וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלגליש: "כל מה שהיה חסר בשבת, הפעם היה לנו בשפע"

מאמן ליברפול מרוצה מההופעה והעלייה לגמר גביע הליגה. מאנצ'יני: "לא היה פנדל לליברפול ולעומת זאת לנו הגיע פנדל"

ליגת האלופות נעלמה לה, גם הגביע האנגלי ואתמול (רביעי) מנצ'סטר סיטי איבדה עוד אפשרות לזכות בתואר. אמנם מדובר רק בגביע הליגה, אבל הסיטיזנס ירדו מאוכזבים אחרי ה-2:2 מול ליברפול (2:3 בסיכום שני המשחקים), שעלתה על חשבונם לגמר ותפגוש את קרדיף.

סיטי עלתה ליתרון משער של נייג'ל דה יונג (31), הרדס איזנו עם פנדל מוצלח של סטיבן ג'רארד (41). התכולים שוב חזרו עם שער של אדין דז'קו (67) וקרייג בלאמי העלה את ליברפול לגמר עם השוויון (74). "זו הייתה הופעה מיוחדת של קרייג", שיבח קני דלגליש את החלוץ הוולשי. "אני בטוח שהוא נהנה הלילה. קרייג היה פנטסטי באיכות שלו ובניסיון והמחויבות".

על המשחק עצמו, אמר המנג'ר של ליברפול: "זה נהדר עבור האנשים שעמדו מאחורינו. השנים האחרונות הן לא שנים טובות עבור המועדון. אנחנו מתחברים יחד והראינו הרבה איכות הלילה. אנחנו מרוצים מהתוצאה ומההופעה. כל מה שהיה חסר לנו בשבת היה הפעם בשפע. כל שחקן בסגל תרם את שלו כדי להגיע לגמר ואני חושב שזו השתקפות נהדרת של הסגל שיש לנו". סטיבן ג'רארד היה מרוצה גם הוא בסיום, ואמר: "זו הרגשה נהדרת, עבר זמן מאז שהיינו בגמר. אני מרוצה עבור כולם, ובמיוחד עבור האוהדים".

רוברטו מאנצ'יני, כצפוי, היה מאוכזב וטען בסיום: "הייתה לנו הופעה טובה, הבקענו שני שערים, ואני חושב שלא היה פנדל לליברפול, ולעומת זאת היה אמור להישרק פנדל לטובתנו. זה שינה את המשחק. מיקה ריצ'ארדס נגע בכדור ברגלו, ומהסיבה הזו זה לא היה פנדל". כשנשאל האיטלקי מדוע השחקנים שלו לא העירו לשופט על כך שדז'קו היה ראוי לפנדל, אמר המאמן: "יש שופט על הדשא. זה מספיק. זה היה פנדל, בבירור. שיחקנו טוב, הבקענו, עשינו כמה טעויות וספגנו שער שטותי. אין מה לעשות עם זה".

ליברפול עלתה לגמר גביע הליגה

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully