וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: דני קליין שלח מכתב נוסף המודיע על עזיבתו

5.6.2012 / 16:35

בלגן בבירה: היו"ר הודיע שוב שחוזהו הסתיים והוא עשוי לתבוע. אגייאר מציע למכור את מניותיו ועתידה של הקבוצה לא ברור

הפועל ירושלים נקלעה לחוסר ודאות כללית. המבוי הסתום נוצר לפני כמה ימים, כאשר יו"ר הדירקטוריון של הקבוצה, יעקב לירז, המשמש בא כוחו של הבעלים גומא אגייאר, הציע לעמותת הפועל לרכוש בחזרה את מניות הקבוצה. כפי שנחשף בוואלה! ספורט, ברצונו של אגייאר לעזוב את הקבוצה ולבקש בתמורה למניותיו כשלושה מיליון דולר.

לוואלה! ספורט נודע כי הצעתו של אגייאר לנטוש את הקבוצה באה בעקבות מכתב ששלח יו"ר הקבוצה דני קליין, שבו הוא כתב שהחוזה עמו הסתיים ושהוא מבקש שישלמו לו את מה שמגיע לו על פי ההסכם. בעקבות מכתב זה, הפגישה שהייתה אמורה להתקיים השבוע בין יעקב לירז, אפי אברמזון ודני קליין הפכה ללא רלוונטית. גם לפני כחודש שלח קליין מכתב שבו הוא הודיע שחוזהו מסתיים בסוף מאי

הסיטואציה המסובכת שנוצרה מעלה כמה אפשרויות. האחת: קליין יסיים את תפקידו בהפועל והקבוצה תמנה מטעמה מנכ"ל שיחליף אותו וינסה לגייס כספים. זהו כמובן תרחיש בעייתי מכיוון ששוררות מחלוקות כספיות קשות בין קליין לאנשי אגייאר.

קליין עלול לדרוש מיליוני שקלים עבור סיום חוזהו מאנשי אגייאר ושוקל ברצינות לתבוע את הקבוצה. בסיטואציה כזו, אגייאר יצטרך להביא כספים מהבית – מה שיקשה עוד יותר על ניהול הקבוצה על ידי אנשיו, קשה יהיה למנכ"ל שיומנה מטעם אגייאר לגייס כספים לקבוצה. איש העסקים ואנשיו מודעים לתרחיש זה, המהווה מן הסתם כאמור את אחת הסיבות לרצונו של הבעלים לעזוב את הקבוצה.

סיטואציה אפשרית נוספת היא שהצדדים יחלו במו"מ להחזרת השליטה מאגייאר לעמותה. בתרחיש כזה קשה להאמין שהעמותה תסכים לקחת את השליטה מבלי שאיש העסקים יסכים לוותר על מרבית הכספים ששילם לקבוצה.

קליין יתבע את הפועל ירושלים על מיליונים

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully