וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ניר לוין התמקד בכדורים נייחים

22.1.2012 / 10:19

מאמן מכבי ת"א התמקד בתדרוך הגנתי לקראת מכבי חיפה. לוגסי החלים ותורגל בהרכב, ששוב יכלול ארבעה חלוצים

תחת גשם שוטף ובמזג אוויר סוער, קיימה היום (ראשון) מכבי תל אביב את האימון המסכם שלה לקראת משחק החוץ נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר (שני, 20:50, ערוץ 1). לראשונה מזה זמן רב עמד לרשותו של המאמן ניר לוין סגל מלא והחידוש מבחינת הצהובים הוא שמחר צפויה הקבוצה לפתוח לראשונה העונה עם אותו הרכב של המשחק השני ברציפות. בתדריך הטקטי התמקד לוין בעיקר בחלק ההגנתי, בסגירות נכונות ובמצבים נייחים, ביקש משחקניו לשים לב טוב ולהיות מרוכזים בדקות הפתיחה, כשהוא מזכיר להם שבמשחקים האחרונים, הגיעו היריבות למספר מצבי הבקעה כבר בדקות הראשונות של המשחק.

הקשר משה לוגסי, שלא התאמן כל השבוע בשל מתיחה בשריר הירך האחורי והיה בספק גדול, ערך אימון מלא ותורגל בהרכב הראשון לצד גל אלברמן. גם בחלק הקדמי לא צפויים שינויים, כאשר ארבעת החלוצים ברק יצחקי, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי ומואנס דאבור צפויים לשתף פעולה. דור מיכה, שבשבוע שעבר לא נכלל בסגל, יישב על הספסל וימתין להזדמנות. ג'יזרמו ישראלביץ' לא ייכלל בסגל.

מרבית הכרטיסים שהוצאו לאוהדי הקבוצה כבר נמכרו והצפי הוא שכ-1,600 אוהדים צהובים ילוו את הקבוצה. הנהלת המועדון, בשיתוף עם רכבת ישראל, החליטה להעמיד רכבת נוספת שתצא מתחנת בת גלים בחיפה הסמוכה לאצטדיון בשעה 23:20 ושתהיה מיועדת לאוהדי הקבוצה שירצו לחזור לכיוון המרכז.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully