וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי רוביו גמר את העונה: "אין תחליף לאישיות שלו"

בדיקת MRI אישרה את החשש הגדול של מינסוטה. קווין לאב: "ההשפעה שלו עלינו תחסר". דווין וויד: "הייתה לו עונה מדהימה"

מכה קשה למינסוטה, אכזבה גדולה לליגה וכל חובבי הכדורסל. ריקי רוביו, הרכז הנהדר של מינסוטה, גמר את העונה. אם ההפסד 105:102 ללוס אנג'לס לייקרס לא הספיק למינסוטה אתמול, הרי ש-16 שניות לתום המותחן ראו הטימברוולבס את הפציעה הקשה של הגארד. הספרדי המצוין נתקל עם ברכו בקובי בריאנט, נפל על הפרקט ונאנק מכאבים. הצוות הרפואי של מינסוטה מיהר לטפל ברוביו ואז סייע לו לרדת לחדרי ההלבשה, אלא שפחות מ-24 שעות לאחר מכן החששות הגדולים של הטימברוולבס הפכו למציאות: רוביו סובל מקרע ברצועה הצולבת ולא ישוב לשחק כדורסל העונה.

"ההשפעה שלו הייתה מידבקת", אמר קווין לאב על רוביו, "לא רק במסירות שלו על המגרש, אלא פשוט להיות לצדו. הוא פשוט נהדר לקבוצה, ואנחנו נתגעגע לזה. מבחינת אישיות, זה לא משהו שיש לו תחליף. מבחינת כדורסל, יש לנו כמה שחקנים שיכולים לתת תרומה".

הספרדי עבר בדיקת MRI שקבעה את חומרת פציעתו, ועל פי דיווחים בארצות הברית זקוק כעת רוביו לתקופת החלמה של כתשעה חודשים. המשמעות, אם כך, ברורה: הרכז ייעדר גם מהמשחקים האולימפיים בקיץ, ועל כן מדובר בחדשות רעות מאוד גם לנבחרת ספרד. עצוב. מאוד עצוב.

רוביו הדהים את ארצות הברית כולה עם עונת הרוקי המצוינת אותה הוא חווה, והיה אחד השותפים המרכזיים להתעוררות של הטימברוולבס ולעובדה שאם העונה היתה מסתיימת היום, מינסוטה היתה מוצאת עצמה בפלייאוף. כעת הסיכויים של הזאבים נמוכים מאוד, ומי שייכנס לנעליו של רוביו יהיה לוק רידנאוור, שתופקד לאחרונה בעמדה 2. ממוצעיו של רוביו בעונת הרוקי: 10.6 נקודות, 8.2 אסיסטים, 4.2 ריבאונדים ו-2.2 חטיפות לערב.

כוכבי ה-NBA מביעים תמיכה

עד כמה הליגה אוהבת את הרכז הספרדי הנהדר ניתן היה ללמוד מהמהירות בה דאגו חלק מכוכבי ה-NBA לצייץ בחשבון הטוויטר שלהם איחולי החלמה מהירה לכוכב מינסוטה:

לברון ג'יימס: "שתהיה לך החלמה מהירה ומוצלחת".

קווין דוראנט: "מתפלל שתהיה לריקי רוביו החלמה מהירה".

דווין וויד: "אוהדי כדורסל לא רצו לראות את הפציעה של ריקי רוביו, היתה לו עונת רוקי מדהימה והוא החזיר את המועדון לחיים. החלמה מהירה לאחת הרכזים הצעירים הכי טובים בליגה".

רודי פרננדס: "כל התמיכה שלי הולכת לחברי הטוב, ריקי רוביו".

חוזה קלדרון: "תומך בחבר שלי ריקי רוביו. הוא יחזור חזק יותר".

פאו גאסול: "שולח הרבה תמיכה לריקי רוביו, החבר שלי לנבחרת".

סטפן קרי: "מתפלל בשביל ריקי רוביו. אל תתייאש, מקווה שתחזור במהירות".

כריס פול: "מתפלל בשביל ריקי רוביו ומקווה להחלמה מהירה!"

בארון דייויס: "לעזאזל! מתפלל בשבילך! החלמה מהירה, אתה תחזור חזק מתמיד!"

קמבה ווקר: "בהצלחה לריקי רוביו, מקווה שהוא יעבור החלמה מהירה ומלאה".

קווין לאב: "אני אוהב את החבר שלי לקבוצה ריקי רוביו. הלוואי שיחלים מהר".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully