וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה באנפילד, 0:2 לסיטי על בולטון

ואן פרסי העניק לתותחנים 1:2 דרמטי על ליברפול. המוליכה פתחה פער של 5 נק' בפסגה. צ'לסי הפסידה 1:0 לווסט ברום

אחרי ההפסד הדרמטי והמתסכל של נבחרת שלושת האריות להולנד בוומבלי ביום רביעי, שחקני הפרמיירליג חוזרים למשימות האמיתיות והמחזור ה-27 יצא היום (שבת) לדרך בצורה נהדרת.

ארסנל "רובין ואן פרסי" הצליחה לחזור מפיגור 1:0 לניצחון 1:2 באנפילד על ליברפול בזכות צמד נהדר של החלוץ ההולנדי, כולל אחד בדקה ה-92. המוליכה מנצ'סטר סיטי פתחה פער זמני של חמש נקודות בפסגה כשגברה בלי הרבה בעיות 0:2 על בולטון, בעוד צ'לסי צנחה לתהומות חדשים כשנכנעה לווסט ברומיץ' הנהדרת 1:0.

ליברפול - ארסנל 2:1

שתי קבוצות הגיעו למשחק מעודדות מאוד, התותחנים אחרי ה-2:5 על טוטנהאם וליברפול אחרי הזכייה בגביע הליגה, אבל בסיום רק אחת המשיכה להיות מעודדת וזו האורחת. הרבה בזכות החלוץ הטוב ביותר בפרמיירליג העונה, רובין ואן פרסי, שכבש צמד נהדר, שיפר את מאזנו בליגה ל-25 מתחילת העונה, וסידר לתותחנים ניצחון ליגה רביעי ברציפות ששיפר את מאזנה ל-49 נקודות במקום הרביעי. הדאגה היחידה של ארסן ונגר היא הפציעה של מיקל ארטטה, שירד באלונקה ועם מכונת הנשמה.

ארסן ונגר כנראה התרשם מאוד מההרכב שניצח את טוטנהאם ועלה עם אותם ה-11, אך התותחנים נראו לא טוב במחצית הראשונה כשהקישור שלהם בקושי תפקד וגם ההגנה ביצעה כמה טעויות. מנגד, ליברפול חסרה את סטיבן ג'רארד וזה פחות בא לידי ביטוי אצלה כיוון שהיא שיחקה מצוין וייצרה הרבה מצבים, אך הצליחה לכבוש פעם אחת בלבד וגם זה משער עצמי. במחצית השנייה כבר היה משחק מאוזן יותר, כשהתותחנים מגיעים לכמה מצבים ובדקה ה-92 מגיע גולאסו ענק נוסף של ואן פרסי.

בדקה ה-18 זכתה הקבוצה המקומית בפנדל לאחר שלואיס סוארס הוכשל ברחבה על ידי וויצ'ק שצ'סני בעקבות מסירה כפולה עם דירק קאוט. ההולנדי בעט, אך השוער הפולני הדף וקם מהר מספיק כדי להגיע גם לכדור החוזר ולשמור על ה-0:0. כנראה שגם בצדק כיוון שמצלמות הטלויזיה הוכיחו כי לא היה מגע. זה החזיק מעמד שלוש דקות בלבד ועד שמתפרצת נהדרת של המייטי רדס נגמרה בשער עצמי אומלל של לורן קוסיילני.

בדקה ה-26 הייתה קרובה ליברפול לכבוש את השני, כשקאוט קיבל מסירת עומק, אך בעט חלש ושצ'סני הדף. הכדור חזר לסוארס, שבעט לקורה. רק קבוצה אחת על המגרש באנפילד. כשלא כובשים בדרך כלל סופגים וזה מה שקרה לליברפול בדקה ה-31, כשהגבהה של בקארי סאניה מצאה את רובין ואן פרסי הנהדר, שהקדים את ג'יימי קראגר ונגח פנימה את ה-1:1. בדקה ה-45 הייתה ליברפול קרובה לכבוש את השני כשמסירת רוחב של סטיוארט דאונינג מצאה את קאוט, שבעט מקרוב לקורה.

ליברפול כמעט כבשה בדקה ה-70, אך מרטין קלי בעט מול שער ריק החוצה. בדקה ה-72 הצליחה ארסנל לבצע מהלך קבוצתי נהדר, שנגמר במסירת רוחב של גיבס לוולקוט, שבעט טוב אך ריינה הדף. בדקה ה-92, רובין ואן פרסי כמובן, קיבל מסירת עומק מאלכס סונג ובעט מהאוויר טיל לפינה הקרובה כדי לקבוע 1:2 לתותחנים.

מנצ'סטר סיטי - בולטון 0:2

אחרי שבשבוע שעבר דילגו בקלות מעל קבוצת תחתית אחרת, בלקבורן, עשו הסיטיזנס את העבודה גם מול הוונדררס בלי בעיות מיוחדות בדרך לנצחונם השישי ברציפות בכל המסגרות. רוברטו מאנצ'יני בחר לפתוח הערב עם מריו באלוטלי כחלוץ בודד בעוד סרחיו אגוארו, אדין דז'קו ודויד סילבה חיכו על הספסל, ולמרות שחלוץ נבחרת איטליה הירבה להחמיץ הערב, לבסוף גם הוא מצא את הרשת. בזכות הניצחון פותחת סיטי פער זמני של חמש נקודות בפסגה מהיריבה העירונית, יונייטד, שתתארח מחר בווייט הארט לייט אצל טוטנהאם.

כאמור, לאחר מספר החמצות של באלוטלי עלו הסיטיזנס ליתרון. זה קרה בדקה ה-23, כשבעיטה מ-20 מטרים של גאל קלישי פגעה בגרטר סטיינסון, הטעתה את אדם בוגדן ונכנסה. מוליכת הטבלה המשיכה להיות הרבה יותר טובה ומסוכנת מהמדורגת 19, ובדקה ה-69 זכה להשתתף גם מריו באלוטלי בחגיגה: אדם ג'ונסון סיים פריצה אדירה בתוך הרחבה עם עקב גדול שהותיר את החלוץ האיטלקי מול שער ריק, וזה לא התקשה לגלגל פנימה ולקבוע את תוצאת המשחק. 0:2 קליל לסיטי, שייצאו בשבוע הבא לסוונסי החביבה.

ווסט ברומיץ' - צ'לסי 0:1

אנדרה וילאש בואש אומנם נשם לרווחה אחרי הניצחון על בולטון במחזור שעבר, שאולי השאיר אותו במשרתו, אבל הערב חזרה צ'לסי לסורה ומעמדו של המנג'ר הפורטוגלי נראה מעורער מתמיד. הפער מהמקום הרביעי צמח לשלוש נקודות, היכולת היתה חלשה מהרגיל, וכעת זה ממש נראה בלתי נמנע: ימיו של וילאש בואש במועדון ספורים. המארחת, שהגיעה למשחק במומנטום מצוין, היתה הרבה יותר טובה ומסוכנת, ובדקה ה-82 גם באה על שכרה לאחר שערבובייה גדולה ברחבה הסתיימה במסירת רוחק לליאם רודג'וול ודחיקה מקרוב של גארת' מקאולי, שקבעה את תוצאת המשחק והעניקה לבאגיז ניצחון שלישי ברציפות. דקה בתוך תוספת הזמן החמיץ פרנק למפארד ממצב קורץ, ובכך חרץ את גורלם של הבלוז הלחוצים.

משחקים נוספים:

בלקבורן - אסטון וילה 1:1
הבקיע לאסטון וילה: צ'ארלס אנזוגביה (23), לבלקבורן: דייויד דאן (84)

קווינס פארק ריינג'רס - אברטון 1:1
לקווינס פארק: בובי זאמורה (35), לאברטון: רויסטון דרנטה (31)

סטוק סיטי - נוריץ' 0:1
לסטוק: מתיו את'רינגטון (71)

וויגאן - סוונסי 2:0
לסוונסי: גילפי סיגורדסון (45, 53)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully