וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס לשופט: "לך תחגוג עם שחקני ברצלונה"

קפטן ריאל מדריד זעם על השיפוט, מוריניו הוסיף: "השחקנים אמרו שאי אפשר לנצח". אלבס: "העיקר שעלינו". אינייסטה נפצע

קלאסיקו נהדר היה בקאמפ נואו, בסיומו ברצלונה חגגה עם הכרטיס לחצי גמר גביע המלך אחרי 2:2 ביתי ו-3:4 על ריאל מדריד בסיכום שני המפגשים, אבל היריבה מהבירה שאבה עידוד רב לקראת המשך המלחמה הגדולה בין השתיים, כשחזרה מפיגור שני שערים והציגה כדורגל מצוין ברוב שלבי המשחק.

האיש המרכזי מבחינת האוהדים בקאמפ נואו היה פפה, שבמשחק הקודם דרך על ידו של ליאונל מסי. הבלם הפורטוגלי ספג שריקות בוז וקללות לפני המשחק ובמהלכו, כאשר בין היתר קראו לעברו אוהדי ברצלונה: "אתה רוצח, מתנקש. מספר 3 לכלא".

כנסו וצפו בקלאסיקו המטורף

גווארדיולה: "היינו טובים יותר מריאל, הגיע לנו"

דני אלבס, כובש השער השני המרהיב, סיכם: "ריאל הייתה ביכולת פנומנלית, לחצה עלינו ועשתה לנו חיים קשים. ריאל במתכונת הזו יוצרת לנו הרבה בעיות. הדבר הכי חשוב הוא שהכרטיס אצלנו בכיס. השער שלי? זו הייתה בעיטה נהדרת שעזרה לנו מאוד. הבדל קטן ומהותי בין הקבוצות זה שכשמוציאים כדור החוצה, אנחנו מחזירים אותו ליריב והם לא".

פפ גווארדיולה הוסיף: "בסך הכל הגיע לנו לזכות בכרטיס לחצי הגמר. בסיכום היינו טובים יותר מריאל, שהיום שיחקה טוב ועשתה לנו לא מעט צרות. הם ידעו ללחוץ אותנו בחלק שלנו, אבל השחקנים שלי גילו אופי ועשו את העבודה. הגביע זה מפעל מרגש, תראו את מיראנדס. מוריניו בירך אותי על הניצחון במשחק הקודם והערכתי את זה".

האיש המרכזי מבחינת האוהדים בקאמפ נואו היה פפה, שבמשחק הקודם דרך על ידו של ליאונל מסי. הבלם הפורטוגלי ספג שריקות בוז וקללות לפני המשחק ובמהלכו, כאשר בין היתר קראו לעברו אוהדי ברצלונה: "אתה רוצח, מתנקש. מספר 3 לכלא".

אנדרס אינייסטה, שנפצע והוחלף במהלך המחצית הראשונה, סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי של רגל שמאל. הוא יעבור בדיקות נוספות על מנת לדעת כמה זמן ייעדר.

קסיאס: "נילחם על שתי המסגרות שנותרו לנו"

ז'וזה מוריניו, שלא ראה את השער השני של ברצלונה כי היה כבר בדרכו לחדר ההלבשה, היה שוב חסר חשק וסיפק תשובות קצרות במסיבת העיתונאים, אך בין היתר עקץ את השופט ואמר: "לא אדבר על השופט, רק אגיד שהיו שחקנים בחדר ההלבשה שאמרו שאי אפשר לנצח כאן. לא טעיתי בטקטיקה בקלאסיקו הראשון. היה משחק טוב היום. הגענו במוטיבציה גדולה לנצח את המשחק, למרות שידענו כי מדובר במשימה קשה. אני מעודד מאוד".

כאשר נשאל אם למד משהו מהמשחק, אמר מוריניו: "הייתי כאן כבר עם צ'לסי, אינטר וכמה פעמים עם ריאל, אין חדשות גדולות עבורי מהמשחק הזה. אני לא קורא עיתונים או שומע רדיו, אבל הפעם אני אחכה לראות איך תנתחו את המשחק והיכולת שלנו".

איקר קסיאס זעם על השופט טשיירה וצעק לעברו במנהרה: "לך תחגוג איתם". לאחר מכן התייחס למשחק והוסיף: "מדריד יכולה להיות גאה בקבוצה שלה. נלחמנו ויצאנו בתחושה טובה. עכשיו נילחם על שתי המסגרות שנותרו לנו".

פפה הסתכל על חצי הכוס המלאה ואמר בסיום: "הראינו את הרוח האמיתית של מדרידיסטה, את הרוח של קבוצה נהדרת. היום היינו עדיפים על פני ברצלונה. אנחנו גאים ממה שעשינו וממה שיש לנו. האוהדים גם כן גאים". כשהבלם נשאל על הדריכה על מסי בשבוע שעבר, הוא השיב: "אני אדבר רק על הכדורגל, אבל אני מקווה שהשבוע כל מה שקרה במהלך המשחק הזה ידובר".

כל הטעויות של מוריניו במאבק המתמשך מול ברצלונה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully