וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדיה

27.2.2012 / 17:19

בשל זריקת רימון העשן בחיפה. במועדון שוב הציעו לסגור את המזרחי. אלי כהן: "הקבוצה שהייתה לפני הייתה מפסידה 5:0"

בית"ר ירושלים תועמד מחר (שלישי) לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדיה במשחק נגד מכבי חיפה. כזכור, אוהדי הקבוצה, שישבו ביציעים שמאחורי השער, השליכו רימון עשן לקראת סיום המשחק ושניים מהם אף נעצרו לאחר שהתעמתו עם השוטרים. בנוסף, בית"ר תעמוד לדין גם בגין הכוס שנזרקה על הקוון בשבוע שעבר. במועדון הציעו לסגור את היציע המזרחי ובית הדין יצטרך להחליט אם להיענות להצעה, או לקבוע עונש של משחק ללא קהל.

אווירת נכאים נרשמה אתמול בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום משחק ההפסד 1:0 למכבי חיפה בקרית אליעזר. בקבוצה אמנם נרשמה שביעות רצון מסויגת מהצורה בה הקבוצה עמדה על המגרש, אך גם חלחלה ההבנה שהנה עבר עוד משחק בלי לכבוש ושאותו בית"ר סיימה בלי נקודות ותסיים את המחזור ה-27 בליגת העל כשהיא מתחת לקו האדום ובמקום ממנו יורדים לליגה הלאומית.

השחקנים היו חצויים אתמול. היו אלו ששמרו על אופטימיות, אך גם כאלו שכבר מתקשים לשמור על אמונה בסיכויים לשרוד בליגת העל. אחד מהשחקנים אמר: "נאמין עד הסוף וניתן את כל מה שיש לנו, אבל אין ספק שאנחנו מסובכים קשות. באר שבע והפועל חיפה צוברות נקודות ואם לא נעשה את זה בעצמנו נקודות בשבועיים הקרובים, היריבות תחתית יברחו לנו ונגיע לפלייאוף במינוס של שלוש, ארבע או חמש נקודות מהקו האדום. זה יהיה תחילת הסוף שלנו. כולם צריכים להתאחד ובמיוחד האוהדים שנתנו היום הצגה. הם היתרון הכי גדול ואולי היחיד שלנו על כל התחתית. טדי תומך יכול להביא נקודות נגד קרית שמונה".

ערן לוי, לאונרדו פאסוס שחקני בית"ר ירושלים באים בטענות לשופט לירן ליאני. אדריאן הרבשטיין
חצויים בנוגע לסיכויי ההישארות. שחקני בית"ר/אדריאן הרבשטיין

מאמן הקבוצה, אלי כהן, שידר אופטימיות בסיום: "כולם יכולים לבקר מפה ועד להודעה חדשה, אבל אנחנו עלינו במטרה לשמור על השער כי הקבוצה סובלת מבעיות בהתקפה ובמשחקים האחרונים נשברה והפסידה משחקים בקלות. עמדנו טוב על המגרש מבחינה הגנתית. נשפר דברים בחלק הקדמי ונשחק התקפי יותר כי זה מתחייב. הקבוצה שהייתה כאן לפני הייתה מפסידה 5:0 ובגלל זה עברנו לצורת עמידה שתעזור להתמודד עם המצב. זה לא פשוט, שחקנים פה נמצאים אחרי תקופה ארוכה של אי הצלחה ולחץ. זאת התמודדות בלתי רגילה ואנחנו נעבור את זה כי הם מאמינים שיוכלו לעשות את זה".

כהן הוסיף: "מבחינה פיזית עמדנו הרבה יותר טוב מאשר במחצית השנייה נגד מכבי תל אביב בשבוע שעבר - אז שחקנים נפלו מהרגליים ובנס הוצאנו נקודה. ברור לנו שהמצב קשה ושאנחנו לא טובים, אבל נשתפר ממשחק למשחק".

על קרית שמונה בשבוע הבא אמר המאמן: "אנחנו לא מפחדים וכן מאמינים. קרית שמונה קבוצה מצוינת ומשחקת את הכדורגל הטוב בארץ, אבל אנחנו בית"ר ירושלים. אנחנו מועדון גדול עם מסורת. יש לנו את הכבוד שלנו ונביא את זה למגרש. אני אומר חד משמעית, אנחנו לא נרד ליגה".

המשחק אתמול היה השישי ברציפות בו בית"ר לא מצליחה להבקיע (חמישה בליגה ואחד בגביע) והשער האחרון שלה בעצם היה לפני יותר מחודש, בניצחון 0:1 על מ.ס אשדוד. "זה משהו שאין לו אח ורע, במיוחד בבית"ר ירושלים שרגילה לשחק שמח והתקפי", אמר כהן, "אני רוצה יותר מכולם כדורגל פתוח ושערים ואנחנו נגיע לזה".

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן. קובי אליהו
"אני רוצה יותר מכולם כדורגל פתוח ושערים ואנחנו נגיע לזה". כהן/קובי אליהו

בסיום המשחק אירעה תקרית בין ערן לוי ליניב קטן. השניים החליפו קללות, אך שחקנים שהיו לידם הרגיעו את השניים. עימות נוסף נרשם בין תומר בן יוסף לקובי מויאל. הקשר לא אהב את אחת ההערות של הבלם במהלך המשחק, ענה לו והשניים החלו לגדף אחד את השני. בבית"ר אמרו על כך אתמול: "קובי ותומר ביחסים טובים מאוד, זה חלק מהלחץ וכל התקופה הזאת של הקבוצה. לא צריך לעשות מזה סיפור, הם יסגרו את זה ביניהם כמו מבוגרים. לפחות זה מראה שלשחקנים מאוד אכפת וכואב להם".

אוהדי בית"ר דרשו לכל אורך המחצית השנייה מאלי כהן להכניס את ערן לוי, שנשלח למגרש רק לקראת הסיום. בצוות המקצועי של בית"ר אמרו אתמול: "ערן עובר תהליך והוא שחקן מאוד חשוב ומשמעותי למאבקי ההישארות. יצא שכרגע אנחנו משחקים נגד קבוצות עדיפות עלינו מהחלק העליון וצריך להתחיל את המשחקים דרך ההגנה. לכן הוא לא כל כך מתאים לסיטואציה הזאת. שימשיך לעבוד ובהמשך הוא צפוי לקבל הרבה יותר דקות. זה לא סוד שהקבוצה חייבת לעבור למשחק התקפי יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully