וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסטאר: הקבוצה של בארקלי ניצחה את הקבוצה של שאקיל

קיירי אירוווינג להט עם 8 מ-8 מחוץ לקשת והוליך את טים-צ'אק ל-133:146 ותואר ה-MVP. לין קלע 2, בלייק גריפין 10, רוביו 12

סוף שבוע האולסטאר באורלנדו יצא הלילה (בין שישי לשבת) לדרך באופן רשמי, עם משחק הצעירים המסורתי. אלא שבניגוד לעבר, השנה, לראשונה, לא התחרו נציגי השנה הראשונה מול השנה השניה, כי אם שיחקו יחדיו: מספר ימים לפני המשחק נערך דראפט בין צ'ארלס בארקלי ושאקיל אוניל, ובו בחרו כל אחד בתורו את הקבוצות שיתחרו אחת בשניה. אם לשפוט על פי התוצאה הסופית, כנראה לצ'אק יש עתיד טוב יותר בתור ג'נרל מנג'ר: הקבוצה של בארקלי ניצחה 133:146 בתום ערב מהנה ונטול הגנות.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין לצד שחקן ניו יורק ניקס ג'רמי לין במשחק האולסטאר של הצעירים. Mike Ehrmann, GettyImages
שני החבר'ה האלה דווקא דחו למשך מרבית המשחק. בלייק גריפין וג'רמי לין/GettyImages, Mike Ehrmann

אם לפני המשחק מרבית העיניים הופנו אל עבר בלייק גריפין, ריקי רוביו וג'רמי לין, הרי שאחריו כבר לכולם ברור מי הכוכב הצעיר הלוהט בליגה: קיירי אירווינג. הרכז הפנטסטי של קליבלנד הוכיח פעם נוספת מדוע נבחר בבחירה הראשונה של דראפט 2011, כשהפציץ 8 מ-8 מחוץ לקשת בדרך ל-34 נקודות ובחירה פה-אחד לתואר ה-MVP של הלילה.

"אני לא זוכר מתי הייתי כל כך חם בקליעה ככה", אמר חברו של עומרי כספי לקליבלנד, "קצת חבל שזה קרה במשחק אולסטאר והסטטיסטיקות האלה לא משתקללות עם העונה כולה. בסופו של דבר זה פשוט היה כיף לבוא ולשחק עם כל כך הרבה חבר'ה מוכשרים, זו היתה חוויה מצוינת".

פול ג'ורג' הצטיין גם כן אצל המנצחים עם 23 נקודות, כשדמרכוס קאזינס הוסיף 18 ו-11 ריבאונדים, ואילו אוון טרנר להט עם 16 (8 מ-9 מהשדה), 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. ג'ון וול, ה-MVP של השנה שעברה שנבחר בבחירה ה-12 של הדראפט המאולתר, עלה מהספסל בדרך ל-17 נקודות, 6 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. גם גורדון הייוורד ודרק פייבורס קלעו בספרות כפולות לטים צ'אק עם 14 כ"א. דריק וויליאמס כנראה שמר כוחות לתחרות ההטבעות, והסתפק ב-2 נקודות בלבד.

שחקן קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג מניף את תואר ה-MVP במשחק הצעירים באולסטאר. Chris O'Meara, AP
ערב מושלם. קיירי אירווינג/AP, Chris O'Meara

מנגד, ג'רמי לין, שצורף למשחק רק בשבוע שעבר ונלקח בבחירה השלישית, הסתפק ב-9 דקות בקבוצה של שאקיל וסיים עם 2 נקודות. בלייק גריפין שיחק 10 דקות וקלע מספר נקודות זהה, בעוד ריקי רוביו סיים עם 12 נקודות ו-7 אסיסטים. את הקבוצה של שאק הוליך טריסטן תומפסון עם 20 (10 מ-11 מהשדה), גרג מונרו הוסיף 19, נוריס קול 18, לנדרי פילדס 16, ברנדון נייט 14, מרקיף מוריס 12 וקמבה ווקר 10. אגב, טים-שאק זרקה הלילה 41 שלשות (וקלעה 12, לעומת 20 נסיונות של טים בארקלי). אנחנו היינו מעדיפים לראות קצת יותר הטבעות.

צפו בתקציר המשחק

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

שחקן וושינגטון וויזארדס ג'ון וול מטביע במשחק האולסטאר של הצעירים. Mike Ehrmann, GettyImages
סיפק את אחד ההיי-ללייטס של הערב. ג'ון וול מטביע/GettyImages, Mike Ehrmann

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully