וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד פיס: "למאר אודום יכול להיות הנער כדורים שלנו"

מטה וורלד פיס לועג לחברו לשעבר בלייקרס: "שיהיה סקאוט?". וגם: ממפיס ויוסטון פורחות בצפיפות במערב, דראגיץ' לא עוצר

הצפיפיות במערב היא בעיה מוכרת, אבל שתי קבוצות שמגיעות בכושר מצוין לרגעי ההכרעה הן ממפיס ויוסטון. הגריזליס גברו הלילה (שלישי) על הקליפרס, יריבתם הפוטנציאלית בפלייאוף, ועם שמונה ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים (כולל ניצחונות על הלייקרס, מיאמי, אוקלהומה סיטי ודאלאס), משהו טוב עובר על ממפיס.

מארק גאסול, שסיים את הלילה עם יותר אסיסטים מאשר כריס פול, סיפק הגנה יעילה, ומנע מבלייק גריפין לחגוג מתחת לסלים. "לא רצינו לתת להם לרוץ", אמר מאמן ממפיס ליונל הולינס, "רצינו להיות קשוחים ואגרסיביים, ועמדנו בזה. החזקנו אותם על 85 נקודות, וזו קבוצה שיודעת לקלוע".

הגריזליס גם שוב נהנים מזק רנדולף, הכוכב הכי גדול שלהם בפלייאוף בעונה שעברה, שיחד עם או-ג'יי מאיו נותנים לקבוצה כוח אדיר מהספסל. "זה המערב הפרוע", אמר מאיו על הצפיפות במערב, "אפשר לראות שבמזרח יש קבוצות שנחות במשחקים האחרונים, אבל במערב זה בלתי אפשרי. כל משחק מכריע. אתה יכול להפסיד שניים-שלושה משחקים, ולקבל יריבה קשה בסיבוב הראשון. הכל צפוף פה, אנחנו פשוט חייבים להמשיך לשחק טוב".

גם יוסטון המצוינת הצליחה לרשום עוד ניצחון חוץ מרשים - הרביעי ברציפות שלה - וכולם מול קבוצות לא רעות: בשיקגו, בלוס אנג'לס על הלייקרס, בסקרמנטו, והלילה בפורטלנד. מאמן הרוקטס קווין מקהייל מודה ש"כשהסתכלנו על לוח המשחקים, אמרנו לעצמנו 'אוף בן אדם, נצטרך למצוא דרך להוציא ניצחון במשחקים האלה'. אבל ניצחנו את כולם, וזה נהדר מבחינתנו. עכשיו אנחנו חוזרים הביתה, ועומדים בפנינו ארבעה משחקים ענקיים". הרוקטס יארחו את פיניקס ואת יוטה (שנאבקות על כניסה לפלייאוף), לאחר מכן תיסע לדנבר ומיד לאחר מכן תארח את דנבר.

גוראן דראגיץ' המצוין, שחקן השבוע במערב, סיים עם 22 נקודות, 7 אסיסטים ו-3 חטיפות, וכבר מתכונן לקיץ, שבו יהיה שחקן חופשי. "יהיה קיץ מטורף עבורי, כל האפשרויות פתוחות מבחינתי, אבל עכשיו אני רק רוצה לחשוב על פלייאוף עם יוסטון ולהתרכז במשחקים הבאים".

---

מטה וורלד פיס, שחקן לוס אנג'לס לייקרס, התייחס לעזיבה של חברו לשעבר למאר אודום את דאלאס. כזכור, אודום הוקפא על ידי דאלאס, ולא שוחרר ממנה, ובכל מקרה לא יוכל לעבור העונה לשום קבוצה אחרת. וורלד פיס התייחס בציניות למצבו של אודום, ואמר: "אולי הוא יכול לחזור לפה ולהיות נער הכדורים, ובשנה הבאה לחזור לשחק. זה מה שהוא צריך לעשות. הוא יהיה נער הכדורים הראשון ב-NBA שמסוגל לשחק. תחזור אלינו, טפל במגבות, ובשנה הבאה תשחק. למה לא? הוא צריך להיות סקאוט. למאר צריך להיות סקאוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully