וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ': "אני מתחיל להבין את התגובות של מוריניו"

חלוץ מילאן זעם על השיפוט. אלגרי: "הפנדל הראשון היה מתנה מאיתנו, השני מהשופט". אינייסטה: "נרגשים להיות בחצי הגמר"

בפעם החמישית ברציפות, הבטיחה לעצמה הערב (שלישי) ברצלונה את ההופעה בחצי גמר ליגת האלופות, והשוותה את שיאה של ריאל מדריד מסוף שנות החמישים. הקבוצה של פפ גווארדיולה ניצחה 1:3 את מילאן אחרי 0:0 במשחק הראשון, כשהיא נהנית משני פנדלים שנשרקו לזכותה, אותם הפך ליאונל מסי לצמד שערים.

אנדרס אינייסטה, שכבש את השער השלישי של ברצלונה היה מאושר בסיום מעליית קבוצתו לחצי הגמר ואמר: "כשאתה מתמודד מול מילאן, שום דבר לא נגמר. היינו חייבים לעבוד קשה, ואנחנו נרגשים להיות בחצי הגמר". על השער שחטפה הקבוצה אמר השחקן: "ידענו שזה משחק של 90 דקות ושיש עוד הרבה זמן. הדברים הולכים מצויין עבורנו, ויש לנו עדיין אמביציה להגיע כמה שיותר רחוק וזה חשוב". על היריבה הבאה, שתגיע מהמשחק בין צ'לסי לבנפיקה אמר אינייסטה: "מחר נראה מי תהיה היריבה שלנו. בינתיים אנחנו רק שמחים להיות בחצי הגמר".

פפ גווארדיולה הוסיף: "לא התלוננו על פנדלים במשחק הראשון. ההילוכים החוזרים מראים שהיו שני פנדלים. כשאתה אוחז בחולצה של שחקן יריב ברחבה, זה פנדל. למדתי את זה כשהייתי ילד. אם מר איברהימוביץ' או מוריניו חושבים שלא מגיע לנו להעפיל לשלב הבא ושאנחנו מנצחים בזכות השופטים, אני אגיד להם שאנחנו הולכים לשחק בחצי הגמר בפעם החמישית ברציפות, וזה אומר משהו". על היריבה אמר: "היו להם כמה התקפות מתפרצות, אבל היו להם שלוש בעיטות לשער ולנו היו 21. היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש, עם שלושה שחקני הגנה וארבעה. אם מישהו ציפה שננצח 1:7, זה לא ריאלי. הדברים לא עובדים כך".

זלאטן זועם, אלגרי מחמיא

מנגד, במילאן זעמו על השיפוט שלטענתם הכריע את המשחק לטובת אלופת אירופה המכהנת. מנג'ר מילאן, מסימיליאנו אלגרי זעם בסיום על השיפוט ואמר: "זה היה חבל מאוד, כי זה היה רגע במשחק בו ברצלונה לא עשו הרבה, וממש לפני ההפסקה. הם קיבלו שני פנדלים, הראשון היה מתנה מאיתנו, השני היה מתנה מהשופט". עם זאת, אלגרי היה מרוצה מההופעה של שחקניו ואמר: "עשינו הרבה טעויות, חלק מהמסירות שלנו לא היו טובות, אבל אנחנו יכולים לרדת גאים".

המנג'ר האיטלקי המשיך ואמר: "אחרי ה-1:1 הרגשנו שהיה לנו סיכוי להעפיל לשלב הבא, כי ברצלונה היתה לחוצה וראו את זה עליהם. מן הסתם, מהרגע שהם הוליכו 1:3 הכל הלך להם יותר בקלות. ירדנו להפסקה אחרי הפנדל המפוקפק, ואז ספגנו עוד שער מכדור תועה שנתן להם דחיפה מנטאלית. ידענו שברצלונה היא הקבוצה הטובה ביותר בעולם כרגע, אבל האמנו שאנחנו יכולים לנצח".

מי שזעם יותר מכולם היה זלאטן איברהימוביץ'. "חזרנו למשחק ב-1:1, ואז קיבלנו פנדל שאני פשוט לא יכול להבין. הכדור בכלל לא היה במשחק, אבל השופט שרק. זו הייתה החלטה מוזרה מאוד. היא הרסה את המשחק. ברצלונה לא צריכה לקבל מתנות. אנחנו מדברים על הקבוצה הכי טובה בעולם. אני מתחיל להבין את התגובה של מוריניו בכל פעם שהוא בא לפה. עכשיו גם אני עברתי את זה. אני מבין יותר ויותר. כנראה שאופ"א רוצה שתי קבוצות מסוימות בגמר".

זלאטן גם סבור שמסצ'ראנו עשה עליו עבירה ברחבה. "לא נתנו לי את הפנדל", אמר החלוץ השבדי, "מצד שני, השופט שרק לעבירה בכל פעם שנגעו בהם. זו הייתה בושה. אם השופט היה שוויוני יותר, היה לנו סיכוי טוב יותר. למרות זאת, הם גם שיחקו טוב. אנחנו לא צריכים להתלונן רק על השופט".

אלסנדרו נסטה מודה שהוא משך בחולצה של בוסקטס, אך טוען שפויול דחף אותו לפני כן. "משכתי קצת את בוסקטס, אבל נחסמתי מאחורה על ידי פויול", אמר בלמה של מילאן, "אני חושב שהשופט יכול היה לעשות עבודה טובה יותר הערב".

מאסימו אמברוסיני בחר להתייחס במיוחד לפנדל השני שקיבלו הקטלאנים, לאחר שאלסנדרו נסטה לכאורה אחז בחולצתו של סרחיו בוסקטס: "בכל רמה ובכל כדור קרן דברים כאלה קורים, ובכל זאת כל שופט מחליט אחרת. אין אחידות. צריך הרבה אומץ כדי לשרוק שריקה כזאת במשחק כל כך חשוב".

על המשחק עצמו וההתמודדות כולה אמר הקשר הוותיק: "לא התחלנו טוב היום, ואז חזרנו וזה היה די שווה-כוחות. בארסה שיחקה טוב יותר ולא עשינו מספיק במחצית השניה, אבל נלחמנו. ידענו שהם הקבוצה הטובה בעולם, אנחנו הולכים הביתה בלי חרטות וההבדלים בין שתי הקבוצות לא היו גדולים".

ריברי: "אנחנו משחקים ממש טוב עכשיו"

באיירן מינכן ממשיכה לעשות חיל בליגת האלופות והערב היא השלימה ניצחון כפול על חשבונה של מארסיי בדרך לחצי הגמר. הבווארים ידעו שהם עם רגל וחצי בשלב הבא אחרי הניצחון 0:2 במשחק הראשון, ולעיני הקהל הביתי באליאנץ ארינה הם השיגו 0:2 נוסף אחרי שאיביצה אוליץ' כבש צמד. בשלב הבא המשוכה כבר תהיה הרבה יותר גבוהה, כאשר הבווארים צפויים לפגוש את ריאל מדריד, שעוד צריכה להשלים את המשימה מול אפואל ניקוסיה.

פרנק ריברי, שבישל את השער הראשון והחל במהלך של השער השני, אמר בסיום: "כולנו שמחים מאוד. אני מאמין שנפגוש את ריאל מדריד בחצי הגמר. זה נהדר עבורנו, אנחנו משחקים ממש טוב עכשיו, כולל שחקני הספסל כמו איביצה אוליץ'. אנחנו זקוקים להם מאוד. כשאתה משחק בבית, זה אף פעם לא קל. אתה חייב לנצח בכל משחק וזה לא פשוט. ריאל מדריד זה מועדון נהדר ואני מקווה שיהיו שני משחקים מצוינים נגדם". הצרפתי התייחס גם להשתלבותו המהירה של דויד אלאבה הצעיר, ואמר: "אלאבה הוא ילד טוב. הוא רק בן 19. לא רואים עליו שהוא כל כך צעיר".

אלאבה עצמו הוסיף: "בתחילת המשחק מארסיי הייתה מסוכנת, אבל היינו טובים יותר במשך 90 דקות. שיתוף הפעולה עם ריברי הוא מצוין. מה הופך אותנו לצמד טוב? אני לא יודע. אני צריך להודות לקבוצה ולמאמן שתמיד מאמינים בי".

בצד המפסיד, לוק רמי נשמע מאוכזב אבל מבין שההישג של מארסיי הוא בעצם ההעפלה לרבע הגמר: "הפסדנו לקבוצה גדולה מאוד. אנחנו תמיד מחפשים להגיע לרמות הגבוהות, אבל נאבקנו עם קבוצה טובה מאוד. אנחנו חייבים להרים את הראש בליגה. עדיין יש לפנינו גביע הליגה הצרפתי וגם בליגה אנחנו נאבקים. זו עונה קשה השנה, אבל אנחנו נאבק מכיוון שנותרו לנו עוד כמה מטרות".

ברצלונה ובאיירן מינכן עלו לחצי גמר ליגת האלופות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully