וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין הביסה את קרית שמונה 0:5

האלופה הטרייה ביזתה את עצמה כשהושפלה בדוחא. אזורוב (2 ו-68), ראדי (47 ו-78) וקדוסי (86) הבקיעו לקבוצתו של דורה

מגד גוזני

רק לפני שבועיים חגגה עירוני קרית שמונה את האליפות ההיסטורית שלה, רגע לפני שיצאה לפגרת הפסח, אבל נראה שהיא לא ממש חזרה מהחגיגות. הערב (שבת) התבזו שחקניו של רן בן שמעון מול בני סכנין כשהאלופה הטרייה הובסה 5:0 בדוחא על ידי בני סכנין. הניצחון שומר על סיכוייה של הקבוצה מהמגזר לתפוס את אחד המקומות שמובילים אל אירופה, אבל האכזבה הגדולה היא מקרית שמונה. נותר רק לקוות שהיא תרים את עצמה ותנסה יותר במשחקים הבאים, אם לא בשבילה, לפחות למען הספורטיביות.

שחקני בני סכנין חוגגים, משמאל קוסטדין אזורוב. מגד גוזני
בקלי קלות. אזורוב וסכנין חוגגים על האלופה/מגד גוזני

אחרי כל המחמאות המוצדקות שקיבלה קרית שמונה עם הזכייה הגדולה שלה באליפות, חייבים לומר את האמת: משהו רע קרה הערב באיצטדיון דוחא. לא ייתכן כי קבוצה שאין לה על מה לשחק תעניק על מגש של כסף את הניצחון ליריבתה, במיוחד כשיריבותיה לצמרת של סכנין עדיין נלחמות כמוה על הכרטיס לאירופה. רן בן שמעון צריך לעשות בדק בית לאחר ההתבזות הזו, ולצאת לדרך חדשה במחזור הבא, אחרת האליפות הנהדרת בה זכתה קרית שמונה תישכח מהר מאוד ובמקומה יישאר רק טעם רע.

לאחר שהושפלו במחזור הקודם מול מכבי תל אביב (5:2), ידעו שחקני בני סכנין כי הם חייבים לחזור לעצמם אם ברצונם לשמור על הסיכויים להעפיל לאירופה בעונה הבאה. כבר אחרי שתי דקות קיבלו המארחים אינדיקציה לכך שהפעם, זה הולך להיות הרבה יותר קל. אזורוב כבש כבר אחרי שתי דקות, וסכנין החלה בחגיגות שלה. קרית שמונה כמעט ולא הגיעה למצבים מול שערו של קנדיל, ובמחצית השניה הושלמה החגיגה של המארחים: אזורוב כבש את השני שלו, ראדי המשיך להציג משחק נהדר וגם הוא השלים צמד, וקדוסי נעץ את החמישי בדקה ה-86 כדי לרשום את התוצאה של הערב. ככה נראית אלופה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהלך המשחק

דקה 2: שער! ראדי השתחרר משני שחקנים באגף והרים את הכדור אל הרחבה, אזורוב עוצר על החזה ומהאוויר ירה אל הרשת, 0:1 לבני סכנין.

דקה 15: האורחים היו קרובים מאוד לשער השיוויון כשאחמד עבאד ירה טיל נהדר מ-25 מטרים שפגש את המשקוף, אבל המארחים הרחיקו.

דקה 45: שתי הקבוצות ירדו אל חדרי ההלבשה אחרי מחצית מנומנמת מאוד. בואו נקווה שיהיה שיפור בשנייה.

דקה 47: שער! שוב המארחים מפציצים כבר אחרי שתי דקות כשאחמד קאסום מצא את מהראן ראדי וזה שלח בעיטה טובה שהכניעה את שוער האורחים, 0:2 לבני סכנין.

דקה 68: שער! שוב זה אזורוב, הפעם אחרי בישול ענק של ראדי, שרץ 60 מטרים, נכנס לרחבה והשאיר כדור על מגש של כסף לאזורוב, שהשלים צמד, 0:3 לבני סכנין.

דקה 78: שער! קרית שמונה ממשיכה לצנוח. אזורוב הוכשל ברחבה, וראדי ירה את הפנדל פנימה, 0:4 לבני סכנין. לא ייאמן.

דקה 86: שער! פשוט מדהים. האלופה החדשה מושפלת משחק אחד אחרי החגיגות, כשהפעם חאמד גנאים סידר כדור טוב לקדוסי שנעץ את החמישי ברשתו של איתמר ניצן. 0:5 ענק לבני סכנין.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עודד אלקיים, פייר אמבמבה, עידן ויצמן, אורי שטרית, חאלד חלאילה (אוהד קדוסי, 71), ג'והל דמאו, מהראן ראדי, אחמד קאסום, חאמד גנאים, קוסטדין אזורוב.

עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, אלעד גבאי, שיר צדק, סאלח חסארמה, ליאור לוי, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, רביד גזל (דוד סולארי, 46), שמעון אבוחצירא, אחמד עאבד (רועי זכרי, 53), שלומי אזולאי.

לדף המשחק

בני סכנין בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully