וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני יוון: "אולימפיאקוס בארץ הפלאות"

עיתוני יוון חגגו את התואר המפתיע של האדומים: "אתם אגדות. ניצחון הרואי. הנס הכי גדול ביורוליג ב-20 השנה האחרונות"

מי חלם ביום שישי האחרון בשעות הצהריים שיומיים וחצי לאחר מכן אולימפיאקוס תזכה ביורוליג? האדומים-לבנים נראו כמו הקבוצה הכי פחות טובה מבין הארבע שהגיעו לפיינל פור, אבל אחרי ההפתעה נגד ברצלונה בחצי הגמר, הם נעזרו בסל ניצחון דרמטי כדי לנצח אמש את צסק"א מוסקבה 61:62 ולהניף את הגביע בפעם השנייה בהיסטוריה.

שחקני אלופת אירופה הטרייה והצוות המקצועי שלה ימריאו היום בשעה 16:00 מנמל התעופה באיסטנבול וינחתו בבית כעבור שעה. ביוון מצפה להם קבלת פנים סוערת. אלפים בפיראוס לא המתינו לחזרת הקבוצה, יצאו לרחובות מיד אחרי המשחק וחגגו שעות ארוכות, וב"גאזטה" כתבו: "יוון נצבעה באדום. חגיגות מטורפות מאתונה ועד כרתים".

העיתונים ואתרי האינטרנט היווניים חגגו. ב"ספורט 24" כתבו: "אגדה. מול הפייבוריטית, נגד כל התחזיות, מפיגור של 19 נקודות. אבל אולימפיאקוס הצליחה להשיג ניצחון הרואי ולהשלים את הנס הכי גדול ביורוליג ב-20 השנה האחרונות".

גם בספורט נכתבו דברים דומים: "גדולים, אתם אגדות. סיפור גבורה באיסטנבול. אולימפיאקוס חזרה מפיגור של 19 נקודות והפכה לאלופת אירופה".

ב"קונטרה" כתבו: "אולימפיאקוס בארץ הפלאות. נסים הם הסיבה בגללה האחים אנגלופולוס, פנאיוטיס וגיורגוס, לא נטשו את הספינה. נסים הם שאולימפיאקוס התקשתה לעלות לטופ 16 ועכשיו זכתה, נסים הם שבן לילה קוסטאס פפאניקולאו הפך לאחד מהפורוורדים הטובים באירופה".

אגב, בחלק מהעיתונים גם הזכירו שהעונה של אולימפיאקוס לא נגמרה. ביום ראשון תפתח סדרת גמר הפלייאוף ביוון והאדומים יפגשו שם את פנאתינייקוס. אולימפיאקוס לא זכתה באליפות מאז 1997 - השנה בה גם זכתה ביורוליג בפעם האחרונה לפני אתמול. היא לגמר בכל אחת משש השנים האחרונות, אבל הפסידה לפאו בכולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully