וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: אייל לחמן התפטר

21.1.2012 / 20:19

המאמן כינס את שחקניו אחרי ההפסד לסכנין. אמר למקורביו: "יש לי כבוד. לא אהווה נטל". משה סיני המועמד המוביל להחליפו

מאמן מכבי פתח תקוה, אייל לחמן, הודיע על התפטרותו בעקבות התוצאות האחרונות שהשיגה הקבוצה בליגה. פתח תקוה רשמה הערב (שבת) משחק שישי ללא ניצחון ונותרה עם שתי נקודות בלבד מתוך 18 נקודות אפשריות, כשהפסידה 3:1 במושבה לבני סכנין. לחמן כינס את השחקנים והודיע להם כי הוא מתכוון לעזוב, עוד לפני שמסר את החלטתו לראשי הקבוצה.

במכבי פתח תקוה אישרו לוואלה! ספורט את הידיעה, כשאחד השחקנים סיפר: "לחמן נכנס לחדר ההלבשה ואמר לנו שיש לו כבוד והוא לא מסוגל להישאר. הוא הבהיר שידבר קודם עם ההנהלה, אבל שהוא לא מתכוון להישאר בכל מצב".

המאמן מסר בתגובה בסיום: "בכדורגל צריך לדעת לחתוך. אני לא מכחיש שלא הבאתי את התוצאות ולא רוצה להיות אחד שמחכה או שמשמש אבן ריחיים על צווארו של מישהו. לא אחכה שיפטרו אותי ואם צריך אקבל בעצמי החלטה כזאת. אם אראה שזה מה שההנהלה חושבת, אעשה את הצעד הזה. התחושות שלי מאוד לא נעימות".

עבור לחמן, אחד ממאמני הכדורגל הסקרנים ומרחיבי האופקים בישראל, מכבי פתח תקוה הייתה הקבוצה ה-16 שאותה הוא מאמן מאז שנת 1997, אז אימן את עירוני ראשון לציון. לחמן, שסירב בתחילת העונה להצעה לעמוד על הקווים בהפועל פתח תקוה לאחר ההתפטרות הזמנית של גילי לנדאו ודחה גם הצעה מהפועל כפר סבא, רשם את הישג השיא המקצועי שלו בבני סכנין, כשבעונת 2003/4 השאיר את הקבוצה בליגת העל והוביל אותה לזכייה בגביע המדינה לאחר ניצחון 1:4 מרשים על הפועל חיפה בגמר. בנוסף לרזומה שלו בישראל, לחמן גם רשם קריירה בינלאומית. המאמן עבד בשנת 2008 בקבוצת הארטס אוף אוק הגנאית וב-2009 בפאפוס הקפריסאית. אגב, מאז שהגיע לחמן למכבי פתח תקוה, הקבוצה צברה הקבוצה 11 נקודות בלבד מ-39 אפשריות, ב-13 משחקים.

משה סיני וייטב לוזון מועמדים

הנשיא עמוס לוזון ירד במחצית מתא הכבוד ובמחצית השניה ישב קרוב יותר לספסל של המאמן ונראה כועס מאוד על השחקנים. אם לוזון אכן יאשר את ההתפטרות, משה סיני ומאמן הנוער ייטב לוזון הם המועמדים הבכירים להחליף את לחמן בתפקיד. הנשיא אף הודיע לשחקנים כי יגיע מחר לאימון ויערוך איתם שיחה. מי שיעבירו את האימון יהיו עוזריו של לחמן, מוראד מגמאדוב וייטב לוזון.

שחקן בקבוצה סיכם בקצרה בסיום המשחק: "זה משחק שצריך לשכוח ומהר. יש הגנה פשוט בושה וחרפה. חייבים להחתים כאן בלם דחוף". כפי שפורסם ביום שישי, הבלם ההונגרי קרולי גראסל סיכם במכבי פתח תקוה וממתין להחלטה של המועדון לגביו, שתגיע מחר. מיסלאב לקו הקרואטי ממשיך להיבחן ויוחתם במקרה שההחלטה לגבי גראסל תשתנה. ללא קשר למריו צארביץ' ששוחרר מהסגל אבל עדיין רשום במועדון משום שלא קיבל פיצוי הולם לטענתו, יוחתמו רק שני זרים בנוסף לאיגור מאליש וסבסטיאן סנסוני והקבוצה תפתח את החלק השני של העונה עם ארבעה זרים בסגל.

עוד לפני המשחק, שחקנים בקבוצה הופתעו מאוד מספסולו של השוער לירן שטראובר. רובי לבקוביץ' רשם משחק פושר מאוד והיה אשם בשער השני של עלא אבו סלאח, שהוביל להפסד. "זאת הייתה טעות לשתף שוער חסר ניסיון במשחק כזה. הקבוצה חייבת לאגור נקודות. ההבדל בין ניצחון להפסד הוא לא גדול, אלא ענק", אמר שחקן בקבוצה. במהלך המחצית הראשונה כעס לחמן על היכולת שהציג אסי משיח והחליט להוציא אותו עשר דקות לסיומה. בשבוע הבא תתארח הקבוצה ברמת השרון.

מכבי פתח תקוה הפסידה 3:1 לסכנין

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully