וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קותי סבג: "אני רוצה להודות ללה פמיליה שתמכו בי"

3.4.2012 / 16:00

זוכה ”האח הגדול” קותי סבג בראיון בלעדי לוואלה! ספורט על אהדתו לבית”ר: ”כשצבי נכנס, שאלתי אותו אם נעים מובטל”

מי שצפה בעונה האחרונה של "האח הגדול", קיבל את הרושם שקותי סבג, המנצח הגדול של העונה הרביעית, הוא אוהד שרוף של בית"ר ירושלים. קותי נהג להסתובב בבית עם סווטשירט צהוב של בית"ר, הביע שוב ושוב את האהבה שלו לקבוצה, סירב ללבוש בגדים אדומים, ואחד השיאים היה במהלך הגמר אתמול (שני), שלפני היציאה בישר לו "האח הגדול" את מצבה של הקבוצה, וכשקותי הוכרז כמנצח נזרק לו מהקהל דגל של בית"ר והוא הניף אותו בגאווה.

למרות הטענות של רבים מאוהדי בית"ר לפיהן קותי הוא "לא אוהד אמיתי", ליאור פטורי מ"לה פמיליה" מכיר את סבג: "עשינו קמפיין לא קטן עבורו והיינו בקשר עם המשפחה לאורך כל הדרך. בהתחלה היו אוהדים שלא רצו לתת גב, הם דיברו על כך שאולי הוא טרמפיסט, שהם לא מכירים אותו והם לא ראו אותו במשחקים אבל הסברתי לכולם שהוא מהאוהדים השקטים שמצטרף לכמה אוהדים שרופים מבית שמש. הוא משלנו ואוהד אמיתי של הקבוצה. הוא לא מוכר או מפורסם ולא מגיע למשחקים באופן קבוע, אבל הוא אוהד בית"ר אמיתי וראוי לכל התמיכה והקמפיין שעשינו עבורו".

סבג עצמו שופך אור על הסיטואציה: "חשוב לי לומר שבית"ר היא האהבה של החיים שלי. אני אוהב את הקבוצה מאז שאני מכיר את עצמי, לאורך השנים יש לי בחדר דגל ענק של הקבוצה מעל המיטה, והיא תמיד הייתה ותמיד תהיה חלק ממני. אולי פיזית אני לא מגיע למשחקים כמו פעם בגלל שאני שומר שבת, אבל אני עדיין בא. המשחק האחרון שלי היה נגד מכבי חיפה בטדי, שבו הפסדנו 4:1. כשצבי נכנס (אחד מדיירי הבית – א.ס.) שאלתי אותו אם המאמן יובל נעים מובטל, כי ידעתי שאם יובל הלך הביתה המצב קשה. למזלי הבנתי שהתאוששנו קצת והמצב יותר טוב".

מה זה יותר טוב? אלי כהן השיג חמישה ניצחונות רצופים

"חמישה ניצחונות רצופים? בית"ר? לא להאמין אחרי כל מה שהיה בקיץ ובתחילת השנה, עד שנכנסתי לבית. האמת היא שהכי כאב לי לשמוע שנעים הלך הביתה כי מאוד אהבתי אותו ואת הבן אדם האמיתי שבו, נאכל לי הלב שהוא לא בקבוצה. אני מת לדבר אתו ולהגיד לו את כל זה אבל אני מתבייש".

מה הסיפור של הקפוצ'ון?

"תאמין או לא, קניתי אותו בעיר העתיקה. הקפוצ'ון זה סמל של אוהדי בית"ר. תמיד כשהיו שמים בבית את השיר של אייל גולן "מי שמאמין לא מפחד", הייתי שם את הקפוצ'ון ורץ עם הדגל של בית"ר ועושה שמח. בית"ר תמיד הייתה איתי בבית, היא חלק ממני - תמיד הייתה ותמיד תהיה".

אתה נראה תשוש

"בקושי ישנתי בלילה. אני רץ מאולפן לאולפן, יש מחויבות והרבה עבודה, אבל עושים את זה באהבה. אני רוצה להודות ללה פמיליה ולכל האוהדים של בית"ר שתמכו בי, סימסו לי ודאגו לי, ואני אשמח להגיע כמה שיותר מהר למגרש לראות את הקבוצה".

הוזמנת למשחק נגד עכו

"זה מרגש אותי מאוד. אשמח לבוא ואני מקווה שזה יהיה אחרי צאת שבת כדי שאוכל להגיע. אני מאוד-מאוד רוצה, כל הזמן בבית כבר חשבתי על איך אני יוצא ומגיע לאווירה של טדי והאוהדים. אני מודה לבית"ר על התמיכה בכל מקום ועל ההזמנה. זה כבוד גדול".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully