וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים גברה 2:3 על מכבי פתח תקוה

מערכת וואלה! ספורט

10.3.2012 / 21:55

משחק העונה של התחתית הבטיח וקיים. ריקן, פאסוס ואוזן (עצמי) סידרו לבית"ר ניצחון קריטי. גולן ופיליאבסקי (עצמי) צימקו

כמה דיברו השבוע על משחק העונה של התחתית. מכבי פתח תקוה ובית"ר ירושלים, קרב ראש בראש לוהט במושבה, שלווה בשלל חילופי מילים והאשמות בין הצדדים על כל נושא שבעולם והלהיט את האווירה עוד לפני שנשמעה שריקת הפתיחה. כשהתפזר העשן, רק קבוצה אחת באמת הגיע למשחק ונתנה הצגה. בית"ר ירושלים נזכרה שהיא אחד המועדונים הגדולים בארץ, שיחקה כמו בימים הגדולים וגברה 2:3 על מכבי פתח תקוה ברגע המכריע של העונה. אבי ריקן (13), לאונרדו פאסוס (20) ועצמי של אורי אוזן (34) סידרו לבית"ר מחצית ראשונה חלומית. עומר גולן (17) רק השווה זמנית ואנדריי פיליאבסקי צימק בשער עצמי משלו (72).

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
סוף סוף סיבה למסיבה. שחקני בית"ר חוגגים בסיום/ברני ארדוב

לדף המשחק

כמה מתח היה באוויר לפני שהמשחק במושבה יצא לדרך. המארחת הגיעה עם יתרון נקודה מעל בית"ר, כשהיא מקום אחד מעליה ומעל לקו האדום גם בטבלה. הבלגן בין הצדדים כלל השבוע ויכוח על זהות השופט והאשמות מצד הבית"רים על אפלייה בבית הדין בשל הקשר בין יריבתם לתחתית מפתח תקוה ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון.

יכול להיות שכל ההתעסקות הזו הוציאה את פתח תקוה מריכוז ואילו בבית"ר, הקהל החליט להפסיק את המחאה, התפייס עם היו"ר איציק קורנפיין והגיע בהמוניו לתמוך. האוהדים בצהוב שחור ביציע צהלו כבר אחרי 13 דקות, כשאבי ריקן שלח ריבאונד מקרן לקורה ופנימה, שער שדה ראשון לבית"ר מאז ה-21 לינואר. ההגנה של בית"ר קרסה אחרי ארבע דקות, כשעומר גולן הגיע לכדור רוחב והשווה מקרוב.

אלא שבית"ר לא נרגעה ותוך שלוש דקות נוספות היא מצאה יתרון בפעם השנייה, עם נגיחה של לאונרדו פאסוס. בדקה ה-34, שוב ריקן ירה ריבאונד, אורי אוזן ניסה להרחיק מהקו, אבל הסתבך והשלישי נכנס. במחצית השנייה הקצב היה עוד יותר מהיר, עמוס לוזון החליט להתערב למשה סיני באימון הקבוצה והעביר הוראות ואנדריי פיליאבסקי החזיר תקווה למלאבס עם שער עצמי שני במשחק (72), אבל שערים נוספים לא נפלו ובית"ר יצאה מאם המושבות עם ניצחון שני ברציפות, עולה מעל לקו האדום ובשבוע הבא היא מול בני יהודה. פתח תקוה ממשיכה להסתבך והיא סוגרת משחק חמישי ללא ניצחון. למעשה, מאז שני ניצחונות הבכורה של סיני על הקווים, פתח תקוה לא ניצחה שוב ובשבוע הבא היא יוצאת למשחק חוץ בעכו.

מהלך המשחק

דקה 13: גול! בהזדמנות הראשונה של המשחק, בית"ר כובשת. בן שושן הוריד בראש קרן, פאסוס ניסה ונבלם. הכדור הגיע לריקן, שהתקדם כמה מטרים ושלח כדור מסובב לקורה ופנימה מ-16 מטרים. 0:1 ענק לבית"ר.

דקה 17: גול! איזה טירוף במושבה. פרדה שלח את מרעי, שהעביר לאמצע וגולן השווה. 1:1.

דקה 20: גול! לא נגמר. אין רגע דל במשחק הזה. מגרלשווילי הגביה מאגף שמאל, פאסוס הכניס את הראש מקרוב, 1:2 לבית"ר.

דקה 24: מרעי פרץ מהמרכז ובעט גבוה מדי.

דקה 28: איינבינדר ניסה מ-30 מטר, כדור חלש לידיים של לבקוביץ'.

דקה 32: מרעי הגיע ראשון לקרן של פרדה ונגח בעוצמה מחמישה מטרים. מגרלשווילי הרחיק מקו השער.

דקה 34: גול! לא להאמין מה שהולך כאן. בן שושן נכנס לרחבה, הסתבך ובעט רע, הכדור נהדף שוב לריקן, שבעט חזק. לבקוביץ' הדף לקורה, אוזן הסתבך עם ההרחקה ודחק לשערו הוא. 1:3 לבית"ר.

דקה 39: לסיני נמאס והוא הוציא את צמח עוד לפני המחצית והכניס את בן חיים, שסוחב פציעה.

דקה 49: מגרלשווילי ניסה כדור מזווית בלתי אפשרית ופגש את הרשת החיצונית.

דקה 52: כדור קרן טייל ברחבה והגיע לפרננדס, שניסה מ-15 מטרים. לבקוביץ' הדף היטב.

דקה 54: כדור חופשי של פרדה הלך חלש מדי, ליידים של הרוש.

דקה 58: איינבינדר החליף מסירות עם בן שושן והקפיץ נפלא, כדור שחמק סנטימטרים מהקורה.

דקה 63: ההזדמנויות ממשיכות ליפול בקצב מסחרר. הפעם סטיבן כהן, שבעט מהאוויר ליד החיבורים.

דקה 72: גול! עוד שער עצמי, הפעם בצד השני. פרדה העביר לאמצע, בן יוסף ניסה להרחיק, אבל הכדור שלו ניתז לרגל של פיליאבסקי ומשם פנימה.

דקה 83: הכדור נע מצד אל צד והגיע למגרלשווילי, שבעט חד ושטוח, ליד הקורה.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', חגי גולדנברג (מריו צארביץ', 54), מתן אוחיון, שי מימון, אורי אוזן, אסי משיח, מרואן קבהא, דני פרדה (נס זמיר, 88), ציון צמח (טל בן חיים, 39), עומר גולן, ויקטור מרעי.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אבי ריקן (שי חדד, 81), אנדריי פיליאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, ברק משה, דן איינבינדר, דריו פרננדס, סטיבן כהן (ערן לוי, 90), עמית בן שושן, ליאונרדו פאסוס (מתן בראשי, 89).

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully