצה מהסגל הקיים. תהיה מחויבות ויחד עם דרך העבודה שלי, נגיע להישגים. מבחינתי גם אם יהיו שלושה זרים זה בסדר".

עטר המשיך להתייחס לקבוצה שהוא רוצה לראות: "נראה קבוצה מחויבת, קבוצה טובה שכיף לראות אותה וקבוצה שתביא תוצאות. אם נרד לפרטים, שתהיה קבוצה מאוד התקפית שזה מה שמאפיין את מכבי חיפה כל השנים. אני יודע שאני מחויב להצליח. כשיתחילו המשחקים בליגה, הקבוצה תצטרך להראות נחישות. אני יודע מהניסיון שלי איזה קבוצה האוהדים רוצים לראות".

לשאלה כיצד יגיב אם הקהל יקלל אותו בעתיד ענה: "אני מאמן כבר שנה עשירית ואין תחליף לניסיון. אני יודע מה הלחצים. גם בבית"ר צעקו לי ולא היו מרוצים ממנו וידעתי להתמודד עם זה. בנתניה הלחץ לא דומה, אבל אני יודע לאן אני מגיע. אני גר בחיפה ועוקב אחרי הקבוצה לאורך השנים".

המאמן התייחס להחלטתו ששחקנים מסוימים יעברו להתגורר בחיפה: "כל ההחלטות שלי הן מטרות ייעול. שחקנים שגרים רחוק וצריכים לנסוע הלוך חזור שעתיים וחצי-שלוש הלוך חזור זה לא אידיאלי. אני רוצה שהם יהיו נגישים לאימונים אישיים וטיפולים, יותר קל כשהם קרובים. יש שחקנים שאני רוצה שהם יגורו בחיפה וזה יעזור להם להתקדם. זה חלק מהמחויבות שלהם לגור בקרבת מקום למגרש האימונים".

עטר אישר שקובי מויאל נמצא על הכוונת, אך אמר: "יש כמה שחקנים בתפקיד הזה שמועמדים והוא רק אחד מהם".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ראובן עטר מאמן מכבי חיפה (במרכז) עם יעקב שחר ועם יניב קטן. אדריאן הרבשטיין
עידן חדש. שחר, עטר וקטן/אדריאן הרבשטיין

שחר פתח את דבריו ואמר: "הציפיות ממנו הן יותר מאשר ממישהו אחר. למועדון שלנו יש דרך. אנחנו בכל שנה מתחרים על כל התארים ולפעמים מצליחים לדוג איזה תואר. אני מקווה שגם השנה נעשה משהו. יש הרבה התלהבות בצוות החדש ואצל השחקנים ואני מקווה שנעמיד לרשותם את מה שצריך כדי שהם יביאו מעצמם שבוע שבוע ונקווה להישגים".

על המטרות אמר: "לא הבאנו את ראובן שימציא את מכבי חיפה או יבנה אותה. אמרנו שזמנו יגיע וזמנו הגיע. התכנית הייתה להביא אותו שנה קודם, אבל לקחנו אליפות והרגשתי שיש מקום לבוא לקראת אלישע ולתת לו להמשיך עונה נוספת. ראובן הגיב בצורה אבירית ולכן הוא יושב פה היום. זה מגיע לו. הוא נמצא במקום שהוא צריך להיות וכולנו שמחים על כך. החובה היא עליו והוא יודע את זה. אני אשמח שהוא יביא הישגים. אין לי ספק שהוא בשל להנהיג את מכבי חיפה".

על טואטחה ופלאח שלא רוצים לשחק בקבוצה אמר הנשיא: "אלו שחקנים שמבחינתנו הם שחקנים מן המניין במכבי חיפה ואנחנו חושבים שיצטרכו לטפל בזה בפן המשפטי וכך ייעשה. טואטחה? אם מגיע לו לשחק בגרמניה, יום יבוא והוא ישחק שם. אנחנו לא בפאניקה". שחר אישר עוד כי תקציב הקבוצה יקטן.

יניב קטן הוסיף: "מבחינה אישית, זו התרגשות שראובן מאמן מכבי חיפה. כל מי שמזוהה עם המועדון חיכה ליום הזה. ברור שנעשה את הכל כדי שהקבוצה תצליח כמה שיותר. לאורך שנים השתדלתי לעשות את התפקיד שלי כמה שיותר ולהיות כמה שיותר דומיננטי. יש כאן המון איכות וחבר'ה צעירים שיעזרו למכבי חיפה להצליח".

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אין לי ספק שעטר בשל להנהיג את מכבי חיפה". שחר/אדריאן הרבשטיין

כ-2,000 צופים נלהבים הגיעו לאימון הפתיחה, שהועבר לקרית אליעזר, הבעירו אבוקות, שרו ועודדו את עטר והשחקנים. לאימון הגיעו שחקני הרכש חן עזרא, שמואל שיימן ועודד אלקיים וכן שלומי אזולאי, אנדריי פיליאבסקי, אמיר אדרי וסינטאיהו סלליך שחזרו מעונת השאלה. כשהשחקנים עלו למגרש, הקהל קרא לעטר: "בוא לפה" ושר: "עטר הוא המלך של חיפה".

כרבע שעה אחרי תחילת האימון פרצו האוהדים לכר הדשא והניפו את עטר על הכתפיים. גם השחקנים הונפו על כתפי האוהדים וחולצותיהם נלקחו. דקות ארוכות חגגו האוהדים על כר הדשא, כשבנוסף הם מקללים את הפועל תל אביב ושרפו דגלים אדומים. באותו זמן, השחקנים חזרו לחדר ההלבשה להשלים את בגדי הלבוש שחטפו האוהדים.

החלוץ ויאם עמאשה נראה המום מהאווירה ואמר: "אני מאוד מתרגש, יש אנרגיות טובות ואני מקווה שיהיה בהצלחה".

מי שכמובן לא הגיעו לאימון הם הבלם סארי פלאח, שחתם אמש לשלוש שנים בשורות ואסלוי הרומנית, והמגן טאלב טואטחה שממשיך להחרים את האימונים.

אוהדי מכבי חיפה באימון הבכורה של הקבוצה. אדריאן הרבשטיין
אווירה מטורפת בקרית אליעזר. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה באימון הבכורה. אדריאן הרבשטיין
גם השחקנים התגעגעו לקהל/אדריאן הרבשטיין
קשר מכבי חיפה חן עזרא. אדריאן הרבשטיין
הרכש הבולט. עזרא/אדריאן הרבשטיין
מגן מכבי חיפה שמואל שיימן. אדריאן הרבשטיין
תחנה ראשונה בישראל. שיימן/אדריאן הרבשטיין
מגן מכבי חיפה עודד אלקיים. אדריאן הרבשטיין
מאדום לירוק. אלקיים/אדריאן הרבשטיין
שוער מכבי חיפה אמיר אדרי. אדריאן הרבשטיין
גם הוא חזר. אדרי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully