וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטן ואן גנדי פוטר מאורלנדו

המאמן המוערך שלא זכה לתמיכתו של דוויט הווארד שילם את המחיר, וכמוהו גם הנג'רל מנג'ר אוטיס סמית'. סופרמן יישאר

רעידת אדמה באורלנדו מג'יק: הקבוצה החליטה לפטר הערב (שני) את המאמן סטן ואן גנדי, וכן את הג'נרל מנג'ר של המועדון אוטיס סמית', זאת בעקבות סדרת האכזבות של הקבוצה בשנים האחרונות. העונה הנוכחית שעברה על אורלנדו היתה קשה במיוחד, כאשר למשך מרבית אורכה צצו שלל ספקולציות שטענו כי דוויט הווארד יעזוב את המועדון, וגם אם יישאר, היחסים בינו ובין ואן גנדי עכורים. כמו כן, מספר דיווחים שונים התפרסמו לאורך העונה, לפיהן הווארד ידרוש לעזוב בקיץ הקרוב אם המאמן המשופם יישאר.

"אנחנו מודים ומעריכים את העבודה שסטן ואוטיס עשו על הפרקט ומחוצה לו", אמר מנהל המועדון אלכס מרטינס. "זה מסוג הימים שאתה לא רוצה שיגיעו, אבל הרגשנו שהגיע הזמן להנהגה חדשה. האכזבה שחשנו עם ההדחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף בשתי העונות האחרונות שיחקה תפקיד משמעותי בהחלטה שלנו, והרגשנו שהדרך שלנו להיות קבוצה שמתמודדת על האליפות ב-NBA קצת נעצרה. אנחנו מאחלים לסטן ולאוטיס בהצלחה ומצפים שנעשה את הצעד הבא אל עבר האליפות".

ואן גנדי (52) הגיע לפלורידה בקיץ 2007 והפך לאחד המאמנים המוערכים בליגה, כשב-2009 הדריך את המג'יק עד הגמר. המאזן הכולל שלו במועדון עומד על 259 נצחונות ו-135 הפסדים. את העונה הנוכחית סיימו המג'יק עם מאזן חיובי של 29:37, אך לקראת סופה הווארד נפצע וגמר את העונה. בלעדיו, אורלנדו הפסידה 4:1 לאינדיאנה בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

כזכור, באמצע העונה, כשצצו הדיווחים שגרסו כי הווארד דורש את פיטוריו של המאמן, אמר ואן גנדי: "זה ממש לא אכפת לי. אם הם יפטרו אותי, אלך הביתה ואמצא משהו לעשות".

סמית' (48) מונה לג'נרל מנג'ר של אורלנדו ב-2006, אך לאורך השנים לא הצליח להרכיב סגל מספיק טוב סביב דוויט הווארד, וכעת הוא משלם את המחיר.

בארצות הברית מעריכים כי הצעד הזה ככל הנראה יבטיח את הישארותו של סופרמן במועדון, כשלא מן הנמנע כי להווארד אף תהיה אמירה בנוגע לזהות המאמן והג'נרל מנג'ר שיצטרפו למועדון. אחד המועמדים המובילים לתפקיד ה-GM הוא דוני וולש שעזב את הניקס בקיץ, כששני מועמדים לעמדת המאמן שימשו העונה כעוזרים: בריאן שואו מאינדיאנה ומייקל מלון מגולדן סטייט.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully