וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה-סוסיאדד 1:2, ריאל מדריד-חטאפה 0:1

הבלאנקוס הגדילו זמנית את היתרון בצמרת עם 0:1 על חטאפה, ברצלונה חזרה כשטייו (9) ומסי (71) כבשו ב-1:2 על סוסיאדד

הליגה הספרדית ממשיכה להתקרב לרתיחה וייתכן שסיפור האליפות יוכרע כבר בשבועות הקרובים, מה שהופך כל משחק לקריטי במיוחד. הערב (שבת) ציפה לבלאנקוס דרבי מסקרן מול חטאפה אותו הם ניצחו 0:1 משער של סרחיו ראמוס, שהגדיל זמנית את הפער מברצלונה לעשר נקודות. הקטאלנים לא נבהלו, ניצחו בבית 1:2 את ריאל סוסיאדד ואפילו קיבלו שער מליאונל מסי, שחזר לעצמו. עוד משחק בין קטלוניה לבאסקים התקיים בבילבאו, שם אתלטיק המקומית סיימה ב-3:3 דרמטי מול אספניול. מאיורקה בלי דודו אוואט המורחק, אבל עם תומר חמד שפתח בהרכב ושיחק 63 דקות, ניצחה 0:1 את בטיס.

חטאפה - ריאל מדריד 1:0

הבלאנקוס הבינו שהם יכולים להלחיץ את ברצלונה אם הם ינצחו ויגדילו את הפער לעשר נקודות, וזה בדיוק מה שהם עשו. עם יכולת קצת רחוקה ממה שהתרגלנו לראות ממנה, היא רשמה ניצחון חוץ חשוב שמקרב אותה אל המטרה הכל כך חשובה מבחינתה. חטאפה, הקבוצה היחידה שניצחה העונה את בארסה, ספגה את השער היחיד במשחק בדקה ה-18 אחרי שכדור קרן של מסוט אוזיל מצא את הראש של סרחיו ראמוס, שהתרומם מעל שחקני ההגנה של חטאפה והכניע את שוערה של חטאפה, מיגל מויה.

ריאל שלטה במשחק, הגיעה ללא מעט מצבים, ובדקה ה-30 קארים בנזמה השתלט על כדור שנראה אבוד ליד דגל הקרן, והשאיר את ולרה על הדשא כשהכין לעצמו עם העקב, אך הסיומת לא הייתה מספיק טובה והכדור שלו פספס את המסגרת. גם בדקה ה-60 הבלאנקוס היו קרובים כשכריסטיאנו רונאלדו קיבל מראמוס וסיים עם בעיטה חזקה מקצה הרחבה, אבל הכדור שלו נהדף לקרן. שש דקות נוספות חלפו, בנזמה קיבל מרונאלדו, ופספס מעט את המסגרת.

עבור ריאל זהו ניצחון שביעי ברציפות מול חטאפה (בארבעת המפגשים האחרונים היא הבקיעה לפחות שלושה שערים), וכעת היא מסיימת עם ניצחון חוץ תשיעי העונה מ-11 משחקים, בעוד חטאפה, שהפסידה עד היום רק פעם אחת בבית, סופרת היום את השני שלה ומתרחקת עוד יותר מהשישייה הראשונה בליגה.

ברצלונה - ריאל סוסיאדד 1:2

המשחק נפתח בקצב נהדר, כשבדקה ה-5 מנע בראבו ממסי לכבוש עם הצלה נהדרת, וחצי דקה מאוחר יותר יצאה סוסיאדד להתקפה מתפרצת, אך ואלדס עצר את ניסיון הבעיטה המצויין של פראן. בדקה ה-9 שילמו האורחים את המחיר כשמסי שלח כדור ענק לכריסיטיאן טייו שלא היה בנבדל, וזה הבקיעה בנגיעה יפה את שערו הראשון במועדון. הקאטלנים לא ממש התקשו מול היריבה שאיפשרה לשחקניו להחזיק של גווארדיולה להחזיק בכדור, אבל עד המחצית הניסיונות של מסי וחבריו לא צלחו והם ירדו ביתרון מינימלי בלבד.

ברצלונה היתה קרובה למצוא את הרשת עם פתיחת המחצית השניה כשדני אלבס גבר על כל ההגנה ושלח כדור רוחב מושלם, רק שאיש מחבריו לא היה באזור כדי לדחוק את זה פנימה, ואפילו סוסיאדד התעוררה לרגע כשאנטונאן גריסמן הגיע אחד על אחד מול ואלדס אבל שוערם של המארחים עצר את הניסיון. בדקה ה-63 היה נדמה שהיתרון של בארסה יוכפל, כשליאונל מסי התגבר על המגן שלו והגיע גם הוא אחד על אחד מול שוערה של סוסיאדד, ואף עבר אותו, אבל הבעיטה שלו פגעה באחד המגינים של האורחים שהציל שער בטוח.

הנאחס של שחקניו של גווארדיולה נמשך גם 5 דקות מאוחר יותר, כשהקאטלנים מצאו את המשקוף, ועל הריבאונד שוב היהי טייו שבעט אל הרשת, אבל הכדור פגע באלבס שעמד על קו השער, והשופט שרק לנבדל. אוהדי ברצלונה כבר חשוב שזה לא יגיע, אבל שלוש דקות מאוחר יותר הם קיבלו את מבוקשם, כשמסי שסבל מבצורת קלה הצליח סוף סוף לכבוש, לאחר שהגיע מול השוער בזכות כדור עומק מצויין של אלבס.

נגמר? עוד לא. דקה חלפה, והאורחים הפתיעו עם מתפרצת מצויינת בסיומה הצליח קרלוס ולה לצמק ל-2:1. אלא שלא השער המצמק היה הרגע הקשה של ברצלונה במשחק, אלא זה שהגיע בדקה ה-81, אז נפצע סרחיו בוסקטס בצורה חמורה ברגלו הימנית, ועתה יקוו הקאטלנים שהפציעה אינה חמורה במיוחד כפי שהיא נראתה. סוסיאדד עוד חיפשה את השיוויון וגרמה לברצלונה להעיף כדורים למעלה כמו היתה קבוצת תחתית, אבל זה עבד, והמארחים חגגו ניצחון חשוב שמצמק את הפער בחזרה ל-7 מריאל מדריד.

מאיורקה - בטיס 0:1

המשחק באיים הבאלריים הפגיש בין שתי קבוצות שנמצאות בפורמה לא טובה בשבועות האחרונים, אבל מאיורקה התאוששה אחרי ארבעה הפסדים בחמישה משחקים. בעוד דודו אוואט ריצה עונש הרחקה, תומר חמד חזר להרכב הראשון אחרי שני משחקים בהם לא שותף, ובדקה ה-24 סחט את הכדור החופשי ממנו כבש צ'ורי קסטרו את שער הניצחון. בטיס, שלא ניצחה את מאיורקה בחוץ מאז אפריל 2002, לא השכילה לעשות זאת גם הפעם. חמד הוחלף בידי מרווין אוגונג'ימי בדקה ה-63, קבוצתו התקדמה למקום ה-12. מריו, שביצע את העבירה על חמד במהלך של השער, הורחק רבע שעה לסיום. מאיורקה סייהמ בטעם רע, בעקבות הרחקותיהם של איבן ראמיס (86) והחלוץ ויקטור (90).

אתלטיק בילבאו - אספניול 3:3

הקבוצה הנפלאה של מרסלו ביילסה החמיצה הזדמנות גדולה לעלות למקום הרביעי, כשספגה בתוספת הזמן מאספניול שעדיין מקדימה אותה במקום החמישי. בילבאו, שהובילה משער של אוסקר דה מרקוס בדקה ה-26, נקלעה לפיגור בעקבות שערים של רומאריק (33) ו-ולדימיר וייס (48). למרות זאת, הבאסקים גילו אופי והפכו בחזרה עם נגיחות מוצלחות של פרננדו יורנטה (58) וחאבי מרטינס (65). נגמר? ממש לא. אספניול תקפה בחמת זעם ובתוספת הזמן המחליף חואן אלבין קבע שוויון דרמטי.

לבנטה - ראסינג סנטאנדר 1:1
ללבנטה: ארונה קונה (23). לראסינג: מנואל אראנה (61)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully