וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימון עשן נזרק לחצר ביתו של אלי טביב

עוד אירוע אלים שהופנה לעברו של הבעלים של הפועל תל אביב, כאשר בשעות הלילה נזרק הרימון לחצר ביתו. המשטרה חוקרת

עוד אירוע אלימות יוצא דופן שלא ממש קשור לכדורגל: רימון עשן בצבע אדום נזרק בשעות הלילה (רביעי) לעבר ביתו של הבעלים של הפועל תל אביב אלי טביב. רק לפני קצת יותר מחודש אירע מקרה דומה כאשר רימון הלם הושלך לעבר ביתו של הבעלים. לאחר האירוע סיפר טביב כי ”מהרגע שהגעתי להפועל יש יד מכוונת המפיצה נגדי".

בחודשים האחרונים מנהלים אוהדי הפועל תל אביב מאבק נרחב כנגד טביב, אך עדיין לא ברור האם יש קשר בינו לבין זריקת הרימון. משטרת מרחב ירקון של מחוז תל אביב פתחה בחקירה נסיבות האירוע.

מי שמצאה את רימון העשן היא אשתו של טביב דנה אשכנזי. באותו הזמן היו דנה וביתה בת הארבע בבית. "מה שהזהרנו שיקרה, קרה. הקן האדום נחצה!", מסר אמיר דן, יועץ התקשורת של הקבוצה. "לזרוק רימון על אמא וילדה בת ארבע זה מעשה מזעזע ושפל. זהו יום שבו כל אוהד צריך להתבייש. זאת בושה גדולה למועדון, לאוהדים ולכדורגל הישראלי. מי שלא מנער את האנשים האלה מקרבו בעצם משלים עם צעד מסוכן, עברייני ופסול זה".

עוד הוסיף דן: "הגיע הזמן שכל האוהדים יפסיקו לשתוק וישמיעו קול ברור ונחרץ כנגד אותו קומץ. הגיע הזמן שהרוב הדומם ישמיע את קולו, יוקיע ויתנער מהם בצורה ברורה ונחרצת. אלו אינם ערכי הפועל תל אביב, אלו אינם הערכים עליהם גדלו אוהדי המועדון ועבריינות ופגיעה במשפחה אינה מקובלת בשום צורה. תתעוררו". המועדון הגיש תלונה רשמית במשטרה על מנת שזו תתחיל חקירה ותעניש את האשמים. "אנו רואים מעשה זה בחומרה וננקוט בכל הצעדים כנגד עבריינים אלו", הוסיפו במועדון.

"נחצה קו אדום בהסתה נגד אוהדי הפועל תל אביב"

במטה המאבק כנגד טביב גינו את הדברים, ומסרו: "קראנו את התגובה של יועץ התקשורת של טביב אמיר דן והיינו בהלם. הדמגוגיה הזולה בה משתמש אמיר דן 'זריקת רימון על אמא וילדה בת ארבע' המשתמע מכך כאילו אוהדי הקבוצה שלחו רוצח שכיר כדי לחסל את בני משפחתו של אלי טביב, הדרישה מאוהדי הקבוצה להתבייש במעשה שלא הם עשו, הנסיון להטיל את הרפש על ציבור שלם מבלי שהוכח אחרת – זוהי חציית קו אדום בהסתה של בעלי קבוצה כנגד ציבור אוהדיו.

"אנחנו רוצים להזכיר כי רק לפני כמה שבועות הושלך רימון הלם לביתו של אלי טביב, אשר האשים את אוהדי הקבוצה בהשלכתו", הוסיפו האוהדים. "גם אז היה זה לפני שבוצעה כל חקירה בנושא, ועד כה לא נמצאה ולו רבע הוכחה כי מדובר במעשה הקשור לאוהדי הקבוצה. הניסיון העלוב של אמיר דן לפגוע במחאה הדמוקרטית והלגיטימית וההסתה נגד ציבור שלם לא תעבוד הפעם. היא לא תצליח להסית את האש מאופן ההתנהלות השערוריירתית של טביב ואנחנו נמשיך להאבק בכל הדרכים הדמוקרטיות והחוקיות העומדות לרשותנו. למען הסר ספק וכדי למנוע את המשך הדמגוגיה של אמיר דן: אנחנו מגנים בכל תוקף כל שימוש באלימות וקוראים להמשך מאבק דמוקרטי ולגיטימי".

האוהד עו"ד ארי שמאי הוסיף: "גם אם באופן אישי אני מחבב את אלי טביב, הרי שדרך ההתנהלות המקצועית שלו עשויה להביא עליו אויבים מכל מיני רבדים בחברה. אני שמח שטביב הוא לא תובע או שוטר כי אחרת היו מעמידים אנשים לדין ללא ראיות. אני בכל מקרה חושב שהמאבק חייב להישאר בגבולות הלגיטימיים, שלא יהיה ספק בכך. אני מגנה כל מעשה שכזה, אך בניגוד לאלי טביב, אני לא יוצא ומאשים את אוהדי הפועל תל אביב, שספק מאוד אם הם עומדים מאחורי העניין".

בלעדי: ליל מעוניינת בעומר דמארי

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully