וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אם הייתי מפסיד את האליפות, זה היה בעמוד הראשי"

אברהם גרנט התייחס ליחס התקשורתי לאליפות שלו עם פרטיזן: "בסקיי ראיינו אותי, בישראל קיבלתי טלפונים רק אחרי הפסדים"

פרטיזן בלגרד זכתה אתמול (ראשון) באופן רשמי באליפות סרביה לאחר שהביסה את בוראץ 0:4 והגדילה את הפער מהכוכב האדום ל-12 נקודות, כשלעונה הסרבית נותרו שלושה משחקים בלבד. מאמן הקבוצה אברהם גרנט הגיע לפרטיזן בשלהי חודש ינואר, כשזו הוליכה את הטבלה בעשר נקודות. האליפות הזו היא החמישית בסך הכל והחמישית ברציפות של פרטיזן בליגה הסרבית, כשבארון שלה גם 11 אליפויות בליגה היוגוסלבית ו-8 אליפויות בליגה המאוחדת שכללה קבוצות מיוגוסלביה, סרביה ומונטנגרו.

עבור גרנט עצמו מדובר בתואר אירופי ראשון, לאחר שזכה בארבע אליפויות ישראל, ארבע פעמים בגביע הטוטו ופעם אחת בגביע המדינה בישראל. הבוקר סיפר גרנט לגלי צה"ל ש"הייתה שמחה גדולה בחדר ההלבשה, היה באמת מרגש מאוד". גרנט נשאל לגבי היחס לתואר הזה בישראל, ואמר: "אם הייתי מפסיד את האליפת, זה היה בעמוד הראשי, הייתם פותחים עם זה את החדשות, עוד לפני מאיר דגן. אבל אנחנו רגילים לזה, במדינה רגילים לזה. כשהגדלתי את הפער בפסגה, קיבלתי ראיון מסקיי ניוז ושאלו אותו איך עשיתי את זה. בישראל קיבלתי טלפונים רק אחרי הפסדים.

"נכון שאנחנו מדינה שגם מאוד אוהבת שמחה, אבל גם שמחה לאיד. אנחנו אוהבים לחבוט. זה אומנם בכל מקום, גם באנגליה חבטו בי בחודשים הראשונים ללא רחם, אבל כשהצלחנו ידעו גם להחמיא. היום כמאמן ישראלי הם מציינים את האליפות הזאת. אני מניח שיש בישראל גם הרבה אנשים ששמחים, אבל גם הרבה אנשים שלא".

גרנט התייחס לאפשרות של קבוצתו להעפיל בעונה הבאה לליגת האלופות. "קיבלתי את הקבוצה בפער ניכר בצמרת, ואיבדנו הרבה שחקנים טובים שלנו בגלל פציעות, אבל עשיתי את מה שהייתי צריך, ועכשיו אנחנו בודקים את האפשרות לגבי הצלחה גם באירופה. נהיה חייבים להגדיל את התקציב, ואנחנו בודקים את האפשרות הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully