וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ליקו אוברדוביץ' עוזב את פנאתינייקוס

12.6.2012 / 18:43

המאמן המעוטר הודיע על פרידה מהירוקים אחרי 13 עונות וחמישה תארי יורוליג: "קשה, אבל זו ההחלטה הנכונה עבור כולם"

זה היה באוויר לא מעט זמן וכעת הפך לרשמי. ז'ליקו אוברדוביץ', אחד המאמנים הגדולים ביותר בתולדות הכדורסל האירופי, נפרד היום (שלישי) באופן רשמי מפנאתינייקוס, אותה אימן ב-13 העונות האחרונות, שהסתיימו עם חמישה תארי יורוליג ו-11 אליפויות יוון.

המועדון הירוק מאתונה מסר: "אנו מצטערים לבשר כי סיימנו את הקשר שלנו עם ז'ליקו אוברדוביץ', אחרי 13 עונות מדהימות. נבקש להודות באופן ציבורי למאמן על הקשר המושלם והחשוב שהוא יצא עם המועדון לאורך השנים, קשר שהתבטא גם בשלל תארים. תמיד נזכור בראש ובלב את הרגעים היפים שחווינו עם אוברדוביץ' ושמו ייכתב באותיות זהב בתולדות פנאתינייקוס, כאחד האחראים העיקריים להצלחה.

תמיד קשה להגיד שלום לחבר. אוברדוביץ' מרגיש כמו חלק מהמשפחה שלנו ואנחנו מרגישים שדרכינו עוד יצטלבו בעתיד. זה לא שלום, אלא להתראות".

לאחר מכן, גם המאמן הדגול מסר את הצהרתו לאוהדי הקבוצה: "חברים יקרים, כשהגעתי לכאן, לא יכולתי לדמיין אפילו שאשאר 13 שנים. השנים הללו, היו מלאות ברגעים נהדרים, הרבה חגיגות והרבה קשיים. אבל עברנו הכל כמשפחה גדולה. לימדו אותי שכדי שיכבדו אותך, אתה צריך לכבד אחרים וזה משהו שחשוב לי להדגיש ברגע כזה. יש לי כבוד גדול למשפחת ג'אנקופולוס, בעלי המועדון, שבזכותם היינו יחד כל כך הרבה זמן.

אני רוצה להצדיע ולהודות לכל צוות האימון, איתה הייתה לי שותפות נהדרת לאורך השנים. זו החלטה קשה מאוד עבורי לעזוב. מה שקורה במשפחה, צריך להישאר בה לדעתי ואני מרגיש שההחלטה שלי לעזוב היא הטובה ביותר עבור כולם. פנאתינייקוס תישאר הקבוצה והבית שלי לכל החיים. אני פנאתינייקוס. לסיום, אני רוצה להודות לשותף ולעוזר שלי, דימיטרי איטודיס, על 13 שנים נהדרות של שיתוף פעולה".

לא ידוע לאן מועדות פניו של אוברדוביץ' כעת, אבל ביוון טוענים כי הוא בדרכו לצסק"א מוסקבה. בכל מקרה, כל מקום שיזכה בשירותיו ישתדרג ואילו פנאתינייקוס תיאלץ לעבור מתיחת פנים רצינית מאוד לפני ההסתערות הבאה שלה על התארים, לאחר שהשנה איבדה את תואר היורוליג ואת האליפות היוונית וראתה איך היריבה השנואה אולימפיאקוס זוכה בשתיהן.

במכבי תל אביב עוקבים בדריכות אחר הנעשה בפנאתינייקוס ובודקים את השפעתם האירועים על החלטתם של שחקנים מסוימים במועדון היווני לקראת העונה הבאה. במכבי כבר קיימו שיחות ראשוניות עם שרונאס יאסיקביצ'יוס, כמו גם עם הסנטרים אלכס מאריץ' ויאן וויוקאס, שעל מועמדותם פורסם בלעדית בוואלה! ספורט. גורמים במועדון הצהוב מעריכים, כי בעקבות העזיבה של אוברדוביץ' המגעים עם שני הגבוהים יתהדקו, אולם לגבי שאראס קיימות מחלוקת בקבוצה, בין דיוויד בלאט, שפחות מתלהב מצירופו, לבין ההנהלה.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully