וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ההנהלה תודיע על התפטרותה?

7.2.2012 / 9:29

חברי הנהלת הקבוצה עשויים לעזוב אם ימונו ארבעה דירקטורים מטעם גומא אגייאר, האסיפה הגורלית שנקבעה להיום נדחתה

בשבועות האחרונים ניטש בהפועל ירושלים מאבק שעשוי לשנות את פניה של הנהלת הקבוצה, והבוקר (שלישי) הייתה אמורה להיערך אסיפה קריטית בהשתתפות חברי ההנהלה ואנשי גומא אגייאר, אולם נראה שהבלאגן חוגג: דוד אבן ומספר נציגים נוספים של אגייאר הגיעו לאסיפה. עמותת הפועל ירושלים בחרה במקום לשלוח את העו"ד המייצג אותם, עו"ד יאיר עשהאל, עם ייפוי כוח בידו. לאחר שכל הנוכחים התכנסו, העו"ד איתן גבאי , שעל שמו העבירו את המניות של אגאייר ולמשרדו הגיעו כל הנוכחים לא הגיע למקום, לאחר שבסביבת אגייאר טענו שהוא חלה. עקב כך האסיפה אינה יכולה להתקיים מבחינה חוקית ותידחה במספר ימים.

כזכור, אנשיו של אגאייר דרשו לאחרונה לכנס אסיפה כללית, ושלחו מסמך רשמי על קיום האסיפה לחברי הדירקטוריון של הפועל ירושלים. באסיפה זו התכוונו אנשי אגייאר למנות ארבעה דירקטורים מטעמם - כך שהשליטה תעבור דה-פקטו לידי המשקיע. "הדרישה לקיום האסיפה הוא עניין טכני שנדרש על פי התקנון של החברה על מנת לבצע באופן פורמלי את צירופם של דירקטורים מטעם הבעלים לקבוצה", הסבירו אז גורמים בסביבתו של אגאייר.

אם אכן ימונו אנשי הדירקטוריון המשמעות ברורה: לאחר שבועות רבים של שיחות אינטנסיביות, אגייאר יצליח לממש את השליטה בדירקטוריון. אולם ייתכן מאוד שזה אינו הזעזוע האחרון בקבוצה, כיוון שקיים סיכוי שעם השלמת המהלך יחליטו אנשי ההנהלה הנוכחית על התפטרותם אם הצדדים לא יגיעו לעמק השווה, כך נודע לוואלה! ספורט.

בעוד הנהלת ירושלים ערכה התייעצויות אינטנסיביות עם עורכי דין, כמו גם בינה לבין עצמה במקביל, ניסתה ההנהלה להגיע לפשרה עם אנשי אגאייר, כשבהפועל ירושלים קיימו שיחות ופגישות רבות עם אנשי אגאייר, כמו בין קליין, ובין דוד אבן ואהרון פוגל. בתקופה האחרונה השלימו אנשיו של אגייאר את העברת המניות בקבוצה על שמו, ואישרו אותן על שם עו"ד איתן גבאי. כך שבאסיפה שתיערך יהיה רוב לאנשי אגייאר – מה שיאפשר לו להגשים את חזון המינוי של ארבעה דירקטורים מטעמו .

הגורם בסביבת אגייאר הסביר אז את החשיבות של האסיפה: "האסיפה הכללית היא הגוף שבסמכותו להזיז דירקטורים מתפקידם ולמנות אחרים. הכוונה היא למנות ארבעה מתוך שבעה דירקטורים, באופן שמשקף את 60 אחוזי השליטה של גומא – והכול לפי תקנון החברה. זה לא נתון למו"מ. אין ולא יהיה ויתור בנושא זה".

בתוך כך, צביקה קציר סירב להצעתם של אנשי אגייאר לשמש כאחד מארבעת חברי הדירקטוריון אותם הם רוצים למנות.

כל הפרטים על ההשתלטות של אגייאר על הקבוצה

הפועל ירושלים נכנעה בהארכה למכבי אשדוד

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully