וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי היט זכתה באליפות ה-NBA

ההיט גברו 106:121 על אוקלהומה סיטי ת'אנדר והשלימו 1:4 בסדרה ואליפות שנייה בהיסטוריה. טריפל דאבל ללברון, שנבחר ל-MVP של הגמר

במשך כל העונה ביקרו אותם, חתכו אותם, קראו להם צ'וקרים ופקפקו בדרך שלהם, אבל עכשיו הכל ייפסק. מיאמי היט היא אלופת ה-NBA לעונת 2011/12. ההיט השלימו הלילה (בין חמישי לשישי שעון ישראל). ניצחון 1:4 בסדרה על אוקלהומה סיטי ת'אנדר אחרי 106:121 מרשים וזכו באליפות בפעם השנייה בהיסטוריה של המועדון. לברון ג'יימס סיים את הסדרה בסטייל עם טריפל דאבל ותואר ה-MVP של הגמר. שנתיים אחרי שהשלישייה הגדולה התאחדה, המשימה שלה הושלמה. מיאמי אלופה. וזה הזמן למסיבה, כמו ששאג הנשיא פט ריילי לאוהדים בסיום.

מה לא עבר על מיאמי בפלייאוף אחרי ההפסד בגמר אשתקד? הספידו אותם כשהם איבדו את יתרון הביתיות מול הפייסרס בחצי גמר המזרח, הם כבר היו עמוק בקבר בגמר המזרח מול בוסטון, כריס בוש נפצע ובשלבים מסוימים כל המכונה נראתה חורקת. עד רגע האמת. מיאמי היא האלופה הראויה. אוקלהומה סיטי הייתה נהדרת לאורך כל העונה, אבל מדובר בקבוצה צעירה וחסרת ניסיון שעוד נכונו לה ימים יפים.

שחקני מיאמיי היט דווין וויד, לברון ג'יימס חוגגים אליפות. רויטרס
כמה שהם חיכו לזה? וויד ולברון/רויטרס

המשחק הלך לכיוון של מיאמי מהרגע הראשון. לחבורה של אריק ספולסטרה לא הייתה שום כוונה לחזור מערבה לעוד שני משחקים והיא באה נחושה לסיים את העבודה מול הקהל הביתי באמריקן אירליינס ארנה. חמש רצופות של לברון העלו את ההיט ל-10:16 מהיר ושלשה של מייק מילר קבעה 19:28 לפני שהרבע הראשון הסתיים ב-26:31 למארחים.

הרבע השני כבר היה הצגה אחת ענקית של המארחים. דווין וויד, כריס בוש, לברון ומילר הובילו ריצה מטורפת של 2:15 ופחות מחמש דקות להפסקה ההיט הובילו 36:53. הת'אנדר ההמומים לא הצליחו למצוא פתרונות ולמרות שירדו להפסקה בפיגור 10, באוויר כבר עמד ריח של אליפות.

ההיט סגרו את הסיפור ברבע השלישי. בוש ומילר ירו שלשות, לברון היה בכל מקום ושתיים וחצי דקות לסיום הרבע השלישי הפער כבר עמד על 65:90. הרבע הרביעי כבר היה גארבג' טיים מתמשך. שלוש דקות לסיום, הוציא ספולסטרה את השלישייה שלו שקיבלה סטנדינג אוביישן. לברון ג'יימס זוכה באליפות ראשונה מאז נבחר ראשון בדראפט 2003. כמה שהוא חיכה לזה.

וקצת מספרים לסיום, בפעם השלישית בהיסטוריה, קבוצה מנצחת את כל שלושת משחקי הבית הרצופים בסדרת גמר. הלייקרס עשו זאת ב-2004 ומיאמי עצמה כעבור שנתיים בסדרת הגמר מול דאלאס. המאמן ספולסטרה הפך למאמן הפעיל הרביעי שמחזיק בטבעת אליפות אחרי גרג פופוביץ', דוק ריברס וריק קרלייל.

ג'יימס סיים עם 26 נקודות, 13 אסיסטים ו-11 ריבאונדים, בוש הוסיף 24, וויד קלע 20 והוריד שמונה כדורים חוזרים ומילר עלה מהספסל והפציץ 23 עם 7 מ-8 מחוץ לקשת. בכלל ההיט קלעו 14 שלשות מ-26 ניסיונות (53.8 אחוז). קווין דוראנט הוביל את המפסידים עם 32 נקודות ו-11 ריבאונדים, ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדם הוסיפו 19 כל אחד.

לאזור ה-NBA בוואלה! ספורט

כריס בוש, לברון ג'יימס, דווין וויד חוגגים אליפות עם מיאמי היט. רויטרס
המשימה הושלמה. השלישייה הגדולה/רויטרס
לברון ג'יימס חוגג אליפות עם מיאמי היט. רויטרס
למי קראתם צ'וקר? לברון/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • מיאמי היט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully