וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר וגוטמן ייפגשו בנוגע למשרת העוזר

1.3.2012 / 11:55

מאמן פראלימני יגיע לישראל בתחילת אפריל וייפגש עם מאמן הנבחרת. הערכה: יהיה עוזר מאמן אם התנאים הכספיים יסוכמו

מאמן פראלימני ניר קלינגר ייפגש בתחילת החודש הבא עם מאמן הנבחרת אלי גוטמן בנוגע למשרת עוזר מאמן נבחרת ישראל. גוטמן וקלינגר נפגשו לאחרונה בקפריסין, לאחר שהמאמן הגיע לעקוב אחר יובל שפונגין. ההערכה היא שהפגישה תיערך בתחילת אפריל, בזמן שהליגה הקפריסאית תצא לפגרת החג.

אם התנאים הכספיים יבשילו, קלינגר עשוי להתמנות לתפקיד העוזר כבר בחודש הבא, ולהתחיל רשמית בתפקידו ב-20 במאי, אז תצא הנבחרת למחנה אימונים באוסטריה. מועמד נוסף לתפקיד העוזר הוא יוסי אבוקסיס, שנחשב ליד ימינו של גוטמן בהפועל תל אביב ומוערך מאוד מבחינת המאמן.

יחד עם זאת, נראה כי בנבחרת יעדיפו מאמן מנוסה יותר, שזכה בעבר בתארים כמאמן ראשי. גוטמן כבר הבהיר כי רק הוא יקבע מי יהיה מאמן הנבחרת, ללא התערבות חיצונית. הדבר סוכם בפגישה בין אבי לוזון, שטרן חלובה וגוטמן, שלאחריה הודיע יושב ראש ההתאחדות באופן רשמי כי ההסכם עימו ייחתם.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, דרור שמשון יתמנה לתפקיד מאמן הכושר של הנבחרת ושורה אובארוב צפוי להתמנות לתפקיד מאמן השוערים, זאת לאחר שנפגש עם גוטמן ושמע ממנו על התכניות שלו לקראת הקמפיין. גורמים בהתאחדות העריכו הבוקר כי בקרוב תיערך פגישה נוספת בין גוטמן לאובארוב, בה ימונה מאמן השוערים של מכבי תל אביב לתפקיד באופן רשמי.

גוטמן: "מרוצה שהנבחרת לא עזבה את המשחק גם בפיגור"

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully