וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: ליל מעוניינת לצרף את עומר דמארי בקיץ

הקבוצה הצרפתית עקבה אחרי חלוץ הפועל תל אביב מספר פעמים, ורמזה כי היא מוכנה לשלם עבורו כ-2.5 מיליון יורו, כמו גם אחוזי מכירה עתידיים

חלוץ הפועל תל אביב עומר דמארי מבוקש בליל הצרפתית שעקבה אחרי השחקן מספר פעמים ואף גישושים כבר נערכו אצל סגנית האלופה לקראת העונה הבאה. דמארי, אותו לא מייצג אף סוכן, ממתין כרגע להצעות בנוגע ליציאה לאירופה כבר בקיץ הקרוב, ובתקופה האחרונה לוטשות לא מעט קבוצות עיניים לעבר החלוץ של הפועל תל אביב.

לוואלה! ספורט נודע כי ליל יותר ממעוניינת בחלוץ ואף רמזה שהיא מוכנה לשלם עבורו כ-2.5 מיליון יורו ובנוסף אחוזי מכירה עתידיים, אך חיזוריה נענו בשלילה בשלב זה ולטענת גורמים המקורבים לעסקה, הפועל תל אביב דרשה כחמישה מיליון יורו עבור החלוץ, למרות שדמארי מחזיק בחוזה שבו מצוין כי השחקן יכול להשתחרר מהאדומים תמורת שלושה מיליון יורו בלבד.

על פי מקורות בחו"ל, דמארי נחשב לשחקן עם הכי הרבה פוטנציאל בארץ כרגע ולכן מבחינתה של הפועל תל אביב נכון היה לדרוש תמורתו כחמישה מיליון יורו, אולם אם וכאשר תגיע הצעה מצד ליל או מקבוצות אחרות באירופה, יהיה די להניח הצעה בגובה שלושה מיליון יורו עבור החלוץ כדי שזה יימכר.

מאחורי העסקה המתגבשת עומד אבי נמני, שכבר העביר השנה את בן שהר ואת עדן בן בסט לליגה הצרפתית, ולמעשה נתפס בעיניים הצרפתיות כסוכן המקובל ביותר בליגה, זאת בגלל עברו כשחקן מצליח וגם הצלחותיו עם שני נציגיו בליגה. בנוסף, שהר ובן בסט מאוד אהודים בצרפת והשירות שעשו עבור שחקנים אחרים מדבר בעד עצמו, כמו בדוגמה של טוטו תמוז, שקיבל הצעות ממונאקו ומברסט והעדיף לדחות אותן על מנת לנסות את מזלו בקיץ בליגות אחרות.

אנטבי חותם, המאבק נגד ליהי טביב מחריף

בתוך כך, הפועל תל אביב תשוב היום (רביעי) להתאמן כשהיא ממתינה בזרועות פתוחות לקבל את הסמל יגאל אנטבי, שעזב את המועדון רק לפני שנתיים וחצי לטובת דדי בן דיין שעבר בינתיים לאומוניה ניקוסיה הקפריסאית. אנטבי צפוי לחתום היום על חוזה עד תום העונה, כשככל הנראה תהיה אופציה להאריך את החוזה בעונה הבאה, אפשרות שעומדת לזכות שני הצדדים. המגן עבר תמורת כ-80 אלף שקלים. אם הכל יילך כשורה ואכן אנטבי יחתום, צפוי המגן הוותיק להצטרף כבר אחר הצהריים לאימוני קבוצתו החדשה-ישנה. עוד אצל האדומים, הקבוצה תמתין לטוטו תמוז שישוב לארץ לאחר שהחליט לוותר על הצעות מצרפת. ניצן שירזי עדיין מחפש בלם ומגן שמאלי ישראלים שיתחרו על מקומם בהרכב, אך כרגע אין מועמדים רלוונטים בנושא זה.

אם מישהו חשד שהכל מתנהל כשורה בקבוצה, הדברים עדיין רחוקים מלהיות שלווים, כשאוהדי הפועל תל אביב מתכננים להחריף את המחאה כנגד ליהי טביב ושוקלים מספר צעדים בנושא, זאת לאור סגירת שערי מתחם האימונים של הקבוצה על ידה וכבר היום המחאה נגדה אמורה להחריף. אגב, בתו של הבעלים הכחישה בפני כל בעלי התפקידים בהפועל תל אביב את העובדה שתכננה לעבור לביתה לעבוד, ולמעשה להשאיר את ניהול המועדון השוטף להיעשות בצורה טלפונית, אולם עובדים במועדון עדיין טוענים כי אכן הייתה בכוונתה לעשות זאת. בהפועל תל אביב טענו כי ליהי טביב לא עומדת בעומס השעות הרב במתחם האימונים ולכן החליטה להעביר חלק מעבודתה לביתה ובכך לסיים מהר יותר עסקאות פתוחות שיש למועדון. אלי טביב עצמו החליט אתמול לאפשר לנשים וילדים להיכנס בשבת למשחק מול מ.ס אשדוד בחינם, כחלק מהמאבק מצידו לשיפור תדמתו אצל אוהדי הקבוצה.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "מדובר במיחזור של טענות שקריות פעם אחר פעם כחלק ממסע הסתה כנגד משפחתו של אלי טביב. התקפות על משפחה נוגדות את הערכים עליהם חונכו אוהדי הפועל והגיע הזמן שהאוהדים יתנערו מקומץ מסיתים שפוגע בקבוצה וערכיה".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully