וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "אם ירגיזו אותי, אשאר בהתאחדות עד 2022"

לוזון ממשיך להכחיש את החשדות נגדו וסבור שרודפים אותו על רקע אישי. קטין בן 16 נעצר בחשד שאיים לפגוע ביו"ר ההתאחדות

אבי לוזון, יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, התייחס הבוקר (שני) לחקירה הארוכה שהייתה לו אתמול במשטרת ישראל. לוזון נחקר במשך שמונה שעות, בחשד לשיבוץ שופטים מטעמו למשחקים בליגת העל. היו"ר מכחיש את הטענות, ובראיון לגלי צה"ל טוען שגם הפעם הפרשה תסתיים ללא כלום.

"יש רעש, יש כותרות, אבל מי כמוני מכיר את הכדורגל הישראלי ואת הרעש", אמר הבוקר לוזון, "כבר הכריזו בעבר על פרשיות, ולא קרה איתן כלום.

"הלוואי שיכולתי לדבר על החקירה, אבל אסרו עליי", המשיך לוזון, "הייתי שמח אם החקירה הייתה מדווחת לתקשורת במלואה. אני רק יכול להגיד דבר אחד: אני מבטיח לכל האזרחים שהכדורגל הישראלי נקי לחלוטין, וגם היושב ראש נקי.

"לא התערבתי בשיבוץ שופטים. מעולם לא הרמתי טלפון לאיגוד השופטים או למשבץ השופטים. מעולם זה לא קרה, באף משחק. לא במכבי פתח תקוה ולא של קבוצה אחרת. לא שיבצתי בשום מקרה".

לוזון התייחס לדיווחים על כך ששמע הקלטות שלו ש"הדהימו אותו", לפי הדיווחים בתקשורת. "שום הקלטה לא הדהימה אותי. לא היה ולא נברא, הם קיבלו הסבר על הכל. אני לא יכול לדבר, לא רוצה שיאשימו אותי בשיבוש הליכי חקירה, כי דבר אחר הם לא ימצאו. ככה זה עובד, להם מותר להדליף, לי אסור. אסור לי לדבר.

"אני סומך על המשטרה שתעשה את העבודה נאמנה ותוציא את האמת לאור. אבל אף שופט לא היטה אף משחק".

לוזון נשאל האם לטענתו רודפים אחריו, וענה בפה מלא: "כן. אבי לוזון הוא אדם ישר והגון. שמעתי כבר הרבה פעמים שאני מוחצן, אבל אחד לא יגיד שאני לא ישר. לפעמים אני מדבר בצורה ישירה מדי, אבל זה הכל".

כשנשאל האם באופן כללי ליושב ראש התאחדות מותר לדבר עם שופטים, ענה לוזון: "מותר לדבר, אבל לא להתערב בשיבוץ. אני יכול לבקש שישבצו שופטים בכירים למשחקים רגישים, זה הכל. בלי לנקוב שמות".

לסיכום אמר לוזון: "אין שום סיכוי שאשקול להשעות את עצמי. כבר מזמן המשפחה שלי מאסה בתפקיד הזה, ואני כבר אמרתי שאני רוצה לפרוש ביוני 2013, אבל בכל פעם שעושים לי דבר כזה, אני רוצה לעשות דווקא, כמו הילדים, ולהישאר עוד ארבע שנים. אם ירגיזו אותי, אשאר יו"ר ההתאחדות עד 2022".

בתוך כך, קטין בן 16, תושב חדרה, עוכב היום (שני) לחקירה בחשד שאיים לפגוע באבי לוזון, בעקבות הפחתת שתי נקודות לקבוצת בית"ר ירושלים, אותה הוא אוהד. הקטין, ששלח מייל למשרדי ההתאחדות בו איים שיגיע לפגוע בלוזון, הביע חרטה על מעשיו, ובסיום חקירתו שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

אבי לוזון נחקר במשטרה במשך שמונה שעות בחשד לשיבוץ שופטים מטעמו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully