וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "מברך את ריאל על האליפות"

מנג'ר ברצלונה החמיא ליריבתו לאחר ההפסד. רונאלדו: "זו היתה הופעה ענקית". קסיאס: "כל הקבוצה צריכה לקבל ציון 10"

ריאל מדריד עשתה הערב (שבת) צעד חשוב בדרך לזכייה באליפות, אחרי שניצחה 1:2 את ברצלונה בקלאסיקו ופתחה על פניה פער של 7 נקודות כשנותרו ארבעה מחזורים עד לסיום העונה בליגה הספרדית. באופן תאורטי, הבלאנקוס יוכלו לזכות באליפות כבר במחזור הבא, אבל זה יקרה רק במידה והם ינצחו וברצלונה תפסיד.

כוכב המשחק היה לכל הדעות כריסטיאנו רונאלדו, שכבש את שער הניצחון הנהדר אמר לאחר הניצחון: "זו היתה הופעה ענקית ואני רוצה לברך את חבריי לקבוצה כי הם פשוט היו נהדרים והגיע להם הניצחון הזה. אנחנו שמחים מאוד להיות כאן, לשבור את השיא ועדיין עם הראש בליגת האלופות". הפורטוגלי אף הסתכל על המשחק הקריטי של הקבוצה ביום רביעי ואמר: "באיירן היא קבוצה מצויינת, אבל נשחק מול האוהדים שלנו, ואני מקווה שנעשה תוצאה טובה".

שחקן ריאל מדריד צ'אבי אלונסו סיכם את הניצחון הגדול בקאמפ נואו ואמר: "זה היה ניצחון חשוב מאוד, אבל זה לא הסוף. זה צעד חשוב ועכשיו אנחנו צריכים לסיים את העבודה". על המשחק עצמו אמר השחקן: "היינו מנוסים יותר ושלטנו במשחק עד כדי שלמות. עכשיו אנחנו צריכים להשיג עוד ניצחון חשוב מול באיירן מינכן ביום רביעי".

שוערה של ריאל, איקר קסיאס, שהיה מצויין חגג ואמר: "כל הקבוצה צריכה לקבל ציון 10. ברצלונה היא קבוצה קשה מאוד, אבל שיחקנו בצורה טובה יותר וידענו להחזיק מעמד גם ברגעים קשים. הראנו שיש לנו את הפוטנציאל להתמודד עם ברצלונה, והמפתח של המשחק עבורנו היה לשחק כקבוצה". על היתרון של קבוצתו בצמרת הטבלה אמר השוער: "זה יתרון משמעותי, אבל אנחנו עדיין לא חושבים שאנחנו אלופים. כבר הובלנו ב-10 נקודות וכמעט איבדנו את היתרון הזה".

המנהל המקצועי של ריאל מדריד, אמיליו בוטראגניו, סיכם את המשחק ואמר: "נותרו עוד הרבה נקודות בקופה והכל יכול לקרות, אבל התוצאה הזאת היא מצויינת עבורנו. חיכינו לזה הרבה זמן ואסור לנו להיכשל. כריסטיאנו רונאלדו תמיד נמצא שם ואני שמח שזה ככה. הוא כבש שער שיכול להביא לנו את התואר".

"זו תוצאה של עבודה קשה, ועכשיו נוכל להיות אלופים אם ננצח את שני משחקי הבית בברנבאו", אמר במסיבת העיתונאים שאחרי סיום המשחק עוזר המאמן של הלאנקוס אייטור קראנקה והוסיף בשמו של המאמן ז'וזה מוריניו: "הוא שמח מאוד וכבר חושב על ליגת האלופות". על שני השחקנים המצטיינים במשחק אמר קראנקה: "אוזיל היה טוב מאוד היום והפריך את כל השמועות בנוגע לכושרו. לגבי כריסטיאנו רונאלדו, הוא הכי טוב בעולם".

אסטבן גארנרו אמר בסיום: "היה משחק קשה מאוד, כמו שהיה פה שבני המפגשים האחרונים, הפעם היינו ראויים לזה יותר. היינו מאוד מרוכזים בהגנה, ובהתקפה ידענו לכבוש פעמיים". כשנשאל על המשמעות של הניצחון אמר: "קבוצה כמו שלנו תמיד רוצה לקחת אליפויות. זה מגרש בו אנחנו אוהבים לנצח, ועשינו את זה מול הקבוצה שאומרים שהיא הטובה בעולם. נלחמנו בצניעות".

גווארדיולה: "כנראה שהתעייפנו"

בברצלונה היו כצפוי מאוכזבים מאוד, לא רק מהתוצאה, אלא גם מהיכולת, במיוחד כשהקבוצה לא רשמה הפסד ביתי מזה 34 משחקים רצופים. "אני מברך את ריאל מדריד על הניצחון, ועל האליפות בה הם עומדים לזכות", אמר מנג'ר ברצלונה, פפ גווארדיולה בסיום. "איבדנו לא מעט כדורים, ועם משחק כל כך חשוב אסור לעשות את זה. פיגרנו אמנם, אבל הצלחנו להשוות, ואני חושב שעשינו עבודה טובה בסיכון השער שלהם".

גווארדיולה המשיך ואמר: "ריווחנו טוב על המגרש, אבל היה חסר לנו משהו. אני חושב שיצרנו יותר הזדמנויות מבמשחקים רגילים שלנו, אבל כנראה שהתעייפנו. היו לנו הרבה משחקים מאז אוגוסט, וזה יכול לקרות לקבוצה שמשחקת כל כך הרבה. אני חושב שהיינו נחותים מריאל רק בחמש עד שבע דקות".

סרחיו בוסקטס התייחס בסיום לטענות שברצלונה לא הגיעה מוכנה, ושיריבתה היתה עדיפה עליה. "אנחנו אולי לא בכושר שיא", אמר השחקן בסיום, "אבל גם היום היינו נאמנים לסגנון שלנו ולדעתי היינו טובים מהם".

ג'וזפ מריה ברתומיאו, סגן נשיא ברצלונה, אמר ש"מבחינה מתמטית עוד לא הפסדנו את האליפות, אבל לפעמים הנתונים מראים דברים לא נכונים. שלטנו במשחק, וריאל הגיעה לשתי הזדמנויות וכבשה פעמיים. למדריד יש הגנה חזקה. מסי אולי לא בלט, אבל סיפק כמה מסירות מצוינות. ביום שלישי נגד צ'לסי זה כבר מפעל אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully