וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "לא מתכנן דבר, כולנו מאוחדים"

אחרי התבוסה 3:0 לבולוניה, מאמן אינטר לא מתכוון להתפטר: "אנחנו בזמנים קשים". סאנטי: "אנחנו צריכים להיות חיוביים"

קלאודיו ראניירי כבר יותר מצריך לחשוש לכיסאו. מאמנה של אינטר סופר כבר משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, כשביום שישי נפתח המחזור ה-24 עם 3:0 כואב בסן סירו מול בולוניה. הנראזורי ניצבים במקום השישי, ורחוקים 11 נקודות ממילאן המוליכה ועשר מיובנטוס שחסרה שני משחקים.

שתי טעויות מביכות של בלמי אינטר הובילו לשני שערים בתוך דקה. לוסיו איבד כדור בדקה ה-37 ואיפשר למרקו די ואיו לכבוש. דקה עברה ואנדראה ראנוקיה החזיר רע לז'וליו סזאר, ודי ואיו קינח. חמש דקות לסיום רוברט אקוופרסקה חתם את השלישי של בולוניה, ששולח את אינטר לעשות חושבים.

"לא נתנו את הכל", הבהיר ראניירי בסיום. "אנחנו נמצאים בזמנים קשים. אנחנו חייבים לקחת אחריות ולהתנצל בפני האוהדים שלנו ובפני הנשיא. ציפינו למשחק קשה, אבל לא חשבנו על תוצאה כזו". לשאלה המתבקשת לגבי עתידו, אמר המאמן: "אני לא מתכנן דבר. כולנו מאוחדים בניסיון למצוא פיתרון לבעיות הללו".

אחרי שאינטר ספגה לא פחות מ-12 שערים בארבעת המשחקים האחרונים, הבהיר המאמן הוותיק: "מצאנו את האיזון ואחדות טקטית טובה, אבל איבדנו אותה וספגנו שערים בהזדמנויות הראשונות של היריבות שלנו".

גם חאבייר סאנטי התקשה למצוא הסברים, וסיפר: "אנחנו נמצאים בזמנים קשים. במשחקים האחרונים לא הצלחנו להוציא תוצאה טובה. אנחנו מנסים להתגבר על המצב, אבל זה עדיין לא התאפשר. זה הזמן שלנו להביא את הגאווה שלנו כדי לצאת מהמבוכה הזו. אני משחק כדורגל הרבה שנים ובמצבים מהסוג הזה הדבר היחיד שצריך לעשות זה לחשוב חיובי ולהסתכל קדימה".

על מעמדו של המאמן, הוסיף המגן הוותיק: "יש אחדות בקבוצה, אין בעיה מההיבט הזה. אנחנו מסונכנרים עם ראניירי. אחרי כל כך הרבה שנים מוצלחות, הגיע רגע קשה, אבל אנחנו צריכים לפתור את זה בהקדם".

מאמנה של בולוניה סטפנו פיולי היה מרוצה מאוד מההופעה של הבחורים שלו, ואמר: "הניצחון הזה הגיע לנו, והגענו למשחק כמו שרצינו. במשחקים אחרים שיחקנו טוב, אבל לא השגנו תוצאה טובה. העובדה שניצחנו 0:3 מוכיחה שזו הייתה הופעה מושלמת".

אינטר הושפלה 3:0 על ידי בולוניה

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully