וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את אטאלנטה

שערים של ליכשטיינר וג'אקריני סידרו לגברת הזקנה ניצחון יקר והגדלת הפער בפסגה ל-4 נקודות. רומא הביסה 1:5 את צ'זנה

המחזור ה-19 בסריה A, שסוגר את הסיבוב הראשון, נפתח ביום שבת עם שני משחקים. אחרי שרוב קבוצות הצמרת איבדו נקודות במחזור הקודם, הצמרת הפכה צפופה ומסובכת. יובנטוס עשתה את העבודה שלה בצורה הטובה ביותר כשניצחה 0:2 במשחק החוץ הלא פשוט בברגמו מול אטאלנטה. לפני כן, רומא הביסה באולימפיקו את צ'זנה 1:5 והמשיכה את המומנטום הנפלא שלה.

אטאלנטה - יובנטוס 2:0

הגברת הזקנה חזרה למסלול הניצחונות אחרי ה-1:1 המאכזב במחזור האחרון מול קליארי בבית. יובנטוס ניצחה 0:2 מרשים במיוחד בחוץ מול אטאלנטה וחזרה למקום הראשון עם 41 נקודות, ארבע יותר ממילאן שתשחק רק מחר. מנגד, הקבוצה המקומית ספגה הפסד בית שני ברציפות, אחרי שלא הפסידה בכל משחקי הבית לפני צמד המשחקים האחרונים (2:0 למילאן לפני שני מחזורים).

יובה הייתה עדיפה מהדקות הראשונות והגיעה להזדמנויות רבות, אך לא הצליחה לכבוש וירדה עם 0:0 לחדרי ההלבשה. הגברת הזקנה עלתה ליתרון בדקה ה-55 כשמסירת עומק מצוינת של אנדראה פירלו מצאה את סטפן ליכשטיינר, שנגח פנימה את ה-0:1. יובה כבשה את השני בדקה ה-82 כשמסירת עומק של לוקה מארונה מצאה את עמנואלה ג'אקריני, שבעט מצוין פנימה את ה-0:2.

רומא - צ'זנה 1:5

הריצה הנהדרת של רומא, שנעצרה מעט רק בגלל הגשם הכבד בקטאניה במשחק שהופסק בשבוע שעבר, נמשכה בגדול על חשבון צ'זנה. אדריאן מוטו וחבריו קיוו להפתיע, אבל נאלצו להיפרד מהחלומות תוך שמונה דקות. פרנצ'סקו טוטי שחוזר לעצמו בהדרגה, מצא את הרשת הודות להכנה בעקב של אריק לאמלה כבר אחרי פחות מ-40 שניות.

שבע דקות לאחר מכן שיתוף הפעולה חזר על עצמו עם השני של הקפטן מהאוויר בדקה השמינית, ופאביו בוריני נעץ את השלישי בהתקפה הבאה, מבלי שהמחוג סיים לעשות סיבוב. הבליץ בפתיחה הפך את כל 82 הדקות הבאות לגארבג' טיים, אבל השערים המשיכו ליפול. אדר צימק עבור צ'זנה בדקה ה-58, אך חואן נגח את הרביעי בדקה ה-62 ומיראלם פיאניץ' השלים שמונה דקות אחר כך. רומא במקום השישי עם 30 נקודות.

אגב, טוטי שבר את השיא של חלוץ מילאן גונאר נורדהאל השבדי והפך לשחקן שכובש הכי הרבה שערים עבור קבוצה אחת בליגה האיטלקית. השערים של טוטי היו ה-210 ו-211 שלו בקריירה.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully