וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מתחזקת מועמדותו של סילבן לנדסברג

2.5.2012 / 13:25

הפורוורד של מכבי חיפה מסיים חוזה וראשי הצהובים מתכוונים להחתים אותו למספר שנים. התלבטות לגבי השארתו של סמית'

סילבן לנדסברג הוא אחד המועמדים הבולטים של מכבי תל אביב לעונה הבאה, וסיכוי גבוה שיצטרף. המתאזרח של מכבי חיפה יסיים העונה את חוזהו אצל הירוקים שסיימו במקום האחרון בטבלה, ובכוונת ראשי מכבי תל אביב להחתים אותו על חוזה ארוך טווח.

לנדסברג (22) הוא יהודי-אמריקאי המתנשא לגובה של 1.98 מטר, שרשם העונה ממוצעים של 20.7 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים ב-35 דקות משחק במדי חיפה. במקביל מעוניינים הצהובים להחתים על חוזה ארוך טווח גם את יותם הלפרין.

למרות שבמכבי תל אביב מעוניינים להשאיר את דווין סמית' וכרגע מסתמן כי הוא יישאר בעונה הבאה, קיימת לגביו התלבטות שכן מספר גורמים בקבוצה סבורים שאולי לא כדאי לממש את האופציה עליו וניתן אולי לצרף שחקן אחר שעלותו פחותה יותר, שכן סמית' ישתכר כחצי מיליון דולר בעונה הבאה. גורם במכבי תל אביב אף סיפר כי גיורגי שרמדיני, שעל מועמדותו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט, "סגור כמעט לגמרי" במכבי תל אביב.

ההנהלה הגישה לשרמדיני הצעה לחוזה ארוך טווח, וגורמים אף טוענים כי השחקן חתם כבר על החוזה לעונה הבאה. עם ריצ'רד הנדריקס קיימים פערים כספיים ולא ברור אם הצדדים יצליחו להגיע להסכמה. עוד נודע כי נבדקת מועמדותו של מירוסלב רדוליצה (24, 2.14 מטר), שחקנה של פרטיזן בלגרד. במקביל נבדקות המועמדויות של מספר שחקנים נוספים, ביניהם מייק באטיסט ואלכס מאריץ', כשגם שמותיהם של בו מקאלב ודרווין קיצ'ן עלו. למרות זאת, עלותו של מקאלב עשויה להיות גבוהה מדי עבור הקבוצה.

קית' לנגפורד: "עכשיו צריך להתרכז באליפות"

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully