וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הרמוני איקנדה סיכם את תנאיו

20.1.2012 / 14:33

חשיפת וואלה! ספורט: הקשר הניגרי, שהיה שייך למילאן, יחתום ביום ראשון, לאחר שארקדי גאידמק העביר 300 אלף דולר

בית"ר ירושלים ממשיכה בניסיונות לחזק את הסגל. הבוקר (שישי) הודיעה הקבוצה, כי ארקדי גאידמק, שהבטיח להעביר 400 אלף דולר לקופת המועדון, הסתפק לבסוף ב-300 אלף, אולם גם סכום זה יספיק לקבוצה על מנת לצרף שני שחקנים, כאשר המאמן יובל נעים מעוניין בדחיפות בשחקן התקפה ולאחר מכן בשחקן נוסף.

היום הגיעו בבית"ר לסיכום עם הרמוני איקנדה, קשר ניגרי בן 21. איקנדה נרכש על ידי מילאן הגדולה ב-2009, שיחק במחלקת הנוער שלה עד ינואר 2010 ולאחר מכן הושאל לשישה חודשים למונזה האיטלקית. בתחילת עונת 2010/11 הושאל שנית, הפעם לפוגיבונסי, ולאחר מכן שיחק כמושאל גם באקסטרמדורה הספרדית. בעונה שעברה השתייך איקנדה להונבד ההונגרית, ובמקביל זכה להופעה ראשונה בנבחרת הבוגרת של ניגריה, אחרי שלבש לפני כן את מדי הנבחרות הצעירות.

עוד מועמד לחיזוק הוא שחקן ניגרי נוסף, החלוץ עמנואל אודיבה בן ה-25, שהיה חלק מהנבחרת הצעירה של ניגריה עד לפני שלוש שנים ובעונה שעברה שיחק באלג'יר. אודיבה ימשיך להיבחן מספר ימים נוספים והחלטה לגביו תתקבל בהמשך. צמד הניגרים הגיעו להתרשמות בבני סכנין, אך התאכזבו מהתנאים הגרועים במועדון ורצו לעזוב. כאשר שמעו שלבית"ר יש אפשרות לצרפם ביצעו השניים פניית פרסה.

עוד לפני החיזוק, לבית"ר צפוי מחר (שבת, 20:00, שידור חי בספורט2, תקציר בוואלה! ספורט) קרב נוסף במלחמת ההישרדות כאשר תארח בטדי את מ.ס אשדוד. אבי ריקן צפוי להיעדר מהמשחק עקב מתיחה. קובי מויאל שנפגע אתמול באימון צפוי להיות כשיר ולפתוח בהרכב. את ריקן צפוי להחליף מתנאל בן סימון אם כי ייתכן כי שי חדד יוסט לעמדת המגן השמאלי. דריו פרננדס ימשיך לפתוח בקישור כאשר לאונרדו פאסוס ועמית בן שושן יפתחו בחוד.

בבית"ר מצפים ל-8,000 איש שייתנו גב לקבוצה, בעיקר לנוכח שני הניצחונות האחרונים והאווירה החיובית שמלווה את המועדון.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 10:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully