וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון קאליפרי: "לא מכיר קבוצה שהקריבה כל כך הרבה"

מאמן קנטאקי חגג זכייה באליפות. דייויס: "אמרתי לחברים שלי שיקלעו, ואני אדאג לריבאונדים". סלף: "לא הפסדנו, הם ניצחו"

קנטאקי הוסיפה הלילה (בין שני לשלישי) תואר אליפות שמיני לארון התארים הגדוש שלה עם ניצחון מרשים 59:67 על קנזס בגמר טורניר המכללות. הווילדקאטס השלימו עונה מופלאה במאזן של 2:38 כשבלמה ניסיון קאמבק של הג'ייהוקס שצימקו פיגור של 18 נקודות ל-5 בלבד בדקות הסיום, אך לא השלימו את המהפך.

ג'ון קאליפרי, אחד המאמנים הבולטים במכללות בשני העשורים האחרונים שהאליפות חמקה ממנו עד כה, חגג בסיום: "עשינו את זה עם הגנה אדירה במחצית הראשונה, אבל צריך לתת לקנזס קרדיט על החזרה שלהם במחצית השנייה, כמו שהם עשו לאורך כל הטורניר. אני לא מכיר אף קבוצה שהשחקנים שלה הקריבו כל כך הרבה אחד עבור השני כמו זו, והם ראויים לרגע הזה".

אנתוני דייויס, הפרשמן הרביעי בלבד בהיסטוריה שהוכתר לשחקן המצטיין של הפיינל פור והראשון מאז כרמלו אנתוני ב-2003, קלע רק 6 נקודות ב-1 מ-10 מהשדה אבל הוסיף גם 16 ריבאונדים, 6 חסימות, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, ואמר: "אמרתי לחברים שלי שיקלעו, ואני אדאג לריבאונדים. הם הובילו אותנו לאורך כל הטורניר. לא ויתרנו על אף כדור, וניצחנו בזכות ההגנה והריבאונד.

בצד המפסיד היה ביל סלף, שלא הצליח לשחזר את הקאמבק של הג'ייהוקס שלו מול ממפיס, קבוצתו הקודמת של קאליפרי בגמר ב-2008: "הגענו לבאר ולא שתינו ממנה, אבל אני לא חושב שהפסדנו. אני חושב שהם אלה שגברו עלינו, ודייויס היה פשוט נהדר, והסל היחיד שלו היה אחד הגדולים במשחק".

קנטאקי השלימה עונה מופלאה עם 59:67 בגמר על קנזס

כדורסל מכללות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully