וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי תל אביב: לגמור את זה יפה

השתיים, שכבר הבטיחו מקום בפלייאוף העליון, מביטות מעלה. עטר: "אפשר לסיים עונה בצורה נפלאה" (ש', 17:00, ספורט1)

טריוויה

* 30 שערים נכבשו בעשרת המפגשים האחרונים בין הקבוצות – ממוצע של שלושה שערים למשחק.

* מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים.

* מכבי תל אביב תחסר שלושה שחקנים בשל צבירת כרטיסים צהובים.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

אם עד לפני שבוע התעסקו במכבי נתניה ברצון להבטיח את המקום בפלייאוף העלין, אז כעת, לאור הצפיפות בחלק העליון, יש אמונה במועדון כי ניתן לעשות סיום מצוין לעונה. המאמן ראובן עטר אמר לשחקנים: "מעבר לגביע יש לנו אפשרות כאן לסיים עונה בצורה נפלאה ובאחד המקומות הראשונים, אם נדע לעשות רצף נצחונות ונגלה יציבות. זאת הזדמנות גדולה לכולנו להשלים עונה מצויינת".

בנוגע להרכב מחר, ליאוניד קרופניק ועמרי בן הרוש שהיו בספק כשירים למשחק וצפויים לפתוח בהרכב, כאשר המאמן עטר מתכוון לפתוח עם ההרכב שניצח בשבוע שעבר את רמת השרון באיצטדיון גרונדמן. אחד השחקנים אמר: "מבחינה התקפית מכבי מגיעה להרבה מצבים בזכות ההתקפה החזקה שלה וקשה למנוע את זה ממנה. נצטרך להגביל אותה כמה שיותר ולנצל הזדמנויות כי איבדנו הרבה נקודות על החמצות ואפילו נאיביות בהתקפה".

מכבי תל אביב:

מכבי תל אביב, שנמצאת במומנטום מצוין ואחרי שלושה ניצחונות רצופים, תצא מחר (שבת, 17:00, ספורט1) למשחק חוץ לא קל, נגד מכבי נתניה בקופסה, כשהמטרה המוצהרת של הצהובים היא לסיים את הליגה הסדירה עם עוד שלוש נקודות, שיתנו להם מיקום כמה שיותר גבוה בטבלה, לקראת שיבוץ משחקי הפלייאוף העליון.

הצהובים יחסרו במשחק ארבעה שחקני מפתח, כאשר ברק יצחקי, שרן ייני ומואנס דאבור המוצהבים, כמו גם סאבו פאביצ'ביץ' הפצוע, לא יעמדו לרשות המאמן ניר לוין. לשמחתם, מי שהצליח להשלים אימון מלא ויפתח במשחק הוא אלירן עטר. החלוץ, שנפגע בשריר הירך האחורי ונטש את אימון הקבוצה אמש, היה בספק אולם כאמור הוא כשיר, מה שמרגיע מאוד את הצוות המקצועי, שגם כך יצטרך לאלתר הרכב.

על פי המסתמן מהאימון המסכם היום, בשער ימשיך גיא חיימוב. את ההגנה ירכיבו שוב קלמי סבן, ניבאלדו, רוברט פונצ'ץ ויואז זיו. במרכז המגרש ישחקו גל אלברמן ורפי דהן, השב מהשעייה. שאר הקישור יורכב מרועי קהת, דור מיכה ומוסא קונאטה ובחוד כאמור, עטר. מי שישוב לסגל, לראשונה העונה ולאחר שעבר ניתוח בגין פציעה קשה הוא ריף פרץ הצעיר, שאמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני שמח להיות שוב בסגל אחרי תקופה ארוכה בה התמקדתי בשיקום הפציעה וחזרה לכושר משחק. אני רוצה להודות לצוות הרפואי ומאמני הכושר ומקווה שמעכשיו אוכל לתרום גם לקבוצה".

כאמור, אחד מאלו שיהנו משלל ההעידרויות הוא רועי קהת, עוד חלק ממהפכת הצעירים העונה במכבי. קהת נשאל כיצד חש שחקן צעיר העונה במדי הצהובים: "להיות במכבי תל אביב זה משהו שחולמים עליו בתור שחקן צעיר כאן במועדון. אנחנו משתדלים ונותנים באימונים מאה אחוז. אני נותן את כל כולי באימונים וכשאני מקבל את ההזדמנות, אני רוצה להוכיח את עצמי ולהיות כמה שיותר טוב".

הקשר הצעיר, שבעונה שעברה היה שותף לזכיית בדאבל עם קבוצת הנוער, נשאל האם העונה הזו היא כישלון עבור חבורת הצעירים, שהגיעו לקבוצה הבוגרת, אולם לא זכו איתה באליפות: "כמובן שממכבי תל אביב תמיד יש ציפיות, כמועדון הכי גדול בארץ, להגיע כמה שיותר רחוק וכמובן שאנחנו שואפים לאליפות והשנה אולי נכשלנו בקטע הזה, אבל אני חושב שהצעירים התקדמו מתחילת העונה. היה לנו משבר באמצע ועכשיו אנחנו חוזרים לעצמנו. אני מקווה שנמשיך בקצב של החודש האחרון. המטרה שלנו היא להגיע כמה שיותר גבוה בטבלה, כמובן שאנחנו רוצים להגיע לאירופה ואני מקווה שנעמוד בציפיות האלה".

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: אחמד סבע

עומר דמארי מתקרב עם 15 שערים, שער אחד בלבד פחות מסבע, ונראה שתואר מלך השערים, אותו לא לקח שחקן של נתניה מאז שנות ה-80, נמצא בסכנה.

מכבי תל אביב: ניבאלדו

הבלם הברזילאי לקח בשתי רגליים את הצ'אנס שקיבל מהמאמן ניר לוין והפגין יכולת בהחלט טובה במהלך החודש האחרון, בו פתח בקביעות בהרכב. מחר ייתקל ניבאלדו במלך השערים של ליגת העל, אחמד סבע, שנמצא בכושר נפלא. המאצ' אפ בין הבלם הברזילאי לחלוץ הנתנייתי, עשוי להכריע את גורל ההתמודדות וזה בהחלט יהיה מבחן כוח מצוין ליכולתו של הבלם שכבר אותת לראשי מכבי תל אביב על רצונו להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה.

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: אמיר אדרי; ליאור ראובן, עידו לוי, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש; קובי דג'אני, טובארנו פינאס, ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי; אחמד סבע

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, קלמי סבן, ניבאלדו, רוברט פונצ'ץ, יואב זיו, גל אלברמן, רפי דהן, רועי קהת, דור מיכה, מוסא קונאטה, אלירן עטר.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully