וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארקר: "נחישות ואומץ לא יספיקו לזכות בטורניר"

באנגליה מאוכזבים מההפסד להולנד, ואן פרסי הודה בסיום: "היה לנו קצת מזל". בלאן: "אנחנו עוד יכולים להעלות את הרמה"

שמחה גדולה הייתה אתמול (רביעי) בוומבלי אצל נבחרת הולנד בעקבות הניצחון הדרמטי 2:3 על אנגליה. במשחקם הראשון של האנגלים מאז ההתפטרות המפתיעה של פאביו קאפלו, ספגה נבחרת שלושת האריות שני שערים מהירים כשאריאן רובן (57) ויאן קלאס הונטלאר (58) העלו את האורנג' ל-0:2. חמש דקות לסיום גארי קייהיל צימק ובדקה ה-90 אשלי יאנג השווה ל-2:2. עמוק בתוך תוספת הזמן רובן המצוין הבקיע את השני והשאיר להולנד את הניצחון.

ברט ואן מרוויק, מאמן נבחרת הולנד, התייחס לעובדה שרובין ואן פרסי הלוהט שיחק רק מחצית אחת, ואמר: "לא דיברתי עם ארסן ונגר. לואן פרסי הייתה בעיה קטנה במפשעה, ולכן שוחחתי איתו לפני המשחק כדי להגיד לו שאנחנו לא ניקח שום סיכונים". על ההופעה של נבחרתו, אמר המאמן: "ציפינו מהם לשחק בדרך הזו. בסגל האנגלי יש הרבה מאוד שחקנים מהירים. זה נשק ולכן צריך להגן היטב נגד אנגליה.

"מבחינתנו הייתה לנו אפשרות לשחק כדורגל נגד אנגליה", המשיך ואן מרוויק. "זה איצטדיון פנטסטי, הדשא טוב מאוד, ואנחנו אוהבים את זה. אלה משחקים שאנחנו אוהבים לשחק. זה לא היה משחק גדול, אבל הייתה מחצית שנייה נהדרת מבחינתנו והצופים נהנו. זה תמיד כיף לנצח משחק. היו לנו שני משחקים שבהם לא שיחקנו טוב. עבור הנבחרת שלנו זה חשוב לנצח כאן". על רובן אמר המאמן: "רובן הוא שחקן נהדר, והוא ממשיך להיות כזה".

רובין ואן פרסי לעומת זאת הודה שלהולנד היה מזל עם שער הניצחון המאוחר: "שתי הנבחרות שיחקו טוב, אנגליה שיחקה גם כן טוב. הם הבקיעו בדקה ה-90, ובהתקפה האחרונה שלנו היה לנו מעט מזל, אבל זה היה ניצחון נחמד, חמישה שערים, משחק טוב של כדורגל וכולם שמחים. היינו מאוד יעילים. כולם הראו מחויבות הלילה ונראו מחויבים בתיקולים שלהם. אנגליה היא נבחרת טובה מאוד. היא הייתה מעט צעירה יותר היום, אבל עדיין יש לה נבחרת טובה".

סקוט פארקר, ששימש לראשונה כקפטן הנבחרת, סיכם: "אני חושב שהראינו הרבה אומץ ולב בחזרה למשחק. היינו בפיגור של שני שערים. ממש התמוטטנו. להולנד יש שחקנים ברמה, ולפעמים זה פשוט כמו שזה. לפי איך שנראינו הלילה, אנחנו לא חושבים שנחישות ואומץ יעזרו לזכות בטורניר. אנחנו מבינים שאנחנו צריכים לעבוד על דברים ולהשתפר מבחינה טכנית, אבל כולנו צריכים להישאר חיוביים ולהבין שהלילה זו תקווה גדולה מבחינתנו".

ידידות: הולנד ניצחה 2:3 את אנגליה

יורו 2012 בוואלה! ספורט

מולר: "זה לא תירוץ לזרוק את המשחק בדרך שבה נהגנו"

ובינתיים נבחרת צרפת ממשיכה ברצף המרשים של משחקים ללא הפסד, כאשר הטריקולור ניצחו 1:2 את גרמניה בברמן. אוליבייה ז'ירו ממונפלייה, שהחליף את קרים בנזמה הפצוע בהרכב, כבש שער בכורה ובישל את השער השני בהופעתו השלישית בלבד בנבחרת, כשקאקאו רק צימק. הבשורה הפחות טובה מבחינת צרפת ובאיירן מינכן היא פציעתו של פרנק ריברי שהוחלף. לורן בלאן אמר בנושא: "הוא קיבל בעיטה חזקה ולא רצינו לקחת סיכונים. במחצית, הוא לא הצליח ללכת".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "זה מספק מאוד לנצח. זה קשה מאוד לנצח כאן, אבל אנחנו מנסים להשתפר ממשחק למשחק. אנחנו עדיין מחכים להראות את הפוטנציאל שיש בנבחרת. אני יודע שאנחנו יכולים להרים את הרמה של המשחק שלנו. אם הניצחון הזה מעלה את הציפיות שלנו לפני היורו? את זה נשאיר לכם העיתונאים". מתיו דבושי הוסיף: "הדבר העיקרי הוא הניצחון. ידענו שזה הולך להיות משחק קשה מכיוון שגרמניה חזקה. היה פה מאמץ גדול ואנחנו שמחים שנטלנו חלק במשחק טוב".

יואכים לב המאוכזב אמר בסיום ל'קיקר': "כשאתה מפסיד משחק, זה מציק. למרות זאת אני לא מוטרד מאיך שהפסדנו את המשחק. צרפת שיחקה טוב יותר במחצית השנייה ולא השתווינו אליהם. מהסיבה הזו זה נכון שצרפת ניצחה".

תומאס מולר הסביר: "לפני משחק מהסוג הזה אתה יכול לדבר, אבל היינו לא ממושמעים שכן במחצית השנייה נראינו לא מחוברים. פספסנו כמה הזדמנויות ולא הגנו טוב, אבל זה לא תירוץ לזרוק את המשחק בדרך שבה עשינו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully