וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון נחקר במשטרה בחשד להטיית משחקים

יו"ר ההתאחדות נחקר במשך שמונה שעות, החשד: הטיית משחקים על ידי שיבוץ שופטים מטעמו. המשטרה מייחסת לו עבירות של מרמה, הפרת אמונים וניצול לרעה בכוח משרה

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון נחקר היום (ראשון) במשרדי יחידת ההונאה של מחוז מרכז במשטרה, וזאת במסגרת חשדות להטיית משחקים על ידי שיבוץ שופטים מטעמו. לוזון נחקר במשך שמונה שעות, ושוחרר בתום החקירה בתנאים מגבילים, ונאסר עליו ליצור קשר עם כל מי שנחקר בעבר במסגרת הפרשה. המשטרה מייחסת לו עבירות של מרמה הפרת אמונים וניצול לרעה בכוח משרה. החקירה היא המשך של פרשת "הכדור המרכזי".

"הכדורגל שלנו מתנהל תוך הצגת שקיפות. המשטרה דרשה הבהרות וקראה לי, ובהתאם לכך עניתי על כל שאלה שנשאלתי עליה", אמר הערב לוזון. "החקירה התנהלה סביב אותה חקירה מהפעם הקודמת. אני בעד לחקור, אולי כדאי שיסירו את העננה מעל הכדורגל שלנו. מכתימים ענף שלם, אבל זה לא נכון כי אני פועל למען הגינות ושקיפות. אין לי שום בעיה להמשיך בתפקידי כי יש מגבלות מינימליות (אחת מהן היא לשוחח עם יריב טפר, יו"ר איגוד השופטים שנחקר בעבר). אלה ימים לא קלים. עברתי איומים ועכשיו גם החקירה. חבל לי שמכפישים את שמי ועושים מה שעושים לכדורגל שלנו".

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "יו"ר ההתאחדות נחקר היום במשטרה באותו עניין בו נחקר לפני למעלה מחצי שנה. ישנו שיתוף פעולה מלא עם המשטרה על מנת שתוכל לעשות את עבודתה על הצד הטוב ביותר ולסיימה במהירות. ההתאחדות מבקשת מהמשטרה לבצע את בדיקותיה ברגישות כדי למנוע פגיעה פומבית מיותרת, שכן שם טוב הוא דבר יקר ערך, וכשהוא נפגע, קשה לעתים לרפאו".

כזכור, ב-22 ביוני 2011 נחקר לוזון לראשונה במפלג ההונאה תחת אזהרה, במסגרת טיפול המשטרה בפרשת 'הכדור המרכזי'. לוזון ענה על שאלות החוקרים ולאחר מכן שוחרר להמשך עיסוקיו ואמר: "אני סומך על משטרת ישראל שתעשה את עבודתה. אשמח להמשיך ולשתף פעולה בעתיד".

כדורגלן העבר עופר דגמי נידון לתשעה חודשי מאסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully