וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום מחזור בליגות הנמוכות: מפה, קטמון עד הסוף

24.2.2012 / 17:20

ליאור זאדה והירושלמים הוכיחו שהם חזקים מכל משבר, אסי גלבוע החלה לקרטע, אבל מותר לה, ויוסי בורוכוב הוא הכוכב

התוצאה: בית"ר גבעת זאב - הפועל צעירי אלמחדי 0:7

זה לא שהתוצאה הזו הייתה הגבוהה יותר במחזור המשחקים היום, אבל למעמד של רמלה כבר התרגלנו ועוד תבוסה לא באמת תשנה דבר מבחינתה. לעומת זאת, בית"ר גבעת זאב שעוד מקווה להדביק את עירוני מודיעין בצמרת, נתנה הצגה משלה מול צעירי אלמחדי החלשה, שלא הצליחה לתת פייט. עזריאל פרידמן ואיתי פלד הבקיעו צמדים כל אחד, ומעניין יהיה לראות האם הקבוצה הירושלמית תוכל למנף את התוצאה הזו גם ליתר העונה בקרב הבאמת משמעותי שמצפה לה.

המאכזבת: הפועל עפולה

הפועל עפולה כנראה רואה את אסי גלבוע דוהרת, ופשוט החליטה להרים ידיים. אז נכון שאין על מה לשחק בעונה כל כך שערורייתית מבחינת העליות והירידות, אבל אפשר היה לצפות מהקבוצה לקצת יותר, במיוחד לאור הפתיחה הסוערת של הליגה. עפולה נכנעה היום להפסד 1:0 באיצטדיון כאוכב לאחווה עראבה, לא קבוצה שאמורה לנצח אותה לאור הבדלי הכוחות בין השתיים, ומי אם לא כפיר צוקול הוותיק היה שם כדי להביע את השער שרשם הפסד חמישי העונה לעפולאים, שקוטעים רצף של שלושה ניצחונות.

ההפתעה: הפועל רהט מסיימת בתיקו

בזמן שמכבי שעריים שועטת קדימה, הפועל רהט הוכיחה בשבועות האחרונים שלפחות בקרב על המקום השני, שלא נותן דבר, היא יכולה לעשות עבודה יפה. אחרי הניצחון בדרבי בשבוע שעבר 0:2 על צעירי רהט, קיוו בקבוצה להמשיך את הדהירה קדימה, אבל דווקא מול מכבי עירוני שדרות ספגה הקבוצה שני שערים דרמטיים אחרי הדקה ה-90 שהשאירו אותה עם נקודה מתסכלת ב-2:2 דרמטי במיוחד. גלעד גרנדש (90) ואביאל בן זיקרי (92) סיפקו לשדרות את הנקודה הדרמטית, ומכאן מעניין יהיה לראות כיצד רהט תתאושש.

המאמן: ליאור זאדה (הפועל קטמון)

לא פשוט היה להיות ליאור זאדה בשבועות האחרונים. הקבוצה עם הכי הרבה ציפיות בליגה א' הגיעה אמנם למשחק העונה אחרי שתי שלישות, אבל הן הגיעו לאחר כמה שבועות לא טובים שכללו שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים כואבים במיוחד. אלא שקטמון ידעה היום להרים את הראש בדיוק בזמן, ולנטרל כל מחשבה של יבנה על הפתעה אפשרית. מכאן קטמון חייבת לנצל את המומנטום, למרות שבשני המשחקים הקרובים ממתינות לה עמישב ואורתודוכסים שמאוד ישמחו להשאיר את הקרב על המקום הראשון פתוח.

האירוע: אסי גלבוע לא מנצחת

כשיש לה הפסד אחד בלבד העונה, אסי גלבוע מקווה פשוט לסגור את סיפור העלייה כמה שיותר מהר. אלא שקבוצות הליגה הבינו שהן יכולות לצאת גדולות אם הן יעצרו את המוליכה הגאה. זה בדיוק מה שקרה למכבי כפר קנא, עוד קבוצה בינונית ואפורה שפשוט מבינה שהיא חייבת נקודות למאבק ההישרדות שלה. היא כבר הובילה 0:1 משער של שחאדה שחאדה, אבל שמונה דקות לסיום הצליח יוסי ואנונו למנוע הפסד כואב לקבוצה של ברוך סער, שחוטפת עוד מכה קטנה בגלגלים, אבל זה לא מה שימנע ממנה לסיים את העונה במקום הראשון. בשבוע הבא מחכה לה עוד יריבת תחתית, אחי עכו, אבל נראה שאת המסקנה מהעימותים מול קבוצות כאלו, באסי יפנימו.

הכוכב: יוסי בורוכוב (הפועל כפר שלם)

יוסי בורוכוב נחשב לאחת הדמויות היותר אלמוניות בליגות הנמוכות. למרות שכבר שנים הוא משחק בהפועל כפר שלם והיה שותף לעונה שלה בליגה הארצית, בורוכוב היה אחראי היום לנקודה הדרמטית של הכפר מול אורתודוכסים לוד. בורוכוב השווה ל-1:1 תשע דקות לסיום, ולמרות שכפר שלם נותרה בעשרה שחקנים הוא הבקיע את שער השוויון שתי דקות בתוך תוספת הזמן. בורוכוב לא זכה ליותר מדי הזדמנויות העונה ובמרבית המשחקים הוא לא השלים 90 דקות, אבל היום הוא הוכיח שיש לו ערך ענק במאני טיים.

לתגובות: orenko999@walla.com

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully