וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: לאוטרן מנסה להיפרד משכטר, אוסטריה וינה מעוניינת

החלוץ הישראלי ככל הנראה לא נמצא בתכניות של המאמן החדש פרנקו פודה. הקבוצה האוסטרית הוזכרה כמי שמעוניינת בו

האם איתי שכטר מצא קבוצה? היום (חמישי) מדווח ב"ברלינר צייטונג" כי אוסטריה וינה מעוניינת בחלוץ הישראלי של קייזרסלאוטרן, שירדה לבונדסליגה 2 בתום 2011/12 ומנסה ככל הנראה להשתחרר מחוזהו הכבד של שכטר, שנרכש תמורת 2.5 מיליון יורו מהפועל תל אביב בקיץ שעבר. כזכור, לאוטרן מינתה בימים האחרונים את פרנקו פודה למאמנה והוא מעוניין לבנות קבוצה חדשה כשבינתיים צירף המועדון כבר ארבעה שחקנים חדשים בקיץ, כולל החלוץ אלברט בוניאקו מנירנברג והקשר מימון אזואג.

שכטר בן ה-25 כבש העונה שלושה שערי ליגה בלבד ב-23 משחקי ליגה, כשבין לבין הוא סובל מכמה פציעות שמשביתות אותו לתקופה ממושכת. החלוץ הישראלי היה שותף לעונה חלשה מאוד של קייזרסלאוטרן, שירדה ליגה מהמקום האחרון ועם 23 נקודות בלבד, שכללו ארבעה ניצחונות, 19 הפסדים ו-11 תוצאות תיקו. אגב, בין הספוקלציות שהוזכרו הייתה אחת לפיה המאמן פודה סירב להגיע לאוסטריה וינה, אך במקביל לאוטרן הסכימה לשחרר לשם את שכטר. כרגע, עדיין לא ברור אם זה יהיה בהשאלה או מכירה.

בין השמות שמוזכרים כמי שצפויים לעזוב את הקבוצה נמצא גם הקפטן כריסטיאן טיפרט, שאכזב מאוד בעונה החולפת לעומת עונה לפני כן בה היה אחד המצטיינים בבונדסליגה כולה.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully