וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל - סוסיאדד 1:5, מאיורקה - ברצלונה 2:0

הבלאנקוס נרגעו עם צמדים של רונאלדו (הגיע ל-100 שערי ליגה) ובנזמה. מסי ופיקה הכניעו את אוואט (37 דקות לחמד)

המחזור ה-30 בליגה הספרדית יצא הערב (שבת) לדרך עם שלושת משחקיהן של שלוש הראשונות בטבלה. במשחק שהוציא את המחזור לדרך התקשתה ברצלונה לפני שניצחה את מאיורקה 0:2 משערים של ליאונל מסי, מי אם לא הוא, וג'רארד פיקה וצימקה את הפער מריאל מדריד לשלוש נקודות בלבד. הבלאנקוס הלחוצים, שעברו שבוע קשה, לא התקשו להחזיר את הפער לשש והביסו 1:5 את ריאל סוסיאדד מצמדים של כריסטיאנו רונאלדו וקרים בנזמה ושער נוסף של גונסאלו היגואין. במשחק שנעל את היום הפתיעה חטאפה את ולנסיה עם 1:3 מרשים.

מאיורקה - ברצלונה 2:0

רוח חדשה נושבת בברצלונה בשבועות האחרונים בשל איבוד הנקודות של ריאל מדריד, ולפתע מירוץ האליפות נפתח מחדש. לאחר הניצחון הערב - השביעי ברציפות בליגה - הצטמק לו הפער לשלוש נקודות בלבד, גם אם באופן זמני, ושוב כל הלחץ עובר לבלאנקוס. בשבוע הבא מחכה לאלופה המכהנת משחק בית קשה מאוד מול בילבאו וחברו הטוב של פפ גווארדיולה, מרסלו ביילסה. מנגד, אחרי שני נצחונות רצופים וארבעה משחקים ללא הפסד שבה הקבוצה של דודו אוואט ותומר חמד להפסיד, ובשבוע הבא היא תקווה לשוב ולחלום על אירופה כשתפגוש את סביליה.

גווארדיולה בחר הערב לפתוח עם טיאגו אלקנטרה הצעיר על חשבון צ'אבי בקישור, כאשר הרחקתו של דני אלבס גרמה למאמן לפתוח במערך של שלושה שחקני הגנה בלבד. הקטלאנים שלטו והיו מסוכנים יותר, וכבר בדקה ה-11 קיבל ליאונל מסי צ'אנס להגדיל את הפער שלו בטבלת מלך שערי ברצלונה בכל הזמנים כנותר לבדו לגמרי מול דודו אוואט, אך שוער נבחרת ישראל הדף מצוין.

אלא שכאשר השניים הללו נפגשו שוב, הפעם בדקה ה-25, כבר היתה ידו של מסי על העליונה: המאסטרו סובב בעיטה חופשית מצוינת ואלכסונית, אלכסיס סאנצ'ס ספק נגע והטעה את אוואט, שהגיב מאוחר וספג את הראשון. בדקה ה-32 הפציץ סאנצ'ס את המשקוף, ולאט לאט החלה ברצלונה להירגע. מאיורקה חיפשה את השוויון והכניסה את תומר חמד בדקה ה-53 על חשבון אלברו, וארבע דקות לאחר מכן קיבלה חדשות טובות בדמות הרחקתו של טיאגו בכרטיס צהוב שני, אחרי נגיעת יד מפוקפקת. אלא שהאורחת לא נסוגה, המשיכה לשלוט בכדור, ובדקה ה-79 גם סגרה עניין לאחר שבעיטה של מסי נהדפה על ידי הקורה, וג'רארד פיקה נותר מול שער ריק וגלגל פנימה. חמד כמעט הבקיע את השער המצמק עם בדקה ה-83, אלא שמרטין מונטויה המחליף הציל עם ראשו. זה נגמר ב-0:2 נינוח לאלופה, שלא מוותרת כל כך מהר על התואר.

ריאל מדריד - ריאל סוסיאדד 1:5

כמה לחץ היה על ריאל מדריד כשהיא הגיעה למשחק הבית בברנבאו מול ריאל סוסיאדד. אומנם היריבה שקועה בתחתית, אבל אחרי כל הצרות בשבוע האחרון, ריאל ידעה שכל תוצאה מלבד ניצחון עלולה לחתום סופית את ההתפרקות וההתקפלות מול ברצלונה, שניצחה עוד לפני שריאל עלתה לכר הדשא וצימקה את הפער זמנית לשלוש נקודות בלבד.

ריאל נאלצה להסתדר ללא המאמן המורחק ז'וזה מוריניו, כמו גם פפה ומסוט אוזיל, שהורחקו גם הם בתיקו מול ויאריאל. למרות כל הצרות, מוריניו שישב ביציע בחר לשלוח למגרש את השלישייה הקדמית האימתנית שלו בדמות כריסטיאנו רונאלדו, קרים בנזמה וגונסאלו היגואין ואלה סיפקו את הסחורה.

כבר בדקה השישית, בנזמה העביר להיגואין וזה שלח בנגיעה מחוץ לרחבה פנימה, כדי להרגיע את אוהדי הבלאנקוס. סוסיאדד, שראתה את מלאגה סוחטת נקודה בברנבאו לפני שבוע, לא ויתרה ויצאה קדימה, אבל זה עלה לה בשער בצד השני. בדקה ה-32, ריאל יצאה בשתי מסירות מרחבה לרחבה, קאקה שלח כדור עומק אדיר ורונאלדו כבש שער ליגה 100 במדי ריאל. עוד שמונה דקות, וזה נגמר סופית, כשבנזמה השתלט על כדור ארוך והקפיץ פנימה. חלפו שניות בודדות וצ'אבי פרייטו הגביה, סרחיו ראמוס הסיט עם הראש והטעה את קסיאס בדרך ל-1:3 לריאל במחצית.

גם במחצית השנייה ריאל המשיכה לשייט. בדקה ה-49 חדירה שלח את בנזמה עם נגיעה רכה והצרפתי השלים צמד מתוך הרחבה. בדקה ה-56, גם רונאלדו השלים צמד אחרי בישול של פיפיטה היגואין. שער 35 לפורטוגלי בליגה העונה, שווה למסי במקום הראשון.

חטאפה - ולנסיה 1:3

ולנסיה איבדה נקודות יקרות במחזור הקודם, בו היא הפסידה לנועלת הטבלה סראגוסה, והערב כבר ניתן להגיד בפה מלא שמשהו ממש לא טוב עובר על העטלפים. רוברטו סולדאדו עוד העלה את האורחת ליתרון בדקה החמישית, אלא שבליץ אדיר של חטאפה דרך פדרו ריוס (12), מיקו (24) ושער עצמי של ברונו (30) סידר לקבוצה ממרכז הטבלה ניצחון מרשים. ולנסיה רחוקה כעת שלוש נקודות בלבד מהמדורגת רביעית, לבנטה, ובשבוע הבא הן ייפגשו למשחק ראש בראש. יהיה חם.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully