וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: דני קליין יעזוב את הפועל ירושלים בימים הקרובים

24.5.2012 / 12:19

אנשי גומא אגייאר טענו כי הם חפצים בהישארותו של היו"ר, אך זה נחוש לעזוב. שיחות נוספות ייערכו, אך שני הצדדים ספקטים

סיום דרכו של דני קליין בהפועל ירושלים קרוב מתמיד. כזכור, היו"ר המיתולוגי הודיע לפני כעשרה ימים כי הוא מתכוון לעזוב את הקבוצה עד סוף החודש, זאת לאחר שחש כי סמכויותיו קוצצו באופן נרחב בשל השינויים הדרסטיים בהנהלה שהחליט לבצע גומא אגייאר. היום ייערכו שיחות נוספות בנושא, אולם כרגע הצדדים הצדדים סקפטיים לגבי הישארותו של קליין, כאשר אם הצדדים לא יגיעו לעמק השווה, בימים הבאים יוכרז סופית על סיום דרכו של היו"ר בפועל ירושלים.

אנשי אגאייר הביעו את רצונם כי קליין יישאר, אולם לוואלה! ספורט נודע כי בשיחות עימם הביע קליין נחרצות את רצונו לעזוב את המועדון. אחת האופציות שהועלו במקרה שקליין אכן יעזוב את תפקיד המנכ"ל היא למנות את גיא הראל במקומו.

כזכור, לפני שבוע התקיימה ישיבת הדירקטוריון של הפועל ירושלים במשרדו של יעקב לירז, במהלכה אף הועלתה אפשרות לקצץ בשכרו של קליין וכפיצוי להעניק לו אחוזים על גיוס כספים במקום משכורתו הנוכחית המוערכת בלמעלה ממיליון שקל לעונה. בישיבה הוחלט כי תוקם ועדה בראשותם של אפי אברמזון ולירז שתחל במו"מ על חידוש חוזהו של קליין, ולמרות שהצדדים שוחחו, ביניהם לוואלה! ספורט נודע כי כרגע נראה שהצדדים הגיעו למבוי סתום. הספונסר אהרון פוגל אמנם תומך בהישארותו של היו"ר המיתולוגי, אך אם לא תחול תפנית חדה, קליין יעזוב את הפועל ירושלים לאחר שהיה בה 17 שנים.

עזיבתו של קליין לא בהכרח תסמן את דרכו החוצה מעולם הכדורסל: קליין שוקל לבנות קבוצת כדורסל אלטרנטיבית בירושלים ולהשתמש בידע ובקשרים הרבים שרכש. כך תתחיל קבוצה חדשה בניהולו וללא אנשי אגייאר אשר עימם קיימים משקעים רבים.

יעקב לירז: "רוצים שדני קליין ימשיך, לא נקצץ בסמכויותיו"

החשש של אנשי אגייאר: קליין יגיש תביעת מיליונים

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully