וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: עירוני קרית שמונה זכתה בתואר

התואר הראשון של העונה הוענק למוליכה אחרי שתמוז החמיץ את הפנדל המכריע ב-3:4 של קרית שמונה שהגיע לאחר 1:1 ב-120 דקות. צפו בתקציר

כנראה שכשהולך, אז הכל הולך. תשאלו את עירוני קרית שמונה, הלהיט של ליגת העל שזכתה היום (שלישי) בפעם השלישית ברציפות בגביע הטוטו. הפועל תל אביב קיוותה להמשיך בתנופה מה-3:7 בליגה על מכבי נתניה, אבל לצפוניים היו כוונות אחרות לגמרי, ואחרי שהניפו את גביע הטוטו בשנה שעברה, הפעם הם נזקקו לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה, ניצחו 3:4 אחרי 1:1 בתום 120 דקות, והניפו את התואר הראשון של השנה.

עירוני קרית שמונה מניפה את גביע הטוטו. ברני ארדוב
מגיע להם. שחקני קרית שמונה כבר רגילים לתואר הזה/ברני ארדוב

האדומים, שנאלצו להסתדר בשבת ללא הקפטן וואליד באדיר שחזר להרכב, קיוו לתת איתות לקרית שמונה שיש להם את הכוח והתעוזה להחיות את מאבק האליפות. בפועל ראינו בעיקר התקפות של קרית שמונה ושתי החטאות גדולות של בריאן חרסיסיץ', שנגח כדורים שנעצרו במשקוף של אפולה אדל. גם בהרכב משני (ללא דני עמוס וסלאח חסארמה שפתחו על הספסל), קרית שמונה הייתה מסוכנת יותר, ודויד סולארי שצורף לאחרונה חילק כדורים מצוינים שלא תורגמו לשערים.

הפועל תל אביב התעוררה בעשר הדקות האחרונות עם החמצות גדולות של מהראן לאלה וטוטו תמוז, אבל 90 הדקות הסתיימו ללא שערים. בדקה ה-93 המחליף ואיל מריסאת הכניע את אדל אחרי ליקוי בשמירה של עמרי קנדה והעלה את קרית שמונה ליתרון, אבל חמש דקות בלבד היתרון החזיק מעמד. מחמוד עבאס, שגם הוא נכנס כמחליף, איזן ספק בנבדל ל-1:1. הדקות נקפו, התוצאה נותרה בעינה, והמשחק הלך להכרעה מהנקודה הלבנה.

בפנדלים רועי גורדנה החטיא בעיטה אחת להפועל תל אביב, דושאן מאטוביץ' החמיץ לקרית שמונה, ובסופו של דבר טוטו תמוז הגיע לבעיטה האחרונה. כנראה שהראש של החלוץ כבר נמצא עמוק בתחילת הקריירה האירופית שלו, ותמוז בעט לא טוב לקורה והחוצה. מבחינתה של קרית שמונה מדובר בהמשך הרצף הנהדר של זכייה שלישית, ובקצב הזה, אל תתפלאו אם העונה הקסומה הזו עוד תסתיים בטרבל.

מהלך המשחק

דקה 2 - שי אבוטבול הגביה כדור חופשי למרכז הרחבה, וטוטו תמוז שעלה לנגיחה לא מצא את המסגרת.

דקה 7 - כדור קרן של קרית שמונה היה קרוב לאיים על שערו של אפולה אדל אחרי שדויד סולארי הגביה, ובריאן חרסיסיץ' עם הראש כמעט והבקיע. בכדור הקרן החוזר חרסיסיץ' שוב נגח, והפעם הכדור שלו נעצר במשקוף.

דקה 9 - אבוחצירא ניסה להוציא את קרית שמונה למתפרצת ומצא את סולארי, שהעדיף ללכת על בעיטה במקום מסירה, והכדור שלו נעצר אצל אדל.

דקה 13 - קנדה הגביהה כדור מצוין מהאגף הימני לעבר מרכז הרחבה, ומצא את הראש של דמארי שנגח טוב, אבל איתמר ניצן הדף לקרן.

דקה 32 - סולארי בעט מצד שמאל כדור למרכז הרחבה, ונאעל חוטבא שלא רצה לקחת סיכון ולהרחיק, וכמעט והבקיע שער עצמי.

דקה 39 - אלעד גבאי פרץ באגף הימני ושלח כדור מדוד לעבר הראש של שלומי אזולאי, אבל הנגיחה של החלוץ, שהייתה חייבת להיכנס, לא הייתה מדויקת ויצאה החוצה.

דקה 55 - כדור קרן של סולארי מצד ימין מצאה את חרסיסיץ' שוב מתמקם מצוין ושולח עוד כדור למשקוף. קרית שמונה נראית טובה בדקות הראשונות של המחצית, אבל מתקשה למצוא את השער.

דקה 57 - ניצן שירזי בוחר לבצע שני חילופים עם אוריינטציה התקפית יותר, כאשר סלים טועמה החליף את אביחי ידין, ורועי גורדנה נכנס במקומו של אלרואי כהן.

דקה 60 - קנדה השאיר כדור לגורדנה, שניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אבל פספס מעט את המסגרת.

דקה 70 - שירזי עם חילוף רביעי כשהוא מחליט לשלוח את איגייבור החוצה לטובת מחמוד עבאס. אלא שאיגייבור ירד מהמגרש היישר לחדר ההלבשה, ובוודאי יצטרך לתת את הדעת לכך.

דקה 77 - אבוחצירא קיבל מסירה מצוינת מסולארי, אבל החליט לבעוט בלי לכוון והכדור שלו יצא החוצה.

דקה 80 - המצב הכי טוב של הפועל תל אביב הגיע לאחר ששיר צדק איבד כדור לתמוז, שמסר למהראן לאלה, והחלוץ המחליף פשוט בעט ברשלנות כשניצן הדף מצוין.

דקה 89 - איזו הזדמנות ענקית להפועל תל אביב ולטוטו תמוז: החלוץ קיבל כדור שהוקפץ אליו, ולמרות שהוא נותר לבד מול ניצן, הוא בעט כדור שנהדף על ידי השוער ברגלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הארכה

דקה 93 - גול! ההגנה של האדומים חלמה אחרי שכדור חופשי של סולארי הוגבה לעברו של ואיל מריסאת המחליף, שלא כוסה, ובנגיעה הקשר המשיך פנימה לרשת. 0:1 לעירוני קרית שמונה.

דקה 98 - גול! כדור חופשי של שי אבוטבול הורחק על ידי הגנת קרית שמונה אל חוטבא שבעט, הכדור נהדף דווקא על ידי שולר שהיה בנבדל והגיע אל מחמוד עבאס, שהפציץ ואיזן ל-1:1.

דקה 105 - כדור ענק שנשלח לעברו של אחמד עאבד היה חייב להסתיים עם שער, אבל המחליף של קרית שמונה שנותר לבד מול אדל בעט לא טוב החוצה.

דקה 119 - כדור עומק מצוין שהגיע לעברו של מריסאת הוליד בעיטה רעה של כובש השער, שיכול היה להוציא מסירה טובה יותר.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה (ארתור אטצזיאנוב 106), וואליד באדיר, מרקו שולר, נאעל חוטבא, אביחי ידין (סלים טועמה 57), שי אבוטבול, אלרואי כהן (רועי גורדנה 57), נוסא איגייבור (מחמוד עבאס 70), טוטו תמוז, עומר דמארי (מהראן לאלה 65).

הרכב עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, אלעד גבאי, איתן טיבי, שיר צדק, ליאור לוי (דושאן מאטוביץ' 74), בריאן חרסיסיץ' (סלאח חסארמה 109), עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, דויד סולארי (אסעד עמאשה 95), שמעון אבוחצירא (ואיל מריסאת 88), שלומי אזולאי (אחמד עאבד 84).

רן בן שמעון מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מגיע לו. רן בן שמעון/ברני ארדוב

פנדלים

* סלאח חסארמה (עירוני קרית שמונה) בעט טיל בחצי גובה למרכז השער והבקיע. 0:1 לקרית שמונה.

* רועי גורדנה (הפועל תל אביב) פספס את המסגרת עם בעיטה רשלנית גבוהה שחלפה מעל השער.

* עדי אלישע (עירוני קרית שמונה) גלגל כדור לא חזק לפינה השמאלית, אפולה אדל הימר על הימנית, ו-0:2 לעירוני קרית שמונה.

* סלים טועמה (הפועל תל אביב) בעט לפינה הימנית, איתמר ניצן נגע בכדור, שנכנס פנימה. 1:2 לעירוני קרית שמונה.

* דושאן מאטוביץ' (עירוני קרית שמונה) בעט חזק למרכז השער, אבל אדל הצליח להדוף עם הגוף. עדיין 1:2 לעירוני קרית שמונה.

* מחמוד עבאס (הפועל תל אביב) בעט כדור לא חזק לפינה השמאלית, ניצן זינק לימנית, ושוויון 2:2.

* אלעד גבאי (עירוני קרית שמונה) לא בעט טוב, שלח כדור לפינה השמאלית, ולמרות שאדל זינק נכון, קרית שמונה עלתה ל-2:3.

* שי אבוטבול (הפועל תל אביב) הפציץ את אמצע השער עם כדור גבוה שקבע 3:3.

* שיר צדק (עירוני קרית שמונה) גלגל כדור פשוט לפינה השמאלית. 3:4 לעירוני קרית שמונה.

* טוטו תמוז (הפועל תל אביב) החמיץ את הבעיטה האחרונה של הפועל תל אביב עם בעיטה רעה לפינה השמאלית שפגעה בקורה ויצאה החוצה. 3:4 לעירוני קרית שמונה, שמחזיקה את גביע הטוטו.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully