וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין שוחרר מספרטק סנט פטרסבורג

31.5.2012 / 11:07

הקבוצה הרוסית החליטה לוותר על הרכז הישראלי שצפוי לשוב למכבי ת"א. המנהל מבקר: "הוא לא לקח אחריות במאני טיים"

יותם הלפרין קרוב מתמיד לשוב למכבי תל אביב. קבוצת ספרטק סנט פטרסבורג הרוסית החליטה היום (חמישי) באופן רשמי לא להאריך את חוזהו של רכז נבחרת ישראל, שיהיה כעת שחקן חופשי ויוכל לחתום בכל קבוצה שיחפוץ. כידוע, הלפרין נמצא על הכוונת של ראשי האלופה הישראלית כבר זמן רב, וכעת נדמה שבניגוד לקיץ שעבר, אז חיזרה מכבי תל אביב אחר השחקן אך זה לבסוף העדיף לצאת לרוסיה בשל בעיות מס, הפעם נדמה כי הרכז ישוב לקבוצת נעוריו.

הרכז מאוד מוערך על ידי דייויד בלאט וההנהלה הצהובה, שרוצה להחתימו על חוזה ארוך טווח לשלוש עונות. עם זאת, יש לציין פעם נוספת את עניין המס, שמהווה את אחד המכשולים העיקריים במגעים עם השחקן. כבר בימים הקרובים צפויה פגישה בין הנהלת מכבי תל אביב והשחקן.

הלפרין הגיע לספרטק סנט פטרסבורג בקיץ שעבר מאולימפיאקוס אך הציג יכולת לא יציבה לאורך העונה. ממוצעיו הכוללים ב-20 משחקים בליגה הרוסית עומדים על 10.3 נקודות, 4.6 אסיסטים, 2.5 ריבאונדים ו-1.7 חטיפות למשחק, כאשר במסגרת היורוקאפ, בו ספרטק הגיעה עד חצי הגמר, נבחר הלפרין לחמישיית המצטיינים השניה.

בצוותא עם הלפרין, שוחררו מהקבוצה הרוסית גם מיכה זופאן וניקולה דראגוביץ'. מנהל סנט פטרסבורג, אלכס קרבאנן, הסביר חלק מהגורמים להחלטה: "הוא שחקן טוב מאוד, וזה לא מקרה שהוא הגיע עד אולימפיאקוס. אבל, לרוע המזל, ביוון הוא היה רול-פלייר, וכשהוא הגיע לכאן הוא היה צריך לעבוד בפן הפסיכולוגי על המנהיגות שלו. הרבה פעמים יותם לא לקח אחריות ברגעים המכריעים של המשחק, וזו אחת הסיבות שהחלטנו לא לחדש את החוזה שלו".

כמו כן, נמשכים מגעים אינטנסיביים עם שחקן הפנים הספרדי רפאל הטשמאייר.

האם יותם הלפרין בכלל צריך לחזור למכבי תל אביב?

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully