וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גרונפלד: "היינו זקוקים לניצחון הזה"

25.3.2012 / 21:03

שחקני הפועל ירושלים היו מרוצים מהתצוגה מול הבקעה. אלפסי: "אי אפשר לרמות את עצמנו". קוז'יקרו: "אין ארוחות חינם"

הפועל ירושלים ועירוני אשקלון הבטיחו הערב (ראשון) את מקומן בבית העליון של ליגת העל, עם סיומו של המחזור ה-22 והאחרון של העונה הסדירה. הפועל ירושלים עשתה זאת עם ניצחון גדול 61:87 על מ.כ. הבקעה, בעוד אשקלון הובסה 92:73 בידי ברק נתניה, אך נהנתה מעזרתה של הפועל גלבוע/גליל עליון, שניצחה 74:76 את מכבי אשדוד ומנעה ממנה לעקוף את האשקלונים. מכבי ראשון לציון הבטיחה את המקום השלישי, לאחר שחזרה מפיגור וגברה בתום שתי הארכות 102:105 על מכבי חיפה האומללה.

דן גרונפלד, שסיפק את אחד ממשחקיו הטובים העונה בהפועל ירושלים, אמר בסיום: "היינו זקוקים לניצחון הזה, שיחקנו טוב ועשינו זאת ביחד. אנחנו מאוד מרוצים. קשה להסתכל לעתיד הרחוק, ניקח כל משחק בזמנו. באנו נחושים, שיחקנו ביחד, התרכזנו בדברים שלנו ועשינו את הדברים הנכונים בהגנה ובהתקפה. יש לנו כישרון, ואם נגיע יחד בכושר טוב בזמן הנכון, נוכל ללכת עד הסוף".

גם באשקלון שחררו אנחת רווחה, למרות התבוסה מול נתניה. "כל העונה היינו במקומות הגבוהים, אבל בשבועות האחרונים אנחנו נראים רע", אמר המאמן אריק אלפסי. "אי אפשר לרמות את עצמנו. ננסה לאסוף את עצמנו ולבוא מוכנים לפלייאוף העליון. דווין מיטשל הוא שחקן מאוד דומיננטי אצלנו, אנחנו צריכים לראות כמה זמן הוא יהיה בחוץ. אולי נביא מישהו שיעזור לנו במקומו בשבועות הקרובים. ננסה להתקדם שלב שלב בבית העליון, אבל קודם כל צריך לשפר את היכולת. מגיע כל הכבוד לגלבוע/גליל, אלה ספורטאים אמיתיים. אנחנו ננסה לתקן את הבעיות שלנו".

ליאור ליובין: "לא מבין למה מצפים שלא נילחם"

אכזבה גדולה הייתה כמובן באשדוד. עופר ברקוביץ': "ניסיתי להעיר קצת את האולם. לא הייתי היום בטירוף, הייתי מאוד ממוקד. יש כמה דברים שהשפיעו, ברבע האחרון היה לנו מאוד קשה לקלוע סלים. אם אני מסתכל על הסיבוב השני, עשינו סיבוב מצוין, חזרנו לשחק כדורסל טוב, ולמרות שגמרנו במקום שביעי את הסיבוב הזה, אנחנו נבוא ונתכונן טוב ונמשיך לשמור על ההשקעה במשחקים שנשארו בפלייאוף".

מאמן גלבוע/גליל, ליאור ליובין: "יש הרבה מקרים שלקבוצה השנייה המשחק יותר חשוב, אבל אני לא מבין למה מצפים שאנחנו לא נילחם. התחלנו את הרבע הראשון בצורה שערורייתית, היינו צריכים לרדוף אחריהם. בסוף הרבע השלישי, אחרי שסגרנו את הפער כבר, שוב ספגנו שש נקודות תוך 10 שניות. כל פעם שהתקרבנו נתנו להם לחזור עם איזה מהלך גדול. ברגע שהצלחנו לייצר עצירות, דבר שאנחנו מנסים להתרכז בו, הצלחנו לפתוח יתרון. יש לי רק מילים טובות להגיד על רומיאו טראוויס, הוא שחקן מאוד גאה וזה נותן לו את הכוח להיות עקבי, ללא ספק הוא שחקן שמאוד מתאים לשיטה שלנו".

עידו קוז'יקרו: "אנחנו חלק מהספורט הישראלי, ואני שמח שהראינו פה היום הרבה אופי בלי שום קשר למה שאנחנו צריכים. כל הקריירה שלי אני אומר שהליגה הישראלית היא ליגה מאוד צמודה ואין שום ארוחה חינם. אין לנו את הפריבילגיה לנוח על זרי הדפנה ולהפסיד משחק כזה. לקראת הבית העליון אנחנו לוקחים את התוצאות איתנו למעלה והיה חשוב לנו לנצח את המשחק הזה, כמו כל המשחקים שהיו לפניו וכמו כל המשחקים שיהיו אחריו. סימנו לעצמנו מטרה להגיע לפיינל פור, והדרך להבטיח את הביתיות עוברת בניצחון פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully